2012 m. gegužės 23 d. Uosto direkcija raštu informavo rangovą UAB „Alvetos karjerai“, jog po 7 kalendorinių dienų nuo pranešimo datos bus nutraukta sutartis.


UAB „Alvetos karjerai“ pagal su Uosto direkcija pasirašytą iki 2 mln. Lt vertės sutartį nuo balandžio 5 d. vykdo Šventosios uosto eksploatacinius valymo darbus.


Pagal sutartį rangovas įsipareigojo iki birželio 1 d. atstatyti projektinius gylius Šventosios valstybinio jūrų uosto akvatorijoje bei nuo birželio 1 d. iki rugsėjo 1 d. palaikyti projektinius gylius.

„Kaip yra įsipareigojęs sutartimi, rangovas iki birželio 1 d. privalo atstatyti projektinius gylius, bet iki šiol yra atlikta tik apie trečdalis darbų. Esame susirūpinę ir labai abejojame, ar rangovas baigs likusius darbus sutartyje nustatytu laiku“, – teigė direktorė Šventosios uostui Airida Čėsnienė.

Uosto direkcija šiandien pranešė rangovui apie vienašališką sutarties nutraukimą po 7 kalendorinių dienų dėl rangovo kaltės. Rangovas nevykdo įsipareigojimų dėl paros darbų našumo, nesilaiko paties pateikto darbų kalendorinio grafiko, teikia klaidingus pranešimus apie poreikį stabdyti darbus, nepateikia įrodymų apie papildomai pasitelktą techniką. Dėl to Uosto direkcijai kyla pagrįstų abejonių dėl rangovo gebėjimo užbaigti sutartinius įsipareigojimus tinkamai ir laiku.

Be to, rangovui dėl nepateiktų reikalingų įrangos stovumo skaičiavimų Saugios laivybos administracija neleidžia vykdyti švaraus grunto gramzdinimo jūroje darbų. Be kitų pažeidimų nesilaikoma Klaipėdos regiono aplinkos apsaugos departamento išduotų grunto sandėliavimo leidimų sąlygų.

Jau buvo informuota, kad rangovas vengia pateikti sutartinių įsipareigojimų įvykdymo avansinio draudimo originalą. Dėl rangovo netinkamai naudojamo avanso 2012-05-14 Uosto direkcija kreipėsi į draudimo kompaniją dėl avanso grąžinimo bei į Klaipėdos apygardos prokuratūrą dėl galimo dokumentų klastojimo. 2012-05-16 pradėtas ikiteisminis tyrimas.

Atsižvelgdama į visas šias priežastis ir remdamasi sutartyje apibrėžtomis sąlygomis, Uosto direkcija pranešė rangovui, kad sutartis bus nutraukta po 7 kalendorinių dienų.  

„Norime informuoti, jog tik atlikę batimetrinius gylių matavimus Šventosios uostelyje spręsime dėl tolimesnių veiksmų“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija

Šiandienines padangas galime pavadinti tikrais technologijų stebuklais. Jos pagerina automobilio savybes bei padeda sumažinti degalų sąnaudas. Tačiau padangos gali ne tik padėti, bet ir pakenkti saugumui.

Naujausi JAV atlikti tyrimai rodo, jog vienas iš 20 eismo įvykių įvyksta dėl padangų kaltės. JAV nacionalinė saugumo administracija (NHTSA) ištyrė eismo įvykius nuo 2005 iki 2007 metų ir nustatė, kad padangos turi didžiulę įtaką saugumui.

NHTSA ataskaitoje įvardijama didžiausia problema – nepakankamas oro slėgis padangose. 25 proc. žemesnį už normą slėgį turinčios padangos į pavojų stumia 3 kartus labiau, negu tinkamai pripūstos padangos.

Žemas oro slėgis padangoje mažina automobilio stabilumą bei sukelia vairuotojui papildomų sunkumų kontroliuoti transporto priemonę. Ypač esant blogoms sąlygoms bei atliekant sudėtingus manevrus.

Saugumo specialistai rekomenduoja vairuotojams visuomet pasitikrinti padangų slėgį ne tik dėl saugumo. Tinkamai pripūstos padangos padeda taupyti degalus. Tyrimų duomenimis, tinkamai pripūtę padangas vairuotojai sutapo 5-10 proc. degalų.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Siekdama užkirsti kelią rimtiems viešosios tvarkos pažeidimams ir kitoms vidaus saugumo grėsmėms, Lenkijos Respublika Europos futbolo čempionato metu laikinai atnaujina vidaus sienų kontrolę.

Nuo š. m. birželio 4 d. iki liepos 1 d. Lenkijos Respublikos sienos apsaugos tarnybos pareigūnai prie sienos su Lietuvos Respublika vykdys nuolatinį vykstančių per sieną asmenų dokumentų patikrinimą. Į Lenkijos Respublikos teritoriją įvažiuojantys visų šalių piliečiai privalės pateikti galiojančius kelionės dokumentus (pasą, asmens tapatybės kortelę, asmens be pilietybės kelionės dokumentą ar kt.).

Pažymėtina, kad vairuotojo pažymėjimas, gimimo liudijimas nėra laikomi tinkamais kelionės dokumentais.

Šaltinis Policijos departamentas prie VRM


Pasaulio bankas paskelbė šalių logistikos reitingus, kurie sudaryti remiantis logistikos srities atstovų vertinimais. Lietuvai atiteko 58 vieta.


Reitingai buvo sudaryti atsižvelgiant į logistikos verslo atstovų nuomonę. Respondentai turėjo įvertinti 8 valstybes, kuriose dirba daugiausiai ir geriausiai su jomis susipažinę. Buvo suteikiama nuo 1 iki 5 balų vertinant šalies logistines paslaugas, muitinės darbą, transportavimo infrastruktūrą, krovinių sekimo sistemas, logistikos kokybę ir kompetenciją bei krovinių pristatymo laiką. Aukštesnis balas reiškė ir geresnį įvertinimą.


Iš viso buvo reitinguojamos 155 valstybės. Tokie reitingai pateikiami kas 2 metus. Pastarąjį kartą jie buvo publikuoti 2010 m. Pirmojo penketuko ir pabaltijo regiono valstybių rezultatai pateikiami lentelėje ir palyginami su prieš tai buvusiais.


Vieta

Reitingas

Reitingas 2010 m.

Vieta 2010 m.

1

4,13

4,09

2

2

4,12

3,88

13

3

4,05

3,89

12

4

4,03

4,11

1

5

4,02

4,07

4

30

3,43

3,44

30

58

2,95

3,13

45

65

2,86

3,16

43

76

2,78

3,25

37

91

2,61

-

-

95

2,58

2,61

94


Lietuvos vertinimai buvo tokie:


Kriterijus

Reitingas

Pozicija

Reitingas 2010 m.

Vieta 2010 m.

Logistikos paslaugos

2,97

55

3,19

38

Muitinės darbas

2,73

55

2,79

48

Transportavimo infrastruktūrą

2,58

82

2,72

54

Krovinių sekimo sistemos

2,73

83

3,27

46

Logistikos kokybė ir kompetencija

2,91

57

2,85

56

Krovinių pristatymo laikas

3,70

37

3,92

35


Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Seimas priėmė įstatymą, kuris leis įsteigti biokuro biržą. Biokuro biržoje būtų prekiaujama biokuru, naftos produktų atsargomis bei gamtinėmis dujomis.

Birža, tikimasi, pradės veikti iki kito šildymo sezono pradžios ir leis šilumos tiekimo įmonėms pigiau įsigyti biokuro. Birža būtų valstybės kapitalo, arba jos kontrolinis akcijų paketas priklausys valstybei.

Prezidentė Dalia Grybauskaitė šio įstatymo priėmimą yra įvardijusi kaip vieną svarbiausių darbų, stiprinant šalies energetinę nepriklausomybę.

Biokuro biržos šalininkai prognozuoja, kad jai pradėjus veikti, bus sudarytos palankios sąlygos smulkiesiems gamintojams parduoti savo produkciją. Anot Juozo Olekos, padidėjus konkurencijai, turėtų atpigti biokuras ir šildymas.

Taip pat bus paskata imtis verslo, kurti darbo vietas. Tačiau abejojantys mano, kad biokuro biržos įsteigimas šildymo kainų nesumažins. Anot Juliaus Veselkos, ir toliau gamintojai su tiekėjais galės sudaryti tiesiogines sutartis.

Seimas priėmė įstatymą, kuris leis sukurti centralizuotą didmeninės prekybos energijos ištekliais sistemą. Čia bus prekiaujama biokuro produktais, naftos atsargomis, gamtinėmis dujomis.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Šiandienines padangas galime pavadinti tikrais technologijų stebuklais. Jos pagerina automobilio savybes bei padeda sumažinti degalų sąnaudas. Tačiau padangos gali ne tik padėti, bet ir pakenkti saugumui.

Naujausi JAV atlikti tyrimai rodo, jog vienas iš 20 eismo įvykių įvyksta dėl padangų kaltės. JAV nacionalinė saugumo administracija (NHTSA) ištyrė eismo įvykius nuo 2005 iki 2007 metų ir nustatė, kad padangos turi didžiulę įtaką saugumui.

NHTSA ataskaitoje įvardijama didžiausia problema – nepakankamas oro slėgis padangose. 25 proc. žemesnį už normą slėgį turinčios padangos į pavojų stumia 3 kartus labiau, negu tinkamai pripūstos padangos.

Žemas oro slėgis padangoje mažina automobilio stabilumą bei sukelia vairuotojui papildomų sunkumų kontroliuoti transporto priemonę. Ypač esant blogoms sąlygoms bei atliekant sudėtingus manevrus.

Saugumo specialistai rekomenduoja vairuotojams visuomet pasitikrinti padangų slėgį ne tik dėl saugumo. Tinkamai pripūstos padangos padeda taupyti degalus. Tyrimų duomenimis, tinkamai pripūtę padangas vairuotojai sutapo 5-10 proc. degalų.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Praėjusią savaitę, gegužės 14-20 dienomis, policijos pareigūnai šalies keliuose vykdė transporto priemonių nustatyto leistino važiavimo greičio kontrolę. Užfiksuota 2 013 leistino važiavimo greičio viršijimo atvejų. Daugiausia šių pažeidimų išaiškinta Klaipėdos - 427, Šiaulių - 348, Vilniaus - 327, Telšių - 187 ir Kauno - 146 apskrityse.

Leistiną važiavimo greitį vairuotojai daugiausia viršijo nuo 20 iki 30 km/val. - tokių atvejų užfiksuota 853. Nustatyti 748 atvejai, kai greitis viršytas nuo 10 iki 20 km/val., 309 atvejai - nuo 30 iki 40 km/val., 85 atvejai - greitis viršytas daugiau kaip 40 km/val. iki 50 km/val., daugiau kaip 50 km/val. greitį viršijo 18 transporto priemonių vairuotojai.

Per savaitę taip pat nustatyti ir 3 052 eismo dalyvių padaryti kiti Kelių eismo taisyklių pažeidimai.

Gegužės 1-3 dienomis vykdytos analogiškos prevencinės priemonės metu buvo išaiškinti 1 755 leistino važiavimo greičio viršijimo atvejai. Tarp jų daugiausia 904 atvejai - važiavimo greitis viršytas nuo 20 iki 30 km/valandą.

Šią savaitę, gegužės 21-27 d., mūsų šalyje vykdoma pavojingo ir chuliganiško vairavimo kontrolė.

Lietuvos kelių policijos tarnybos informacija

„Kögel“ transporto priemonių gamintojas plečia savo produkcijos pasiūlą. Neseniai pasirodžiusių 24 kubinių metrų talpos lovinių kėbulų asortimentą netrukus papildys talpesni – 27 kubinių metrų puspriekabių kėbulai su sustiprintais šoniniais bortais.

Naujasis savivartis, naudojant varžtų, kniedžių ir klijų technologijas, pagamintas iš pagerintos kokybės „Hardox-450” plieno. 1,67 metro aukščio bortams panaudoti labai tvirto S700 plieno lakštai. Lovinė konstrukcija ir važiuoklė apsaugotos antikoroziniu KTL ir nanokeramikos sluoksniu.

Serijiniai galiniai apsaugos nuo palindimo po transporto priemone skydai yra atverčiami, jie patvarūs ir reikalauja nedaug techninės priežiūros. Penkių pakopų nuleidimo sistema leidžia nuleisti apsauginį skydą su 48 laipsnių nuolydžio kampu ir saugiai bei greitai iškrauti krovinį.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” pradeda įgyvendinti didžiausią – 260 mln. litų vertės – projektą per atkurtos Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį. Šiuo metu baigiamas projektuoti Vilniaus aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrasis kelias ir netrukus prasidės jo statybos bei senojo kelio rekonstrukcijos darbai.

Projektą įgyvendina konkursą laimėjęs įmonių konsorciumas, kurio lyderė yra didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos įmonė „Kauno tiltai“, jame taip pat yra Lenkijos geležinkelių statybos bendrovė „Trakcja-Tiltra”, „Panevėžio keliai”, Latvijos „Belam-Riga” ir koncernui “MG Baltic” priklausanti Kauno statybos įmonė „Mitnija”.

Penktadienį, gegužės 25-ąją, rengiama oficiali projekto darbų pradžia, kurioje dalyvaus įmonių vadovai, susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Naujas geležinkelio aplinkkelis bus nutiestas iki 2014 metų birželio mėnesio, pranešė “Kauno tiltai”.

Teigiama, kad esant patogesniam susisiekimui, šalis taps patrauklesnė vežėjams, traukiniai važiuos aplenkdami Vilniaus miestą, jie galės važiuoti didesniu nei iki šiol – iki 80 km per valandą – greičiu, bus pervežama daugiau krovinių.

Kelio statybų metu 18-ai mėnesių traukinių eismas ruože Kyviškės-Valčiūnai bus uždarytas, o traukiniai laikinai važiuos per Kirtimų ir Vaidotų geležinkelio stotis. Naujas kelias bus 24,5 km ilgio, o jo vėžės plotis – 1520 mm. Be to, bus rekonstruojamas ir jau esamas 24,6 km vienkelis geležinkelio ruožas.

Didžiausią projekto darbų dalį sudarys žemės darbai – naujos geležinkelio kelio sankasos statyba ir dabartinės rekonstrukcija, daug laiko užims ir esamos geležinkelio infrastruktūros pritaikymas dvikeliui geležinkelio ruožui.

Pasak pranešimo, numatyta pastatyti 1 pėsčiųjų viaduką, įrengti 3 naujas ir demontuoti 3 esamas pralaidas, rekonstruoti ir pritaikyti dvikeliui geležinkelio ruožui 12 pervažų, 2 tiltus bei likusias 23 pralaidas. Siekiant mažinti traukinių skleidžiamą triukšmą, bus pastatyta 4,9 km triukšmą slopinančių sienučių, teritorija bus apsodinta želdiniais.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Šių metų gegužės mėnesį Rusijos Federacijoje įsigaliojo ATPK bei federalinio įstatymo „Dėl tarptautinių pervežimų automobilių transportu valstybės kontrolės ir dėl atsakomybės už jų vykdymo tvarkos pažeidimus“ pakeitimai. Kodekso bei federalinio įstatymo pakeitimai griežtina krovinių ir keleivių vežėjų atsakomybę, todėl palies ir Lietuvos transporto įmones.

Neteisėtas autotransporto priemonių, kurios registruotos kitose nei Rusijos Federacija valstybėse, panaudojimas kroviniams gabenti užtraukia administracinę baudą autotransporto priemonės vairuotojui nuo keturių tūkstančių iki penkių tūkstančių rublių; pareigūnams – nuo keturiasdešimties iki penkiasdešimties tūkstančių rublių; juridiniams asmenims – nuo keturių šimtų tūkstančių iki penkių šimtų tūkstančių rublių. Administracinis teisių pažeidimas suprantamais kaip užsienio (ne Rusijos Federacijos) vežėjams priklausančių autotransporto priemonių panaudojimas kroviniams tarp Rusijos Federacijoje esančių punktų vežioti. ATPK 11.26 straipsnio dispozicijoje aiškiai nurodoma į taip vadinamus kabotažinius vežimus. Lietuvos vežėjai būdingai neatlieka daug vidinių reisų Rusijos teritorijoje, na, o įsteigę įmones Rusijoje veikdami jos teritorijoje nepadarys straipsnio dispozicijoje minimo teisės pažeidimo.

Lietuvos vežėjams aktualesnis ATPK 11.29 straipsnis – tarptautinių pervežimų autotransportu vykdymas be leidimo. Tarptautinių pervežimų automobilių keliais vykdymas be leidimo, jeigu toks leidimas yra būtinas, užtraukia administracinę baudą autotransporto priemonės vairuotojui nuo trijų tūkstančių iki keturių tūkstančių rublių; pareigūnams – nuo trisdešimties iki keturiasdešimties tūkstančių rublių; juridiniams asmenims – nuo trijų šimtų tūkstančių iki keturių šimtų tūkstančių rublių. pagal taikomas sankcijas matyti, kad kaimyninė valstybė šiuos pažeidimus vertina kaip šiek tiek mažiau pavojingus. Tačiau vairuotojo, pareigūno ir juridinio asmens (matomai, besiverčiančio krovinių gabenimu) atsakomybė skiriasi atitinkamai dešimt ir šimtu kartų. Šiuo atveju administracinė atsakomybė iškyla gabenant krovinius autotransportu iš kitos valstybės į Rusijos Federaciją ar tranzitu per Rusijos Federaciją. Pažeidimu laikomas neturėjimas leidimų, kuriuos turėti yra būtina. Čia turimi omenyje ne krovinio dokumentai (sertifikatai, fitosanitariniai leidimai ar pan.), bet transporto veiklai būtini dokumentai, suteikiantys teisę važiuoti Rusijos Federacijos teritorija. Tai leidimai tarptautiniam krovinių vežimui, kuriais valstybės apsikeičia vadovaudamosi tarptautinėmis sutartimis. Tarptautinis krovinių gabenimas iš Rusijos Federacijos į trečiąsias šalis bei iš trečiųjų šalių teritorijos į Rusijos Federacijos teritoriją neturint trišalių leidimų baudžiamas administracine bauda atitinkamai 4.000,00 – 5.000,00 rub., 40.000,00 – 50.000,00 rub., 400.000,00- 500.000,00 rub.

Nustačius pažeidimus, Federalinio įstatymo „Dėl tarptautinių pervežimų automobilių transportu valstybės kontrolės ir dėl atsakomybės už jų vykdymo tvarkos pažeidimus“ papildymai numato teisę pareigūnams sulaikyti transporto priemonę iki bus pašalintos sulaikymo priežastys. Primintina, kad iki tol transporto veiklos kontrolę vykdantys įgalioti vykdomosios valdžios federaliniai organai turėjo teisę neleisti transporto priemonei judėti Rusijos Federacijos teritorija iki pažeidimų pašalinimo, o negalint pašalinti pažeidimų per tris valandas nuo transporto priemonės atvykimo, turėjo būti imamasi priemonių transporto priemonę iš Rusijos Federacijos teritorijos sugrąžinti. Pažeidimai, dėl kurių dabar gali būti sulaikyta užsienio vežėjo transporto priemonė, patys įvairiausi – leidimų bei kitų dokumentų, kuriuos numato Rusijos Federacijos tarptautinės sutartys, neturėjimas, šio Federalinio įstatymo reikalavimų nesilaikymas, Rusijos Federacijos tarptautinių sutarčių tarptautinių krovinių gabenimo srityje bei Rusijos Federacijos įstatymų transporto srityje pažeidimai. Kaip ir anksčiau, valstybinės kontrolės (priežiūros) pareigūnai sustabdyti ir tikrinti transporto priemones turi teisę tik stacionariuose ir kilnojamuose kontrolės punktuose Rusijos Federacijos teritorijoje bei praleidimo per valstybinę Rusijos Federacijos sieną punktuose, pateikus tarnybinį pažymėjimą.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Gegužės 22 d. specializuotos parodos „Transbaltica“ metu vyks Susisiekimo ministerijos organizuojama konferencija „Intelektinės transporto sistemos ir išmaniosios technologijos transporte ir logistikoje.“ Dėl techninių kliūčių transliaciją nutraukiame iš „Litexpo“ parodų centro. Išsaugotus pranešimus kviečiame žiūrėti CargoNews.lt nuo rytdienos!

