2012-10-31
Lapkričio 13 d. yra numatytas asociacijos „Linava“ vadovybės susitikimas su Lietuvos bankų asociacijos bei komercinių bankų atstovais. Vežėjai kviečiami informuoti, su kokiomis problemomis susiduriate bendraudami su komerciniais bankais ir kurias būtų tikslinga aptarti minėto susitikimo metu. Jūsų atsakymų laukiame el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iki š.m. lapkričio 9 d.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Būtent apie šį „žalią“ sunkvežimį užsienyje kalbama kaip apie pirmąjį, kurio įsigijimas finansiškai yra tikrai naudingas. Jo sutaupomas kuras duoda tiesioginę naudą vežėjui.
Apie modelį
Lyginant su tradiciniu dyzeliniu „Fuso Canter“ – šis gali vežti 150 kg. mažesnį svorį ir kainuoja apie 30 tūkst. Lt. daugiau. Bendra sunkvežimio masė siekia 7,5 t. o krovinys gali sverti iki 4,85 t. Jame įmontuotas tradicinis „Euro-5“ standartą atitinkantis 147 A. j. 3 l. dyzelinis variklis ir 40 kw. galios elektrinė pavara.
Elektrinė pavara sumontuota dviguboje sankaboje ir mažina variklio apkrovą bei apsukas įsibėgėjant ir taip taupo kurą.
2 kWh talpos ličio jonų baterijos nėra itin talpios bet įprastai važiuojant iki 10 km/h greičiu šios energijos užtenka. Važiuojant greičiau elektrinis variklis suteikia papildomos galios dyzeliniui varikliui.
Taupumas
Teigiama, kad ši transporto priemonė naudoja 23 proc. mažiau kuro ir brangesnė jo kaina atsiperka per 4 metus eksploatavimo standartinėmis sąlygomis. Po 4 m. transporto priemonė pradeda generuoti didesnį pelną vežėjui ir daro jį dar labiau konkurencingu.
Prietaisų skydelyje visada rodoma ar baterijos yra kraunamos ar naudojamos. Visa stabdymo metu išsiskirianti energija yra panaudojama elektrinei pavarai. Jei elektros baterijos yra pilnai pakrautos, tuomet vien tik elektrinė pavara gali būti naudojama važiuojant ir didesniu nei 10 km/h greičiu.
Ateitis
Tai yra antros kartos „Fuso Canter Eco Hybrid“ modelis skirtas Europos rinkai. Jie gaminami pagal Japonijoje jau seniai išpopuliarėjusių tokių pačių hibridinių transporto priemonių modelius.
Abejojantiems baterijų ilgaamžiškumu gamintojas suteikia 5 m. garantiją, kuri gali būti pratęsta iki 10 m.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2012-10-31
Lietuvos pašto antrinė įmonė „Baltic Post“, valdanti LP EXPRESS prekės ženklą, skaičiuoja, kad per pirmąsias dvi spalio savaites siuntų buvo pristatyta tiek, kiek per visą rugsėjo mėnesį. Augančiam siuntų skaičiui daugiausia įtakos turi elektroninė prekyba.
„Lietuvoje sparčiai plėtojasi elektroninė prekyba, įsikuria vis daugiau naujų elektroninių parduotuvių. Šiuo metu bendradarbiaujame daugiau kaip su 200 e. parduotuvių, o LP EXPRESS kurjeriai siuntas pristato ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienio šalis. Nuo mūsų veiklos pradžios kas mėnesį siuntų skaičius išauga vidutiniškai 2–3 kartus“, – teigė bendrovės „Baltic Post“ vadovas Domas Sabaitis.
Pasak D. Sabaičio, įtakos siuntų augimui turi ir nauji siuntų pristatymo būdai – siuntų savitarnos terminalai LP EXPRESS 24. Didžioji dalis internetinių parduotuvių siunčiamų siuntų pristatomos būtent per šiuos savitarnos terminalus.
Internetinio portalo www.tarpmergaičių.lt įkūrėja Erika Paulauskė džiaugiasi, kad portalo lankytojai jau spėjo įvertinti terminalų privalumus. „Portale integravome LP EXPRESS 24 siuntų registravimo sistemą, kuri leidžia Tarpmergaičių.lt nariams bet kuriuo jiems patogiu metu išsiųsti siuntą. Naudotis terminalais patogu ir pirkėjams, kurie itin greitai gali gauti įsigytą prekę. Narių nuomone, ši paslauga jiems reikalinga, konkurencinga, patogi ir patikima“, – sakė E. Paulauskė.
Vienas didžiausių siuntų savitarnos terminalų LP EXPRESS privalumų yra tai, kad terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Pasinaudoti šia paslauga gyventojai ar verslo įmonės gali bet kada, t. y. jiems patogiausiu metu.
Naudojantis siuntų terminalais nei siuntėjui, nei gavėjui nereikia derintis prie pašto ar kurjerio darbo laiko, nereikia skambinti telefonu ir tartis, kada būtų galima atsiimti siuntą. Tai ne tik patogiau, bet ir leidžia sutaupyti laiko ir pinigų.
Kitas privalumas – siuntos kaina. Ji priklauso ne nuo siuntos svorio, bet nuo dydžio. Per LP EXPRESS 24 terminalus siuntas galima siųsti ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienio šalis. Šiuo metu per LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalus siuntas galima siųsti į 22 Europos šalis.
UAB „Baltic Post“ – antrinė Lietuvos pašto įmonė, teikianti siuntų pristatymo paslaugas. „Baltic Post“ savo veiklą plėtoja naudodama LP EXPRESS prekės ženklą. Bendrovė taip pat valdo LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalus.
LP EXPRESS
2012-10-31
Žiema šiais metais jau priminė apie save. Pasikeitusi gamta pakeitė ir eismo sąlygas.
Kiekvienais metais spalio pabaigoje ir lapkričio pradžioje - Visų šventųjų dieną, per Vėlines - keliuose intensyvesnis eismas. Aplankyti artimųjų kapų važiuoja ir retokai vairuojantys žmonės. Atrodo, šiomis dienomis visi turėtų būti susikaupę, ramesni, bet taip elgiasi ne visi. Argi ne beprasmiška, kai važiuojant lankyti mirusiųjų artimųjų, padaromas eismo įvykis, sužalojami ar žūsta žmonės?
Kelių eismo taisyklėse vienas iš pirmųjų, 4-asis straipsnis, skelbia: ,,Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu".
Kaip mes, eismo dalyviai, laikomės šios taisyklės?
Mandagumas, dėmesingumas, pagarba kitiems - būtini kiekvienam vairuojančiam ar einančiam. šiomis dienomis yra gera proga dar kartą pagalvoti apie šias vertybes. Ne veltui sakoma, kad mandagumas nieko nekainuoja, o visus paperka.
Vairuotojai turi prisitaikyti ne tik prie pasikeitusių važiavimo sąlygų, bet ir pasirūpinti savo transporto priemone. Atkreipiame dėmesį, kad nuo lapkričio 10-osios iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti automobilius, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su vasarinėmis padangomis. Dygliuotomis padangomis galima važinėti nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 10 d. Taip pat nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. automagistralėse lengvaisiais automobiliais leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 110 km/val. greičiu, greitkeliuose - ne didesniu kaip 100 km/val. greičiu.
Pėsčiuosius dar kartą raginame pasirūpinti savo ir artimųjų saugumu. Kai rytą ir vakare tamsu, rūkas, ar apniukę, į kelią išeikite tik segėdami atšvaitus, turėdami šviečiantį žibintą, vilkėdami liemenę su šviesą atspindinčiomis juostomis ar turėdami kitų šviesą atspindinčių priemonių.
Šeima labai daug gali padaryti savo narių saugumui: neišleisti savo artimųjų į tamsų kelią be atšvaitų, sulaikyti nuo nederamo poelgio. Yra įvairių patarimų, kaip būti saugiam kelyje. štai trys patarimai, kurių laikosi geras vairuotojas (o ir pėsčiasis, dviratininkas):
1. Kelyje niekada neskuba.
2. Kelyje yra optimalioje vietoje (tai yra, vengia būti toje vietoje, kur gali iškilti avarinė situacija).
3. Nedaro jokių netikėtų, staigių veiksmų.
Ruduo, žiemos pradžia - pats avaringiausias metų laikas. 2011 m. daugiausia žmonių eismo įvykiuose žuvo lapkritį (35) ir gruodį (32).
Tamsa, lietus ir sniegas, slidi važiuojamoji kelio dalis ne tik apsunkina eismo sąlygas, bet tos sąlygos tampa pavojingesnės. Kelyje elkimės ramiai, neskubėkime, būkime dėmesingi - ir mūsų kelionės bus saugios bei malonios.
LAKD informacija
2012-10-30
2012-10-30
2012-10-29
Šių metų spalio 23 dieną Liucernoje (Šveicarija) buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis tarp Baltijos šalių kelininkų asociacijos (BRA) ir Pasaulinės kelininkų asociacijos (PIARC). Tai didelis Baltijos kelininkų asociacijos, įkurtos dar 1932 metais ir atkurtos 1989-aisiais, įvertinimas.
Nuo Baltijos šalių sutartį pasirašė Lietuvos, kuri dabar pirmininkauja Baltijos šalių kelininkų asociacijai, atstovai: BRA pirmininkas Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas ir BRA sekretorius Tarptautinių ryšių skyriaus vedėjas Algirdas Radauskas, nuo PIARC: šios organizacijos prezidentė Anne Marie Leclerc ir generalinis sekretorius Jean-Francois Corte.
Taip pat Liucernoje vykusiame kasmetiniame PIARC tarybos posėdyje S. Skrinskas buvo perrinktas PIARC vykdomojo komiteto nariu.
LAKD inf
2012-10-29
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|