Nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „LINAVA“ planuoja teikti paraišką finansavimui iš Europos Sąjungos gauti vežėjų mokymams pagal priemonę „Žmogiškųjų išteklių tobulinimas įmonėse“. Informacija apie rengiamą projektą buvo išplatinta asociacijos nariams ir dokumentai buvo priimami iki spalio 31 d. Kadangi rengiamas projektas sulaukė didelio vežėjų susidomėjimo, buvo priimtas sprendimas pratęsti dokumentų priėmimą iki šių metų lapkričio 30 d.
Anksčiau pateiktoje informacijoje vežėjams buvome skelbę, kad įmonės, kurių nuostoliai viršija pusę įstatinio kapitalo, negali dalyvauti projekte. Patiksliname, kad gavome informaciją iš finansavimą administruojančios Agentūros, kad krizės metu patyrusios nuostolių įmonės taip pat gali dalyvauti projekte. Svarbiausia įmonei neturėti įsiskolinimų VMI ir SODRAI bei nebūti bankrutuojančiai, restruktūrizuojamai ar likviduojamai.
Jeigu jūsų įmonės vairuotojams iki 2014 rugsėjo mėn. reikia įgyti 95 kodo kvalifikaciją ar pageidaujate tobulinti transporto vadybininkų, vadovų kvalifikaciją – šis projektas yra kaip tik jums!
Norime plačiau informuoti apie numatytą dalyvavimo projekte procedūrą:
• Projekto parengimą organizuoja asociacija „LINAVA“;
• Jūsų įmonė taps projekto partneriais ir siųs darbuotojus į mokymus;
• Jūsų įmonė turi pateikti visus reikiamus dokumentus iki lapkričio 30 d. Nurodytus dokumentus privaloma pateikti pagal ES projektų finansavimo reikalavimus;
• Paraiškos pateikimo metu (paraiška bus teikiama 2012-12-01) neturėti įsiskolinimų VMI;
• Mokymai vyks įvairiuose Lietuvos miestuose ir tuose mokymo centruose, kurie pasiūlys mažiausią mokymų kainą;
• Mokymai vyks nuo 2013 m. rugsėjo mėn. iki 2015 m. rugsėjo pab.;
• Su Jumis bus suderintas individualus įmonės darbuotojų mokymų tvarkaraštis ir parinktas tinkamiausias laikas, neatitraukiant visų darbuotojų nuo darbo vienu menu;
• Jūsų įmonė taip pat turi užpildyti pridedamą darbuotojų sąrašą kartu su mokymais, kokių jiems reikės.
Dokumentai, kuriuos reikia pateikti:
1. Įmonės įstatų kopija
2. Laisvos formos raštas apie vidutinį-sąrašinį darbuotojų skaičių
3. 2011 metų balansas
4. 2011 metų pelno-nuostolių ataskaita
5. Užpildyta lentelė apie įmonės darbuotojų mokymų poreikį
6. Pažyma dėl nuosavo indėlio
7. Projekto partnerio deklaracija
8. Pažyma iš VMI dėl atsiskaitymo su valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais
Visas elektronines dokumentų formas galite gauti ir klausimus užduoti, parašius žinutę el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba susisiekus su konsultavimo įmone VšĮ „Consensus Europae“, Simonas Žunda, el.paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. , tel.nr.: 8 659 59 569
Užpildytus dokumentus prašome siųsti VšĮ „Consensus Europae“, Šv.Ignoto 5, 01144 Vilnius. Ant voko užrašykite „DOKUMENTAI DALYVAVIMUI ES PARAMOS MOKYMAMS PROJEKTE“.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2012-11-19
2012-11-19
2012-11-19
2012-11-14
2012-11-13
Vežėjai nuo šiol galės internetiniame puslapyje įvesti rajono ar miesto pavadinimą, pašto kodą ir sistema jiems pateiks kuro kainas šalia esančiose degalinėse. Lapkričio 8 d. Bundestagas priėmė įstatymą, pagal kurį degalinės turės pateikinėti kainas internete vos tik jie jas pakeis.
Šiuo metu benzinas Vokietijoje vidutiniškai kainuoja apie 1,6, o dyzelinas – 1,5 euro.
Vokietijos institucijos tiriančios kartelinius susitarimus, jau senai turėjo įtarimą, kad didžiausios naftos produktų pardavimo kompanijos gali turėti tokių susitarimų, tačiau įrodyti to nepavyko. Valdininkams pavyko pasiekti, kad nuo kitų metų sausio 1 d. visos Vokietijoje veikiančios degalinės privalo pranešti į bendrą sistemą pardavinėjamo kuro kainas, o joms keičiantis tai daryti nedelsiant.
Vokietijos automobilistų klubas „Adac“ atliko apklausą, kurios metu paaiškėjo, kad 40 proc. vairuotojų degalinėse nežiūri į kainas. Vieni turi pakankamai pinigų, kiti per daug skuba. Yra ir tokių, kurie tiesiog susitaikė su mintimi, kad kuras pastoviai brangsta. Manoma, kad dėl to pardavinėjant kurą kartais susidaro daugiau nei 10 euro centų skirtumas skirtingose degalinėse.
Pagal Vokietijos valdžios pateikiamą informaciją, liepos 1 d. Vokietijoje buvo 14 686 degalinės. 69 proc. iš jų priklausė penkiems didžiausiems tinklams.
Tikimasi, kad atsiradus naftos produktų kainoms internete, vairuotojai pasirinks pigesnes degalines ir sutaupys pinigų, o taip pat privers kitų degalinių operatorius suvienodinti kainas.
Internete šiuo metu yra puslapių, kuriuose yra pateikiamos kuro kainos, tačiau čia kainas pateikia patys pirkėjai, todėl informacija ne visada būna tiksli.
Antimonopolinių ir konkurencijos tarybos institucijų atstovai teigia, kad konkurencija Vokietijos degalinėse yra per maža, todėl tikimasi, kad naujoji duomenų bazė viską pakeis vartotojų naudai.
Valstybinis informacinis puslapis šia informacija žadėjo dalintis su visais suinteresuotais asmenimis ir ji bus prieinamas nemokamai ir galės būti talpinama kituose internetiniuose puslapiuose.
Degalinių savininkai ir naftos koncernai ilgai priešinosi tokiems pakeitimams, teigdami, kad pranešinėti apie kiekvieną kainų pasikeitimą sudarys per daug biurokratinių kliūčių verslui. Šis argumentas skamba gana keistai, nes sukurtoje sistemoje, jiems tereiks užpildyti specialią formą internete ir tai netruks ilgiau vienos minutės.
CargoNEWS redakcija gavus daugiau ir tikslesnės informacijos, plačiau informuos savo skaitytojus.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|