2012-07-16
2012-07-16
Vokietijoje jau juntamas vilkikų vairuotojų trūkumas, ateityje situacija gali tik blogėti, teigia specialistai. Jau siūlomi ir keli problemos sprendimo būdai – samdyti vyresnius nei 65 metų vairuotojus ir moteris, informuoja „Deutsche Welle“.
Vokietijos krovinių pervežimo bendrovės jau dabar susiduria su profesionalių vilkikų vairuotojų trūkumu. Tokią tendencija atskleidė apklausos, kurią atliko techninės kontrolės ir stebėsenos tarnyba „TÜV Rheinland“, rezultatai, paskelbti penktadienį, liepos 13 dieną. Beveik 84 proc. apklaustųjų krovinių pervežimu besiverčiančių bendrovių atstovai pripažino, jog pastaraisiais metais „labai trūksta“ kvalifikuotų vilkikų vairuotojų, skelbia Vokietijos naujienų agentūra DPA. Daugiau nei 80 proc. apklausos respondentų naujų darbuotojų verbavimo situaciją įvardija „kaip blogą“ arba „greičiausiai blogą“.
Jeigu situacija nepasikeis, Vokietijos keliuose kils nemenkas saugumo pavojus, skelbia „TÜV Rheinland“ atstovas Jürgenas Brauckmannas. Stresas ir vairuotojams tenkantis spaudimas pavojingai didina nelaimingų atsitikimų kelyje riziką. Anot J. Brauckmanno, prie problemos sprendimo turi prisidėti ir šalies valdžia. Vienas iš specialisto siūlomų tokios pagalbos būdų – finansinės injekcijos bendrovėms, rengiančioms profesionalių vairuotojų mokymus.
Tačiau kol kas vis didesnį pagreitį įgauna konkurencinė kova dėl gerų vairuotojų. Patys profesionalūs vairuotojai dažnai keičia darbo vietą. Viena iš priežasčių, kodėl Vokietijos krovinių pervežimo bendrovėms trūksta kvalifikuotų darbuotojų – palyginus nedidelis atlygis už darbą. Norėdami bent iš dalies kompensuoti 30 tūkst. profesionalių vilkikų vairuotojų, artimiausiu metu išeisiančių į užtarnautą pensiją, trūkumą, specialistai siūlo leisti darbe pasilikti ir vyresniems nei 65 metų savo srities profesionalams. Be to, svarstoma, kaip vilkikų vairuotojų darbą paversti patrauklesniu moterims. Šiuo metu profesionalios vairuotojos šioje srityje sudaro vos 4 proc. vairuotojų, skelbia agentūra GLP.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Pagal naujai priimtus reikalavimus, automobilių gamintojai iki 2020-ųjų privalo sumažinti savo gaminamos produkcijos vidutinę CO2 emisiją.
Europos Sąjunga palaipsniui nori sumažinti vidutines automobilių gamintojų CO2 emisijas. Jau anksčiau paskelbta, kad lengviesiems automobiliams iki 2015-ųjų šis skaičius turi sumažėti iki 130 g/km, o iki 2020-ųjų ši riba dar labiau mažinama ir turi siekti ne daugiau nei 95 g/km.
Taip pat paskelbti ir nauji reikalavimai krovininiam transportui. Iki 2017-ųjų vidutinė CO2 emisija turi sumažėti iki 175 g/km, o iki 2020-ųjų šis skaičius turi ištirpti iki 147 g/km.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2012-07-12
2012-07-12
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|