Kaip praneša Susisiekimo ministerija, tarptautinėje konferencijoje bus apžvelgta Europos intelektinių transporto sistemų (ITS) politika ir įgyvendinimas, pristatyta dabartinės ITS plėtra ES lygmeniu, taip pat bus pristatyta inovacijų plėtra Lietuvos transporto sektoriuje. Savo patirtimi apie įdiegtus ir planuojamus intelektinių transporto sistemų sprendimus seminare dalinsis platus ratas verslo, valstybės institucijų, universitetų ir asociacijų atstovų.


Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Bendrovė „Goodyear Dunlop“ šiandien paskelbė baigusi bandyti apie 500 skirtingų sunkvežimių padangų, apimančių daugiau kaip 55 skirtingų dydžių bei 16 tipų, ir parengusi šias padangas taip, kad jos atitiktų naująsias Europos padangų ženklinimo taisykles, įsigaliosiančias 2012 m. lapkričio 1 d.

Bandymai buvo atliekami Liuksemburge įsikūrusiame „Goodyear“ naujovių diegimo centre, kuris yra pagrindinis bendrovės padangų tyrimų ir tobulinimo centras Europoje, tiesiogiai susietas su viena iš pagrindinių bendrovės krovininio transporto padangų gamykla. „Goodyear Dunlop“ turėjo išbandyti visas savo padangas. Tai daroma tam, kad padangos atitiktų naująsias Europos taisykles, reikalaujančias nuo šių metų lapkričio kartu su padangomis pateikti etiketę, nurodančią tris pagrindinius padangų savybių kriterijus. Naujasis padangų ženklinimo reglamentas reikalauja, kad kiekvienas gamintojas išbandytų padangas pagal naują klasifikavimo tvarką, pagrįstą griežtais ES kriterijais.

Bendrovė „Goodyear Dunlop“ neseniai Briuselyje surengė pirmąjį transporto parkų atstovų simpoziumą „Europos kelių krovininio transporto degalų naudojimo efektyvumo didinimas“ . Šiame renginyje dalyvavo apie 170 valstybinių institucijų ekspertų, krovininių transporto priemonių gamintojų ir transporto parkų savininkų iš 15 šalių, kurie visą dieną diskutavo ir dirbo keliuose seminaruose įvardydami iššūkius, su kuriais šiandien susiduria transporto sektorius.

„Goodyear Dunlop“ pradės diegti ženklinimą pagal nustatytą tvarką nuo gegužės 30 d., kai Europos Sąjungoje bus leidžiama savanoriškai ženklinti padangas. Atėjus lapkričiui ženklinimo informacija pagal ES reikalavimus bus pateikiama visų padangų techninėje ir reklaminėje medžiagoje bei internete.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Oro bendrovė „airBaltic“ išrinkta į inovatyviausių oro bendrovių dešimtuką, kurį sudarė nepriklausoma rinkos ir vartotojų tyrimų agentūra „Airlinetrends.com“.

„Mums malonu, kad patekome tarp 10 aukščiausiai įvertintų novatorių iš šimtų oro bendrovių visame pasaulyje. Su tokia atsidavusia ir energinga komanda „airBaltic“ ir toliau sieks kurti gaires inovacijoms, naudingoms keleiviams“, – sako „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.

Į „Airlinetrends.com“ sudarytą dešimtuką „airBaltic“ pateko, įgyvendinusi platų inovacijų spektrą. Oro bendrovė buvo pirmoji pasiūliusi skrydžio metu išsinuomoti išskirtinio dizaino „Mini Cooper“ automobilį, įsigyti rožių ar pasinaudoti „iPad“ planšetiniu kompiuteriu. „airBaltic“ taip pat buvo pirmoji oro bendrovė, pradėjusi dviračių nuomos „BalticBike“ ir „BalticTaxi“ taksi paslaugas, o skrendantiems verslo klase suteikusi galimybę pasirinkti ekologišką maistą.

„Airlinetrends.com“ dešimtuke „airBaltic“ užėmė 8 vietą, aplenkdama „AirAsia“ ir „All Nippon Airways“. Likusios į dešimtuką patekusios oro bendrovės bus paskelbtos po vieną iki birželio pradžios.

„airBaltic“ skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ vykdo skrydžius iš trijų Lietuvos oro uostų – Vilniaus, Kauno ir Palangos.

Šaltinis Air Baltic Corporation

Atsižvelgiant į naujai įrengtas eismo saugos priemones, nuo gegužės 23 d. magistralėje Kaunas–Klaipėda, apie 7 km ilgio ruože netoli Klaipėdos, didinamas leistinas automobilių greitis.

Maksimalus leistinas greitis padidės automagistralės Kaunas–Klaipėda ruože, esančiame nuo 299 km (Dauparų sankryžos) iki 306,3 km (Klaipėdos miesto ribos). Į šį ruožą patenka ir Jakų žiedinė sankryža su neseniai pastatyta estakada Kauno–Klaipėdos ir Klaipėdos–Kauno kryptimis.

1,6 km ilgio ruože nuo Dauparų sankryžos iki transporto svėrimo posto leistinas greitis didėja nuo 90 km/h iki 130 km/h (vasaros sezono metu) arba 110 km/h (žiemos sezono metu). Mažesnis leistinas greitis liks tik 300 metrų atkarpoje ties Dauparų autobusų stotele.

Dar dvejose automagistralės atkarpose nuo transporto svėrimo posto iki Klaipėdos miesto greitis didinamas nuo 90 km/h iki 110 km/h bei nuo 70 km/h iki 90 km/h.

„Padidinti leistiną greitį leido kelyje pastaraisiais metais įrengtos papildomos eismo saugos priemonės: kelio apšvietimas, apsauginiai atitvarai, rekonstruota kelio danga, papildomi kelio ženklai, ties  transporto svėrimo postu skiriamojoje juostoje įrengta tinklo tvora, neleidžianti pėstiesiems kirsti kelio“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Dėl įrengtų inžinerinių eismo saugos priemonių nuo šio pavasario greičiau galima važiuoti ir  magistralės dalyje tarp Vilniaus ir Kauno. Leistinas greitis padidintas ties Grigiškėmis bei 9 km ilgio ruože prieš Kauno miestą.

Pasak E. Masiulio, leistiną automobilių greitį ruošiamasi didinti ir magistralės ruože, kertančiame Kauno miestą. Per keletą metų rengiamasi visiškai atnaujinti magistralės ruožą tarp 94 ir 107 km, jame įrengiant papildomas eismo juostas, rekonstruojant ir pastatant naujas sankryžas, tiltus, viadukus ir tunelius.

Šaltinis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Verslas bus skatinamas kuo daugiau dėmesio skirti investicijoms. Jomis besirūpinančios įmonės galės tikėtis susigrąžinti iki pusės mokamų palūkanų.

Jų kompensavimui bus panaudota 30 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos.

Palūkanos bus mokamos iki 2015-ųjų pabaigos, tai reiškia, kad didžiausią naudą gaus tos įmonės, kurios anksčiausiai apsispręs investuoti, o tą esą svarbu padaryti iki kitų metų kovo 1-osios.

„Mes pradedame kompensuoti 50 proc. palūkanų įmonėms, kurios investuoja į aukštąsias ir vidutiniškai aukštas technologijas, tai yra, praktiškai į bet kurias gamybos technologijas, įsigyja įrenginius, programinę įrangą, specialias priemones, transportą, išskyrus lengvuosius automobilius, ir tam ima paskolą arba naudojasi išperkamąja nuoma.

50 proc. šių palūkanų bus kompensuojamos iki 2015 metų rugsėjo 30 dienos, o tai reiškia, kad priemonė sukurta tokiu būdu, kad kuo anksčiau verslas priims investicinį sprendimą, tuo ilgiau jam galios šitas palūkanų kompensavimas“, – sakė ūkio ministras Rimantas Žylius.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt