Rytoj, gegužės 30 d., 11.30 val. susisiekimo viceministras Arūnas Štaras dalyvaus modernaus, pažangiomis technologijomis aprūpinto taksi automobilio „iTaksi“ pristatyme, kuris vyks prie Vilniaus TV bokšte esančios konferencijų salės.

Automobilis, atspindintis pažangių ryšio technologijų ir intelektinių transporto sistemų diegimo galimybes, pristatomas AB Lietuvos radijo ir televizijos centro ir Susisiekimo ministerijos rengiamos konferencijos „Saugumo viešajame transporte užtikrinimo galimybės“ metu. Konferencijos pradžia – 10.30 val., ji vyks konferencijų salėje Vilniaus TV bokšto I aukšte (Sausio 13-osios g. 10).

Drauge su bendrove „Altas“ ir talkinant įmonei „Oryo“, Lietuvos radijo ir televizijos centro automobilis buvo pripildytas pažangių technologijų ir įrenginių ir tapo pavyzdžiu ateities taksi automobiliams.

„iTaksi“ automobilyje įdiegtos keleivių, vairuotojų darbo laiko ir uždirbtų pinigų apskaitos, čekių spausdinimo ir apmokėjimo per banką sistemos, automobilių užimtumo ir buvimo vietos nustatymo, optimalaus darbo paskirstymo, saugumo užtikrinimo ir daug kitų sistemų. Planšetiniuose kompiuteriuose keleivis gali ne tik naršyti internetą, jam gali būti pristatytos miesto ar rajono, pro kurį jis važiuoja, įžymybės, gali būti pateikta aktuali informacija apie artimiausias kavines, viešbučius ir pan. Interneto ryšys tarnauja ir užsakymų priėmimui bei patvirtinimui, jų planavimui ir aptarnavimo kokybės gerinimui, o internetinė telefonija – tai nemokami taksi vairuotojo pokalbiai ir su administruojančiu centru, ir su visu pasauliu. Šias galimybes „iTaksi“ automobilyje suteikia mobilusis 4G internetas MEZON.

Daugelį šio mobiliojo interneto privalumų galima panaudoti taksi automobiliams modernizuoti ir taksi paslaugų kokybei gerinti. Internetas taksi automobilyje naudingas ne tik keleiviui ar vairuotojui, bet ir taksi paslaugas organizuojančiai įmonei. Be to, tai puiki galimybė gerinti konkretaus miesto ir visos šalies įvaizdį.

Maloniai kviečiame dalyvauti konferencijoje ir „iTaksi“ pristatyme!

Šaltinis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Susisiekimo ministerija pradeda pertvarkyti jai pavaldžią valstybės įmonę Transporto ir kelių tyrimo institutą į viešąją įstaigą. Ji bus atsakinga už kelių tiesimo, statybos, rekonstrukcijos, taisymo ir priežiūros darbų kokybę, efektyvų kelių priežiūrai skirtų lėšų naudojimą.

„Pertvarkius valstybės įmonę į viešąją įstaigą ji taps pelno nesiekiančia organizacija, bus mažiau priklausoma nuo privačių įmonių, kurių darbų kokybę turės tikrinti, užsakymų“, – teigė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Šiandien Vyriausybė pritarė viešosios įstaigos steigimui. Kai ji perims dabar veikiančios valstybės įmonės funkcijas, turtą ir darbuotojus, valstybės įmonė bus likviduota.     

Viešoji įstaiga atliks valstybinės reikšmės kelių tiesimo, rekonstrukcijos, taisymo ir priežiūros darbų kontrolinius patikrinimus, vykdys techninę, ekonominę ir aplinkosauginę stebėseną, kelių būklės ir eismo tyrimus, kuriais vadovaujantis bus priimami sprendimai dėl reikalingų darbų.

Eismo saugai gerinti įstaiga organizuos valstybinės reikšmės kelių saugos patikrinimus, kelių infrastruktūros saugos valdymą, teiks pasiūlymus dėl valstybinės eismo saugumo programos rengimo.

Šiuo metu automobilių kelių ir gatvių dangų kokybės ir stiprumo tyrimai, tiltų būklės tyrimai, eismo intensyvumo, transporto priemonių srauto sudėties, transporto apkrovų bei greičio tyrimai ir analizės paslaugos perkamos viešojo pirkimo būdu. Konkursus laimi skirtingos įmonės, todėl tyrimams naudojamos skirtingos metodikos ir įranga. Tai mažina duomenų patikimumą, neleidžia tinkamai susisteminti ir analizuoti gautų tyrimų rezultatų.

Ateityje planuojama visus kelių būklės, eismo tyrimų, techninės, ekonominės ir aplinkosauginės stebėsenos bei keliuose atliktų darbų kokybės tyrimų duomenis kaupti vienoje informacinėje sistemoje. Tai padės atlikti išsamią kelių būklės ir eismo situacijos analizę, kurios pagrindu bus galima efektyviau planuoti kelių infrastruktūros tobulinimo darbus, taupiau naudoti keliams skiriamas valstybės biudžeto ir ES paramos lėšas.

Šaltinis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis trečiadienį 11 val. ministerijoje susitiks su Kauno miesto  savivaldybės meru Andriumi Kupčinsku.

Susitikime, kuris vyks ministro iniciatyva, bus aptariamos tolesnės Kauno miesto ir tarptautinio Kauno oro uosto bei savo bazę Kaune įkūrusios aviakompanijos „Ryanair“ bendradarbiavimo perspektyvos.  

Šaltinis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Kässbohrer  Lietuvos rinkai pristatė naują puspriekabės cisternos bituminių masių pervežimui skirtą modelį. Nauja konstrukcija turi pastorintą izoliaciją, pagamintą iš 100 mm. storio stiklo vatos, išoriškai padengtos aliuminio sluoksniu bei specialius rezervuaro fiksatorius, kurie apsaugo cisterną nuo deformacijos ir trūkinėjimų. Palyginus su ankstesniais modeliais, 2012 metų modelis turi didesnį skersmenį ir yra trumpesnis. Kässbohrer STS 32 cisternos skersmuo sudaro 1.900 mm., o jos ilgis yra 11.900 mm.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Nafta turėtų pigti mažiausiai dar tris savaites – iki rinkimų Graikijoje. Tačiau tai nereiškia, kad Lietuvos vairuotojai važinės pigiau nei praėjusiais metais, rašo „Lietuvos rytas”.

Reikia nemažo sukrėtimo, kad degalų kainos Lietuvoje bent jau pasiektų praėjusių metų birželio lygį. Taip sako mūsų šalies analitikai.

Nors šiandien nafta kainuoja tiek pat, kiek pernai vasaros pradžioje, benzino litras – beveik 30 centų brangesnis.

Graikijai pasitraukus iš euro zonos, naftos kaina gali nučiuožti iki 60 JAV dolerių už barelį. Tuo įsitikinę „Bank of America“ analitikai.

Ekspertai prognozuoja, kad naftos kaina kris staigiai, jeigu graikai neteks euro. Bet tai būtų tik trumpalaikis efektas.

„Jei taip įvyktų, tai būtų stiprus smūgis naftos kainai“, – sakė investicijų banko „Finasta“ Rinkos kapitalo fondų analitikas Tadas Povilauskas.

Viskas paaiškės birželio 17-ąją, kai Graikijoje vyks rinkimai. Tik po jų bus aiškios šios šalies galimybės likti euro zonoje. Iki tol, T. Povilausko nuomone, naftos kaina tikrai mažės.

„Augant nežinomybei, investuotojai atsikrato naftos, o tai muša per kainas“, – teigė banko „Nordea Markets“ vyresnysis vadybininkas Rūtenis Šukevičius.

Dar kovo pradžioje kaina siekė 128 JAV dolerius už barelį, šiandien – 107.

Praėjusią savaitę didmeninė dyzelino kaina krito iki žemiausio lygio šiais metais – 4,03 Lt už litrą.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Kelininkai perspėja, kad vakare pietinėje šalies dalyje eismo sąlygas sunkins škvalas, kurio metu vėjo gūsiai sieks iki 20 m/s.

Hidrometeorologijos tarnybos duomenimis šiandien prognozuojami trumpi lietūs, kai kur perkūnija. Vakare vietomis numatomas škvalas. Temperatūra nuo 12 iki 23 laipsnių šilumos.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

„Asmap“ atstovai “Аsmap-Centr-Trak-2012″ parodos metu Maskvoje kalbėjo apie besikeičiančią situacijų Rusijos ir Europos pervežimų rinkoje ir pateikė savo pervežimų statistiką, kuria buvo patenkinti.

Lyginant pervežimų apimtis, kaip atskaitos taškas paimtas Muitų sąjungos įvedimas. Ir nors jis turėjo tiek teigiamų, tiek ir neigiamų pasekmių, būtent šis faktorius buvo vienas svarbiausių, lėmęs rusų vežėjų pervežimo apimčių augimą.

Vidinių sienų panaikinimas leido sumažinti administracinę naštą ir prastovų laiką. Neigiamų dalyku įvardijamas sumažėjęs transporto priemonių patikrinimo efektyvumas, kurį daugiausiai atlieka Baltarusijos pasieniečiai.

Rusų skaičiavimais, pervežimų apimtys į pagrindines Europos rinkas didėjo, užsienio šalių vežėjų užimama rinkos dalis mažėjo, o jų konkurencija silpnėjo. Teigiama, kad reisų kiekis į Vokietiją išaugo 20 proc., Italiją – 22 proc., Olandiją – 15 proc. Taip pat rusai džiaugėsi, kad 58 proc. Rusijos vežėjų parko sudaro transporto priemonės, kurių amžius iki 5 m.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Vilniaus pietiniame išoriniame aplinkkelyje rangovai artėja prie tarpinio finišo – aplinkkelio pirmajame etape liko mažiau nei penktadalis visų suplanuotų darbų, įpusėjo antrojo, pradėti trečiojo etapo darbai.

“Darbai sudėtingi, juos tenka vykdyti nenutraukus automobilių eismo, todėl Trakų, Lazdijų, Druskininkų, Alytaus link vykstančių automobilininkų prašytume įvertinti, kad kelyje yra eismo apribojimų. Būtina kelionei numatyti daugiau laiko, nei įprasta, arba, jeigu įmanoma, pasirinkti kitą maršrutą”, – sakė “Panevėžio kelių” generalinis direktorius Virmantas Puidokas. “Panevėžio kelių” bendrovė drauge su partneriais vykdo darbus trijuose Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio ruožuose, apimančiuose 7,67 kilometro ilgio Kirtimų gatvės dalį nuo Savanorių prospekto iki Vilniaus miesto ribos.

Vilniaus miesto pietinio išorinio aplinkkelio trasa, sutampanti su Kirtimų gatve bei krašto keliu Naujoji Vilnia-Rudamina-Pagiriai, tiesiama esamą 2 eismo juostų kelią rekonstruojant į 4 eismo juostų kelią su 2 metrų skiriamąja juosta, o esamas vieno lygio sankryžas rekonstruojant į skirtingų lygių sankryžas.

Vilniaus pietinis išorinis aplinkkelis yra Lietuvos teritoriją kertančio IXB tarptautinio transporto koridoriaus dalis. Aplinkkelis pagerins susisiekimą Minsko ir Klaipėdos kryptimis, nukreips tranzitinio transporto srautus nuo Vilniaus miesto, bus svarbus tiek keleiviniam transportui, tiek krovinių gabenimui.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Asociacija AISO (Austrija), informuoja, kad atnaujintas eismas A13 greitkeliu sunkiasvoriams ir negabaritiniams kroviniams (plotis > 3 metrai).

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

2012 m. gegužės 28 d. Uosto direkcija pasirašė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto infrastruktūros / suprastruktūros pagerinimo ar sukūrimo dvišalę sutartį. Sutartis sudaroma su UAB Malkų įlankos terminalu. Sutarties forma – tipinė, patvirtinta 2011-09-16 Klaipėdos uosto plėtojimo tarybos.

Remdamasi pasirašyta dvišale sutartimi, iki 2013-10-01 Uosto direkcija įsipareigojo pastatyti (rekonstruoti) geležinkelio kelius UAB Malkų įlankos terminalo nuomojamoje uosto žemės teritorijoje (jei nebus viešųjų pirkimų procedūrų apskundimo), o minėta uždaroji akcinė bendrovė įsipareigojo pagerinti ir (ar) sukurti uosto suprastruktūrą, susijusią su investicijomis į infrastruktūrą.

Uosto direkcija, siekdama laiku įgyvendinti sutartyje numatytus įsipareigojimus, jau pradėjo viešųjų pirkimų procedūras techninio projekto rengėjui ir statybos rangovui parinkti.
„Noriu pabrėžti, kad dvišalių sutarčių pasirašymo sistema jau sėkmingai startavo. Esame pasirengę pasirašyti ir daugiau tokio tipo sutarčių, jos šiuo metu derinamos ir bus pasirašomos artimiausioje ateityje“, – teigė generalinis direktorius.

Dvišalių sutarčių tikslas – išlaikyti bei pagerinti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto konkurencingumą, taip pat išlaikyti ir (arba) pritraukti naujus krovinių (keleivių, laivų remonto ar statybos) srautus.

Paraišką dėl uosto infrastruktūros pagerinimo ar sukūrimo galima rasti uosto portale:
http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/13603

Šaltinis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto portalo naujienų sistema

2012 m. gegužės 31 d. (ketvirtadienį) 9.00–13.00 val. Uosto direkcija rengia projekto „Port Integration“ seminarą „Jūrinis transportas ir uostų veikla: daugiarūšio transporto ir paslaugų veikla“, kuriame bus pristatyti Lietuvos transporto politikos formavimo ir įgyvendinimo klausimai, Rusijos transporto vystymo ir konkurencingumo aspektai, diskutuojama logistikos centrų, antžeminio transporto plėtros klausimais.

Uosto direkcija yra Europos Sąjungos tarpregioninio bendradarbiavimo programos INTERREG IVC projekto „Port Integration“  partneris.

Projektas vienija 13 partnerių iš Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Ispanijos, Belgijos, Prancūzijos, Suomijos, Italijos, Latvijos, Estijos ir Kaliningrado srities.
Projekto tikslas – keistis patirtimi ir užtikrinti gerosios praktikos pavyzdžių sklaidą diegiant jūrinių ir sausumos pervežimų inovacijas. Vykdant šį projektą įvairių šalių uostuose jau surengta daugiau kaip 15 seminarų, kuriuose pristatytos jūrinio transporto inovacijos, diskutuota sausumos pervežimų skatinimo, informacinių technologijų plėtros klausimais, aplankyti įvairūs terminalai, uosto bendrovės.

Maloniai kviečiame jus dalyvauti seminare.  


Apie savo dalyvavimą prašytume informuoti el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.. iki 2012 m. gegužės 29 d. (antradienio).


Šaltinis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto portalo naujienų sistema


Klaipėdos uostą saugiai pasiekė pirmieji iš Afganistano išvedamų NATO Tarptautinių saugumo paramos pajėgų (International Security Assistance Force, ISAF) misijoje dalyvaujančių JAV konteineriai su nekariniais kroviniais.

Iš viso buvo atgabenti 76 konteineriai, kurie toliau jūros transportu bus plukdomi į JAV. Tai sutelkto ir koordinuoto visų Lietuvos valstybės institucijų ir transporto sektoriaus įmonių bendradarbiavimo rezultatas.


Lietuva, išnaudodama savo unikalią geopolitinę padėtį tarp ES ir Rytų kaimynystės šalių, intensyviai bendradarbiaudama su JAV administracija ir transportavimo bei logistikos partneriais, parengė naujas multimodalines ISAF krovinių vežimo schemas. Jomis išnaudojami Lietuvos infrastruktūros pajėgumai ir transporto vežėjų galimybės. Įvertinus šias aplinkybes, Lietuvai patikėtas JAV ISAF krovinių vežimas tranzitu per Klaipėdos uostą.


Veždama JAV ISAF krovinius iš ir į Afganistaną per Klaipėdos uostą Lietuva dalyvauja JAV ir Baltijos šalių kartu formuoto įvairiarūšio koridoriaus – Šiaurinio aprūpinimo kelio (Northern Distribution Network) schemoje. Tai globalus, daugelį valstybių apimantis koridorius, kuriuo vežami ir kitų NATO šalių ISAF nekarinai kroviniai.


ISAF krovinių gabenimas naudingas ne tik dėl pajamų, bet ir dėl įgyjamos patirties organizuojant krovinių vežimą Afganistano kryptimi. Po 2014 m. NATO šalims narėms išvedus pajėgas iš Afganistano, Lietuva jau bus užsitikrinusi savo vietą formuojant tarptautinius koridorius Azijos kryptimi. Jie ateityje padės vykdyti kitų šalių komercinius ar vystomojo bendradarbiavimo projektus Azijoje.

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos informacija


„Eaton“ firma sukūrė kintamo vožtuvų skirstymo reguliavimo sistemą lengviesiems ir vidutinės klasės sunkvežimių varikliams.

Naujoji sistema padės išspręsti viena kitai prieštaraujančias variklio galios didinimo ir degalų panaudojimo efektyvumo problemas. Sistemos moduliai leidžia reguliuoti skirtingą vožtuvų eigos – pakėlimo aukštį. Tai sudaro galimybę degimo kameroje lanksčiai reguliuoti dujų skirstymą ir tiekti oro kiekį pagal variklio darbo poreikį.

Sistema sukurta remiantis išmetamųjų dujų regeneracijos (AGR) ir kintamos vožtuvo eigos principu. Vėlyvas įleidimo vožtuvo uždarymas užtikrina, kad variklio eksploatavimas dyzelio darbo ritmą pakeistų į Millerio ciklą. Šis ciklas leidžia paduoti degalus dar nepasibaigus jų išsiplėtimo procesui. Taip vadinamasis Millerio ciklas padidina degalų panaudojimo efektyvumą ir tuo pačiu sumažina azoto oksidų emisiją.

AGR reguliavimo ir kintamos vožtuvų eigos sistemas „Eaton“ kuria Turino mokslinio tyrimo institute (Italija). Abu sistemos moduliai gali būti diegiami atskirai arba pritaikyti dirbti pagal suderintą programą kartu.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

is labiau šiltėjant orams, po truputį kaista ir naujienos skriejančios į redakciją. Praėjusią savaitę gana karšta buvo „Linavos“ fronte, taip pat sulaukta ir kitų įdomių žinių.

Viešumoje pasirodžius informacijai apie vežėjų asociacijos „Linava“ finansinius nuostolius, kurie gali siekti iki 27,5 mln. litų, bei galimus pažeidimus, LR Seimo Antikorupcijos komisija pavedė šį reikalą išsiaiškinti Darbo grupei galimoms korupcijos apraiškoms teismų, teisėsaugos bei kontroliuojančių institucijų veikloje tirti. Darbo grupės išvados bus pateiktos Antikorupcijos komisijai.

„Linava” išplatintame pranešime teigiama, kad finansinė situacija asociacijoje yra gera. 2011 m. asociacijos finansinė-ūkinė veikla buvo teigiama – uždirbta 3,775 mln. litų pelno, o 2012 – uosius ji pradėjo uždirbusi daugiau kaip 3 mln. litų. Šiuo metu asociacija neturi jokių papildomų mokestinių įsipareigojimų ar skolų.

Praėjusią savaitę sužinota ir apie tai, kad asociacijos „Linava“ viceprezidentas Mečislovas Atroškevičius, sekretorius transporto politikai ir informacijai Gintautas Ramaslauskas ir advokatas Justinas Usonis susitiko su Susisiekimo viceministru Rimvydu Vaštaku bei Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos pareigūnais. Susitikimo metu buvo aptarti nauji reikalavimai kelių transporto įmonės buveinei.

Lietuvoje praėjusią savaitę vyko ir paroda „Transbaltica“. Vežėjai galėjo dalyvauti jiems aktualiose konferencijose, apžiūrėti naujausią techniką ar kitokią jiems siūlomą produkciją, pasikalbėti su įvairių sričių specialistais.

Iš Europos atskriejo žinios apie naujai apmokestinamus kelius. Vokietijoje nuo šių metų rugpjūčio 1 d. bus apmokestinta 1 tūkst. kilometrų keturių eismo juostų federalinių kelių, o Prancūzijoje kitų metų liepą nacionaliniams keliams bus įvestas naujas kelių mokestis ECO TAX.

Gegužės 25 d. CargoNEWS.lt redakcijoje vyko tiesioginė video konferencija dėl Rusijos leidimų pasienyje. Pašnekovai – „Linavos” viceprezidentas Mečislovas Atroškevičius ir sekretorius transporto politikai ir informacijai Gintautas Ramaslauskas – atsakė į CargoNews redakcijos ir žiūrovų, klausimus, davė praktinių patarimų dėl dokumentų pildymo.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Praėjusiais metais pasigirdo siūlymų atgaivinti iki 2008-ųjų šalyje galiojusią baudos balų sistemą už kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimus. Projekto rengėjai balų sistemos teigia neatsisakantys, nors ir nedrįsta prognozuoti, kada ji galėtų įsigalioti. Automobilių ekspertai vieningai sutaria, kad tokia sistema – reikalinga.

Laukia naujo ANK

2011-ųjų vasarą Policijos departamentas, kuriam pritarė Valstybinė eismo saugumo komisija siūlė grąžinti anksčiau Lietuvoje galiojusią baudos balų sistemą už KET pažeidimus, pagal kurią vairuotojui, turinčiam daugiau kaip dvejų metų vairavimo stažą, metams sąlyginai skirti 10 balų, o pradedančiajam vairuotojui – 5 balus. Padarius pažeidimą, iš vairuotojo būtų atimami ne daugiau kaip 3 balai už vieną pažeidimą, už kitus – po 2 ar 1 balą. Per metus praradus turimus balus, vairuotojui būtų atimama teisė vairuoti 12 mėnesių.

Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos skyriaus viršininkas Dainius Šalomskas – tokia baudos balų sistema iki šiol neįsigaliojusi, mat visi laukia naujo Administracinių nusižengimų kodekso (ANK) projekto įsigaliojimo, kuris nuo kitų kitų metų pradžios turėtų pakeisti 1984-aisiais priimtą ir iki šiol galiojantį ATPK.

Darius Vasaris, VRM Plėtros programų ir projektų įgyvendinimo skyriaus vyr. Specialistas: „Mes esame pasirengę, /…/ yra problema dėl kodeksų – yra naujas ANK projektas vietoj ATPK ir dėl to „nedegantys“ projektai stabdomi, kad nepadarytų visiškos mišrainės tarp teisės aktų“.. Visi policijos, viešojo saugumo politikos formavimo siūlymai ir norai yra sudėti ir atiduoti Teisės departamentui, tačiau Seimas esą buvo užkrautas įstatymais ir vadovybė nusprendė „nežūtbūtinių“ projektų Vyriausybei neteikti.

Įžvelgia ir pliusų, ir minusų

Tuo metu buvęs garsus lenktynininkas Stasys Brundza baudos balų sistemoje įžvelgia ir pliusų, ir minusų. Esą tai yra tam tikras drausminantis faktorius, tačiau tam, kad būtų nubausti vairuotojai, jeigu radaras užfiksavo greičio viršijimą, reikia surasti vairuotoją.

„Dabar nuėjome ta kryptimi, kad savininkas moka baudą, o paskui jis pats išieško. Tokiu būdu baudos išieškojimas palengvėja, bet su baudos taškais darosi sunkiau – neaišku, kam juos skirti. Einant tuo keliu baudos taškų sistema sunkiau pritaikoma“, – LRT interneto tarnybai kalbėjo S. Brundza.

Anot eismo specialisto, vokiečiai turi baudos balų sistemą ir esą su ieškojimu galbūt turi mažiau problemų nei Lietuva. „Iš pradžių atšaukia, po to galvoja. Nežinau, kodėl taip įvyko, bet jeigu prieisime prie to, kad bus baudžiamas savininkas, tai taškų sistema nėra tinkamas dalykas. Mano galva, nereikėjo iš viso šito kažkada keisti“, – sakė S. Brundza.

Šaltinis www.lrt.lt

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt