Susitikimas su komercinių bankų atstovais
Lapkričio 13 d. yra numatytas asociacijos „Linava“ vadovybės susitikimas su Lietuvos bankų asociacijos bei komercinių bankų atstovais.
Vežėjai kviečiami informuoti, su kokiomis problemomis susiduriate bendraudami su komerciniais bankais ir kurias būtų tikslinga aptarti minėto susitikimo metu. Jūsų atsakymų laukiame el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iki š.m. lapkričio 9 d.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Lapkričio 13 d. yra numatytas asociacijos „Linava“ vadovybės susitikimas su Lietuvos bankų asociacijos bei komercinių bankų atstovais. Vežėjai kviečiami informuoti, su kokiomis problemomis susiduriate bendraudami su komerciniais bankais ir kurias būtų tikslinga aptarti minėto susitikimo metu. Jūsų atsakymų laukiame el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iki š.m. lapkričio 9 d.


www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Būtent apie šį „žalią“ sunkvežimį užsienyje kalbama kaip apie pirmąjį, kurio įsigijimas finansiškai yra tikrai naudingas. Jo sutaupomas kuras duoda tiesioginę naudą vežėjui.

Apie modelį

Lyginant su tradiciniu dyzeliniu „Fuso Canter“ – šis gali vežti 150 kg. mažesnį svorį ir kainuoja apie 30 tūkst. Lt. daugiau. Bendra sunkvežimio masė siekia 7,5 t. o krovinys gali sverti iki 4,85 t. Jame įmontuotas tradicinis „Euro-5“ standartą atitinkantis 147 A. j. 3 l. dyzelinis variklis ir 40 kw. galios elektrinė pavara.

Elektrinė pavara sumontuota dviguboje sankaboje ir mažina variklio apkrovą bei apsukas įsibėgėjant ir taip taupo kurą.

2 kWh talpos ličio jonų baterijos nėra itin talpios bet įprastai važiuojant iki 10 km/h greičiu šios energijos užtenka. Važiuojant greičiau elektrinis variklis suteikia papildomos galios dyzeliniui varikliui.

Taupumas

Teigiama, kad ši transporto priemonė naudoja 23 proc. mažiau kuro ir brangesnė jo kaina atsiperka per 4 metus eksploatavimo standartinėmis sąlygomis. Po 4 m. transporto priemonė pradeda generuoti didesnį pelną vežėjui ir daro jį dar labiau konkurencingu.

Prietaisų skydelyje visada rodoma ar baterijos yra kraunamos ar naudojamos. Visa stabdymo metu išsiskirianti energija yra panaudojama elektrinei pavarai. Jei elektros baterijos yra pilnai pakrautos, tuomet vien tik elektrinė pavara gali būti naudojama važiuojant ir didesniu nei 10 km/h greičiu.

Ateitis

Tai yra antros kartos „Fuso Canter Eco Hybrid“ modelis skirtas Europos rinkai. Jie gaminami pagal Japonijoje jau seniai išpopuliarėjusių tokių pačių hibridinių transporto priemonių modelius.

Abejojantiems baterijų ilgaamžiškumu gamintojas suteikia 5 m. garantiją, kuri gali būti pratęsta iki 10 m.


www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Numatoma mokesčių netaikymo programa Europoje jau įveikė naują barjerą. Vokietijos parlamento Finansų komitetas pritarė šalies vyriausybės įstatynų projektui dėl mokesčių lengvatų elektra varomiems sunkvežimiams ir kitoms transporto priemonėms.

Dokumente numatyta, jog elektriniai lengvieji automobiliai, sunkvežimiai, autobusai, motociklai ir kitos transporto priemonės, naudojančios tik elektros pavarą arba elektra įkrautus baterijų elementus, atleidžiamos nuo transporto priemonių mokesčių 10 metų laikotarpiui. Ši mokesčių lengvata bus taikoma elektrinėms transporto priemonėms, pagamintoms nuo 2011 m. gegužės 18 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d.

Nuo 2016 iki 2020 m. pagamintoms e-transporto priemonėms galios 5 metų mokesčio lengvata. Tai yra bendro mokesčių lengvatų paketo dalis, turinti skatinti visuotinį elektromobilumą. Projekto tikslas – iki 2020 m. pasiekti, kad Vokietijos keliais ir gatvėmis važinėtų ne mažiau kaip pusė milijono elektromobilių.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Lietuvos pašto antrinė įmonė „Baltic Post“, valdanti LP EXPRESS prekės ženklą, skaičiuoja, kad per pirmąsias dvi spalio savaites siuntų buvo pristatyta tiek, kiek per visą rugsėjo mėnesį. Augančiam siuntų skaičiui daugiausia įtakos turi elektroninė prekyba.


„Lietuvoje sparčiai plėtojasi elektroninė prekyba, įsikuria vis daugiau naujų elektroninių parduotuvių. Šiuo metu bendradarbiaujame daugiau kaip su 200 e. parduotuvių, o LP EXPRESS kurjeriai siuntas pristato ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienio šalis. Nuo mūsų veiklos pradžios kas mėnesį siuntų skaičius išauga vidutiniškai 2–3 kartus“, – teigė bendrovės „Baltic Post“ vadovas Domas Sabaitis.


Pasak D. Sabaičio, įtakos siuntų augimui turi ir nauji siuntų pristatymo būdai – siuntų savitarnos terminalai LP EXPRESS 24. Didžioji dalis internetinių parduotuvių siunčiamų siuntų pristatomos būtent per šiuos savitarnos terminalus.

 

Internetinio portalo www.tarpmergaičių.lt įkūrėja Erika Paulauskė džiaugiasi, kad portalo lankytojai jau spėjo įvertinti terminalų privalumus. „Portale integravome LP EXPRESS 24 siuntų registravimo sistemą, kuri leidžia Tarpmergaičių.lt nariams bet kuriuo jiems patogiu metu išsiųsti siuntą. Naudotis terminalais patogu ir pirkėjams, kurie itin greitai gali gauti įsigytą prekę. Narių nuomone, ši paslauga jiems reikalinga, konkurencinga, patogi ir patikima“, – sakė E. Paulauskė.

 

Vienas didžiausių siuntų savitarnos terminalų LP EXPRESS privalumų yra tai, kad terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Pasinaudoti šia paslauga gyventojai ar verslo įmonės gali bet kada, t. y. jiems patogiausiu metu.

 

Naudojantis siuntų terminalais nei siuntėjui, nei gavėjui nereikia derintis prie pašto ar kurjerio darbo laiko, nereikia skambinti telefonu ir tartis, kada būtų galima atsiimti siuntą. Tai ne tik patogiau, bet ir leidžia sutaupyti laiko ir pinigų.

 

Kitas privalumas – siuntos kaina. Ji priklauso ne nuo siuntos svorio, bet nuo dydžio. Per LP EXPRESS 24 terminalus siuntas galima siųsti ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienio šalis. Šiuo metu per LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalus siuntas galima siųsti į 22 Europos šalis.

 

UAB „Baltic Post“ – antrinė Lietuvos pašto įmonė, teikianti siuntų pristatymo paslaugas. „Baltic Post“ savo veiklą plėtoja naudodama LP EXPRESS prekės ženklą. Bendrovė taip pat valdo LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalus.

LP EXPRESS


Praėjusį penktadienį Lietuvos kelių policijos tarnybos pareigūnai surengė trumpalaikį reidą Vilniaus rajone, magistraliniame kelyje A3 Vilnius–Minskas. Šios specialiosios priemonės metu, siekiant išaiškinti greičio viršijimo atvejus, užfiksuotus stacionariais greičio matuokliais, buvo tikrinamos užsienio šalyse įregistruotos transporto priemonės.

Per tris valandas (11–14 val.) patikrintos 56 transporto priemonės, išaiškinta 15 Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų: leistino važiavimo greičio viršijimas – 9 atvejai; transporto priemonių, kurioms nustatyta tvarka neatlikta valstybinė techninė apžiūra, vairavimas – 3 atvejai, saugos diržų nenaudojimas – 1 atvejis; kiti pažeidimai – 2.

Septyni vairuotojai už Kelių eismo taisyklių pažeidimus paskirtą baudą sumokėjo vietoje, t. y. pasinaudoję policijos patruliniuose automobiliuose įrengtais banko kortelių skaitytuvais.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Žiema šiais metais jau priminė apie save. Pasikeitusi gamta pakeitė ir eismo sąlygas.

Kiekvienais metais spalio pabaigoje ir lapkričio pradžioje - Visų šventųjų dieną, per Vėlines - keliuose intensyvesnis eismas. Aplankyti artimųjų kapų važiuoja ir retokai vairuojantys žmonės. Atrodo, šiomis dienomis visi turėtų būti susikaupę, ramesni, bet taip elgiasi ne visi. Argi ne beprasmiška, kai važiuojant lankyti mirusiųjų artimųjų, padaromas eismo įvykis, sužalojami ar žūsta žmonės?

Kelių eismo taisyklėse vienas iš pirmųjų, 4-asis straipsnis, skelbia: ,,Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu".

Kaip mes, eismo dalyviai, laikomės šios taisyklės?

Mandagumas, dėmesingumas, pagarba kitiems - būtini kiekvienam vairuojančiam ar einančiam. šiomis dienomis yra gera proga dar kartą pagalvoti apie šias vertybes. Ne veltui sakoma, kad mandagumas nieko nekainuoja, o visus paperka.

Vairuotojai turi prisitaikyti ne tik prie pasikeitusių važiavimo sąlygų, bet ir pasirūpinti savo transporto priemone. Atkreipiame dėmesį, kad nuo lapkričio 10-osios iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti automobilius, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su vasarinėmis padangomis. Dygliuotomis padangomis galima važinėti nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 10 d. Taip pat nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. automagistralėse lengvaisiais automobiliais leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 110 km/val. greičiu, greitkeliuose - ne didesniu kaip 100 km/val. greičiu.

Pėsčiuosius dar kartą raginame pasirūpinti savo ir artimųjų saugumu. Kai rytą ir vakare tamsu, rūkas, ar apniukę, į kelią išeikite tik segėdami atšvaitus, turėdami šviečiantį žibintą, vilkėdami liemenę su šviesą atspindinčiomis juostomis ar turėdami kitų šviesą atspindinčių priemonių.

Šeima labai daug gali padaryti savo narių saugumui: neišleisti savo artimųjų į tamsų kelią be atšvaitų, sulaikyti nuo nederamo poelgio. Yra įvairių patarimų, kaip būti saugiam kelyje. štai trys patarimai, kurių laikosi geras vairuotojas (o ir pėsčiasis, dviratininkas):

1. Kelyje niekada neskuba.
2. Kelyje yra optimalioje vietoje (tai yra, vengia būti toje vietoje, kur gali iškilti avarinė situacija).
3. Nedaro jokių netikėtų, staigių veiksmų.
Ruduo, žiemos pradžia - pats avaringiausias metų laikas. 2011 m. daugiausia žmonių eismo įvykiuose žuvo lapkritį (35) ir gruodį (32).

Tamsa, lietus ir sniegas, slidi važiuojamoji kelio dalis ne tik apsunkina eismo sąlygas, bet tos sąlygos tampa pavojingesnės. Kelyje elkimės ramiai, neskubėkime, būkime dėmesingi - ir mūsų kelionės bus saugios bei malonios.

LAKD informacija


LR ambasada Lenkijos Respublikoje informavo, kad nuo 2012 m. spalio 19 d. įsigaliojo 2011 m. rugpjūčio 18 d. įstatymas, keičiantis Lenkijos kelių transporto įstatymą: nuo šiol transporto priemonės (jų junginiai), kurių matmenys su kroviniu ar be jo ir (ar) ašies (ašių) apkrova ir (ar) transporto priemonės (jų junginio) leidžiama bendroji masė viršija maksimalius leidžiamus dydžius privalo turėti didžiagabaritinio ir (ar) sunkiasvorio vežimo leidimą.

Didžiagabaritinės ir (ar) sunkiasvorės transporto priemonės gali vykdyti vežimus tik su didžiagabaritinės ir (ar) sunkiasvorės transporto priemonės atitinkamos kategorijos išduotu leidimu.

Didžiagabaritinės ir (ar) sunkiasvorės transporto priemonėms išduodamos septynių kategorijų leidimai.

I ir II antros kategorijos leidimai išduodami dalomiems kroviniams vežti, tuo tarpu III-VII kategorijos leidimai išduodami nedalomiems kroviniams.

Sutinkamai su įstatymo 140ab str. 1 punktu, už didžiagabaritinės ir (ar) sunkiasvorės transporto vykdymą be atitinkamo leidimo gresia nuo 500 zl. iki 15 000 zl. bauda (priklausomai nuo transporto priemonės kategorijos bei pažeidimo rūšies).

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

2012 m. spalio 25–27 d. Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Inspekcija) atstovai Varšuvoje (Lenkijos Respublika) dalyvavo Lenkijos vyriausiosios transporto inspekcijos surengtoje konferencijoje „Kelių transportą kontroliuojančių institucijų iššūkiai Europos–Azijos integracijos kontekste“. Inspekcijos viršininkas Vidmantas Žukauskas skaitė pranešimą „Tarptautinio bendradarbiavimo reikšmė kelių transportą kontroliuojančių institucijų veikloje“.

Konferencijoje taip pat dalyvavo Vokietijos, Baltarusijos, Ukrainos, Kazachstano, Liuksemburgo ir Airijos kelių transportą kontroliuojančių institucijų, Lenkijos valstybinių institucijų ir Lenkijos kelių transporto vežėjų asociacijų atstovai. Buvo aptartas kelių transportą kontroliuojančių institucijų tarptautinis bendradarbiavimas, Europos ir Azijos šalių transporto sektoriaus vystymo galimybės ir grėsmės, diskutuojama dėl vienodo teisės aktų reikalavimų laikymosi, pasikeista pareigūnų kvalifikacijos tobulinimo perspektyvomis, nesąžiningos konkurencijos mažinimo priemonių taikymo, kontrolės praktikos pavyzdžiais ir pan.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Lenkijoje, Strykow, atidarytas didžiausias Centrinėje ir Rytų Europoje bei vienas moderniausių visame senajame žemyne siuntų terminalas. Jį atidariusi DPD bendrovė į terminalo statybas ir įrengimą investavo 32 mln. eurų ir sukūrė 430 darbo vietų. Tai didžiausia tokio pobūdžio investicija Centrinėje ir Rytų Europoje, užtikrinsianti spartesnį siuntų judėjimą tarp Europos šalių.

„Strykow kaip strateginė vieta sandėliavimo ir logistikos veiklai ne vienerius metus viliojo investuotojus. To įrodymas – čia savo centrus jau įkūrusios tokios kompanijos kaip „Mercedes“. Šioje, netoli Lodzės esančioje vietovėje susiduria pagrindiniai Lenkijos keliai, o iki svarbiausių prekybos rinkų – trumpiausias vidutinis atstumas. Tai didžiausia pastarųjų metų DPD investicija Lenkijoje, pakeisianti kurjerių verslo standartus kaimyninėje šalyje“, – sako „DPD Lietuva“ generalinė direktorė Indrė Puišė.

Pasak jos, naujasis DPD terminalas Lenkijoje turės įtakos ir iš Lietuvos į kitas Europos šalis bei atvirkščiai keliaujančių siuntų aptarnavimui – jos greičiau pasieks adresatus, o tai leis didinti tiek „DPD Lietuva“, tiek jos klientų – šalies įmonių pardavimus.

Greitesnį siuntų judėjimą garantuoja viena moderniausių siuntų rūšiavimo sistemų, įdiegtų naujajame DPD terminale Lenkijoje. 16 mln. eurų kainavusi sistema sudaryta iš dviejų pagrindinių rūšiavimo linijų, kurių kiekviena per valandą išrūšiuojama 17500 siuntų. Papildoma, smulkioms siuntoms ir laiškams skirta linija kas valandą gali būti išrūšiuota iki 8000 siuntų. Bendras rūšiavimo linijų ilgis – daugiau nei 1500 metrų. Jei tokia rūšiavimo sistema be perstojo veiktų visą parą, ja būtų išrūšiuojama 840000 siuntų. Toks greitis leido iki minimumo sutrumpinti siuntos kelio terminale laiką – ji iš vieno automobilio iškraunama ir į kitą pakraunama per vidutiniškai 3,5 min. Iš viso per naktį terminale gali būti perkrauta 4000 tonų siuntų.

Milžiniškame DPD terminalo pastate, kurio ilgis – 300 metrų, plotas – 13500 kv. metrų, įrengti 158 linijų ir 12 kurjerių vartų, iš jų 44 skirti siuntų iškrovimui ir 76 pakrovimui. Bendrovės biuras užima dar 2500 kv. metrų. 9 hektarų teritorija, iš kurių 5,5 hektarai skirti automobilių manevravimui, leidžia aptarnauti 300 siuntas gabenančių transporto priemonių per parą.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Liuksemburge vykusiame ES Transporto, telekomunikacijų ir energetikos tarybos posėdyje Lietuva nepritarė Europos Komisijos siūlymui dažniau tikrinti automobilių techninę būklę.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Šiandien, spalio 30 d. Vilniaus apygardos teismas ėmėsi svarstyti bylą dėl Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ praėjusių metų Kongrese galimai neteisėtai išrinktų revizijos komisijos narių Vidmanto Pelėdos, Alicijos Monkevič ir Mykolo Drėgvos bei prezidiumo nario Juozo Kuklio.

Į teismą kreipėsi vežėjai, nepatenkinti pernai spalio 7 d. vykusio „Linavos“ kongreso balsų skaičiavimo komisijos pirmininko Mindaugo Kaperio veiksmais bei pažeidimais, kuriuos užfiksavo kiti šios komisijos nariai, dėl jų vėliau kreipęsi į prokurorus. Po rinkimų su antstoliais perskaičiavę balsus, vežėjai rado negaliojančiais pripažintų tvarkingai užpildytų biuletenių su balsų skaičiavimo komisijos pirmininko parašu. Teisme vežėjai siekia įrodyti, kad visa asociacijos revizijos komisija patvirtinta neteisėtai, o prezidiumo narys J. Kuklys taip pat išrinktas įsikišus balsų skaičiavimo komisijai.


www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Jeigu Lietuva nuspręstų nedidinti dyzelino akcizo iki reikalaujamo dydžio, tai būtų pirmas toks atvejis ES. Briuselis įspėja – mūsų šalis būtų nubausta. Tačiau Vyriausybė gali apkaltinti ES, kad ji skyrė per mažai pinigų Ignalinos atominei elektrinei uždaryti.

Rinkimai jau baigėsi, tačiau net ir juos laimėję politikai vis dar žarsto rinkėjų ausis maloninančius pažadus. Lietuva ketina derėtis dėl dyzelino akcizo. Taip pareiškė kandidatas į premjerus Algirdas Butkevičius.


Derėsis, jei bus įmanoma


ES nare tapusi Lietuva įsipareigojo 2013 metais pasiekti reikalaujamą minimalų dyzelino akcizo lygį. Iki šiol galiojo pereinamasis laikotarpis. Akcizas turėtų didėti nuo dabartinių 1043 litų už 1000 litrų iki 1140 litų. Skaičiuojant pagal dabartines kainas, litras dyzelino turėtų pabrangti 12 centų.


Kandidatas į premjerus A. Butkevičius prieš rinkimus kalbėjo, kad Lietuva gali derėtis dėl mažesnių dyzelino akcizų. Tą patį jis pakartojo ir vakar, jau paaiškėjus rinkimų rezultatams. „Stengsimės, kad dyzelino akcizas nebūtų didinimas. Kalbėsimės, aišku, neignoruosime ES reikalavimų, bet stengsimės, kad akcizas ir toliau nebūtų didinamas. Gal vyks derybos, jeigu tai bus įmanoma”, – vakar pareiškė A. Butkevičius.


Tiesa, socialdemokratų lyderis neįvardijo, kaip tokios derybos vyktų ir ką Lietuva siūlytų. ES istorijoje iki šiol nėra pasitaikę atvejų, kad šalis savavališkai taikytų mažesnius, nei reikalaujama, akcizus.


Primins Briuselio pažadą


Briuselis ne kartą pareiškė: jokių derybų negali būti, nes Baltijos šalims ir Lenkijai buvo pritaikytas ir taip ilgas pereinamasis laikotarpis. „Įsipareigojimų nevykdymo atveju Europos Komisija galėtų pradėti pažeidimo procedūrą prieš Lietuvą”, – sakė Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje Spaudos ir informacijos skyriaus vadovas Giedrius Sudikas. Pasak jo, Lietuva teisiškai yra įsipareigojusi pagal Stojimo sutartį, kurią ratifikavo visos ES narės, todėl privalo jos laikytis. Ar gali būti, kad Lietuva ieško būdų nesilaikyti to, ką pasižadėjo prieš dešimtmetį?


„ES toje pačioje sutartyje pažadėjo tinkamą finansavimą uždarant Ignalinos atominę elektrinę, tačiau to nesilaiko. Kodėl tai negali būti mūsų korta derybose?“ – „Lietuvos rytui“ sakė pavardės nenorėjęs skelbti politikas, priklausantis vienai rinkimus laimėjusių partijų.


Buvusieji siūlo ramintis


Vyriausybė elektrinei uždaryti Briuselio prašo skirti 770 mln. eurų, tačiau Europos Komisija kalba tik apie 210 milijonų iki 2017 metų. Buvęs energetikos viceministras Romas Švedas anksčiau irgi piktinosi, kad ES nenori laikytis įsipareigojimų. Bet ar dėl to Lietuva irgi gali nesilaikyti kai kurių stojimo sutarties punktų? „Prisiimtus įsipareigojimus reikia vykdyti ir reikalauti, kad ir kita pusė vykdytų savuosius“, – vakar aiškino buvęs viceministras, tapęs nepriklausomu energetikos ekspertu. Jo įsitikinimu, nereikėtų siekti akcizų degalams ir IAE uždarymo klausimų.


Buvęs Ignalinos atominės elektrinės vadovas Osvaldas Čiukšys irgi mano, kad galbūt reikia ieškoti kitų argumentų dėl akcizų. „Elektrinės uždarymas – nepalyginti svarbesnis. Tinkamai nesutarus su ES dėl jo finansavimo, išlaidos guls ant Lietuvos žmonių pečių – jie jas padengs brangiau mokėdami už elektrą“, – teigė O. Čiukšys.


www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Finansinių sprendimų bendrovė “Union Tank” (UTA) pristato universalius, naujos koncepcijos UTA Multibox® daugiafunkcinius prietaisus, skirtus apmokėjimui už kelius Prancūzijoje, Ispanijoje ir Belgijoje.

Skirtingos Europos šalių kelių apmokėjimo rinkliavos, jų kainodara bei dažna naujienų kaita – tikras transportininkų galvos skausmas. Finansinius sprendimus teikianti bendrovė nuo š.m. lapkričio pristato universalų  elektroninį rinkliavų skaitytuvą. Jame įdiegtos keturios kelių mokesčių sistemos veikiančios Belgijoje, Ispanijoje ir Prancūzijoje (įskaitant ir nuo kitų metų balandžio įsigaliojančią “ecotax” sistemą). UTA Multibox® skaitytuvas sukurtas taip, kad ateityje galėtų aptarnauti ir kitas Europos šalių kelių mokėjimo sistemas. Jo pagalba galima realiu laiku stebėti transporto priemonės kelionę, taip pat galima planuoti tinkamiausius ir ekonomiškiausius maršrutus, nustatyti sustojimo, iškrovimo-pakrovimo taškus bei atlikti kitas funkcijas.


“UTA Multibox® yra visiškai naujos koncepcijos prietaisas, jungiantis daugiafukciškumą ir ypač paprastą naudojimą”, – tikina Ivona Vysocka, vežėjams paslaugų teikiančios bendrovės UTA atstovybės Lietuvoje TIMEX klientų aptarnavimo specialistė.


Prancūzija apmokestino daugiau kelių


A. Vysocka primena, kad nuo 2013 m. balandžio 20 d. Prancūzijoje įvedamas naujasis ekologinis mokestis “ecotax”. Iš pradžių jis galios tik Elzaso regiono greitkeliuose ir nacionaliniuose keliuose bei bus privalomas 12 t ir daugiau sveriančioms transporto priemonėms. Nuo 2013 m. liepos 20 d. “ecotax” mokestis bus taikomas visam krovininiam transportui virš 3,5 t važiuojančiam Prancūzijos nacionaliniais, vietiniais ir kitais keliais bei kai kuriomis Prancūzijos greitkelių atkarpomis. Tai reiškia, kad nuo šiol veiks dvi mokėjimo už kelius sistemos – viena greitkeliuose, kita – nacionaliniuose keliuose. Anot p. Vysockos, kol kas neaiškus tikslus mokesčio dydis, bet vertinama, kad jis gali siekti 0,12-0,14 EUR/km. „Dabar kai kurie vežėjai nori išvengti mokamų greitkelių ir naudojasi nacionaliniais keliais“, – pastebi p. Vysocka.


www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Šių metų spalio 23 dieną Liucernoje (Šveicarija) buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis tarp Baltijos šalių kelininkų asociacijos (BRA) ir Pasaulinės kelininkų asociacijos (PIARC). Tai didelis Baltijos kelininkų asociacijos, įkurtos dar 1932 metais ir atkurtos 1989-aisiais, įvertinimas.


Nuo Baltijos šalių sutartį pasirašė Lietuvos, kuri dabar pirmininkauja Baltijos šalių kelininkų asociacijai, atstovai: BRA pirmininkas Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas ir BRA sekretorius Tarptautinių ryšių skyriaus vedėjas Algirdas Radauskas, nuo PIARC: šios organizacijos prezidentė Anne Marie Leclerc ir generalinis sekretorius Jean-Francois Corte.


Taip pat Liucernoje vykusiame kasmetiniame PIARC tarybos posėdyje S. Skrinskas buvo perrinktas PIARC vykdomojo komiteto nariu.

LAKD inf


BaltarusijaBaltarusijos konsultatas informuoja apie darbo laiko pakeitimus. Nuo šiol kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną, įskaitant spalio mėn. 31 d. nedirbs.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt