Rytoj 10.30 val. Kauno Rotušės aikštėje susisiekimo ministras Eligijus Masiulis dalyvaus pristatant naujus ekologiškus autobusus, kuriuos Kauno miesto savivaldybė įsigijo Europos Sąjungos sanglaudos fondo paramos lėšomis.

Nuo 10 val. šia proga viešbučio „Daugirdas“ konferencijų salėje (T. Daugirdo g. 4, Kaunas) rengiamas Baltijos biodujinių autobusų projekto regioninis seminaras, kuriame 10.15 val. ministras E. Masiulis skaitys pranešimą tema „Priemonė „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“, kaip geros praktikos pavyzdys diegiant dujinius autobusus“.

Įgyvendindama ekologiško viešojo transporto plėtros projektą, Kauno miesto savivaldybė iš viso įsigijo 24 suspaustas gamtines dujas naudojančius autobusus. Be to, ES paramos lėšomis Kaune planuojama įrengti beveik 5 km ilgio kontaktinį troleibusų tinklą, nutiesti 5,5 km dviračių takų, paženklinti gatvių dangą. Autobusams pirkti ir minėtiems darbams atlikti suteikta 19,6 mln. litų ES sanglaudos fondo parama.

ES paramos dėka ekologiškos viešojo transporto priemonės pasieks ir kitus Lietuvos miestus. Vilnius planuoja pirkti 37 suspaustas gamtines dujas naudojančius autobusus, Klaipėda – 12, Šiauliai – 8 tokius autobusus. Panevėžio autobusų parką papildys šeši hibridiniai elektra ir dyzelinu varomi autobusai.

Visi didieji miestai, išskyrus sostinę, planuoja praplėsti ir savo dviračių takų tinklą. Šiauliuose taip pat numatoma įrengti įvažas į viešojo transporto stoteles ir stotelių paviljonus.

Iš viso 2007–2013 m. laikotarpiu Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio miestų viešojo transporto parkus turėtų papildyti 87 ekologiškos transporto priemonės. Miestuose bus atnaujinama viešojo transporto infrastruktūra, nutiesti arba rekonstruoti beveik 22 km dviračių takų. Šiam tikslui suteikiama ES parama sieks beveik 75,4 mln. litų.

Minėti projektai įgyvendinami pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“. Atliekami darbai ir investicijos miestuose pagerins susisiekimą, sudarys palankesnes sąlygas naudotis viešuoju transportu, važiuoti dviračiais. Tikimasi, kad tai padės spręsti transporto spūsčių ir oro taršos problemas, kurios dažniausiai kyla dėl nepakankamos viešojo transporto plėtros ir nuolat augančio individualių transporto priemonių skaičiaus.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Šiandien bendrovė Lietuvos paštas pristatė elektromobilį, kuriuo važinėja bendrovės darbuotojai. Lietuvos paštas skaičiuoja, jog naudojant šį automobilį per metus pavyks sutaupyti kelis tūkstančius litų.

Elektra varomu automobiliu „Tazzari Zero“ 100 km atstumą įveikti kainuoja apie 7 litus, tai – penkis kartus mažiau nei, pavyzdžiui, benzinu varomu automobiliu. Bendrovei taip pat nereikia mokėti už jo parkavimą. Be to, priešingai nei tradiciniai ar hibridiniai automobiliai, šis modelis neteršia aplinkos kenksmingomis CO2 dujomis, sukeliančiomis šiltnamio efektą.

Į renginį elektromobilį atvairavęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis džiaugėsi, kad Lietuvos paštas prisideda prie ekologiško transporto populiarinimo ir tokiu būdu mažina veiklos išlaidas.

„Lietuvos paštas – bene pirmoji šalyje įmonė, kurios darbuotojai tradicinius benzinu ir dyzelinu varomus automobilius iškeitė į elektromobilį. Jei šis sprendimas pasiteisins, tikiuosi, kad tai bus ne vienintelis toks automobilis Lietuvos pašto parke“, – teigė susisiekimo ministras E. Masiulis.

Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė sakė, jog sprendimas pasirinkti taupią ir ekologišką transporto priemonę – pirmas, bet ne paskutinis bendrovės žingsnis, prisidedant prie aplinkos išsaugojimo.

„Kol kas mūsų lūkesčiai pasiteisino. Elektromobilio išlaikymo sąnaudos ženkliai mažesnės nei senų automobilių. Tai labai svarbu paštui, kuris stengiasi visose srityse efektyvinti savo veiklą“, – sakė L. Minderienė.  

„Tazzari Zero“ sveria kiek mažiau nei 550 kg. Elektromobilį įkrauti galima tiesiog prijungus laidą prie įprasto 220 voltų įtampos elektros lizdo. Su pilnai įkrauta baterija „Tazzari Zero“ gali nuvažiuoti apie 140 km. Didžiausias šio automobilio greitis – 100 km/val.

Lietuvos paštas elektromobilį nuomojasi. Automobilis kasdien įkraunamas prie centrinės įmonės būstinės.

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – plačiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą turinti bendrovė Lietuvoje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos bei finansinio tarpininkavimo paslaugas.

AB Lietuvos paštas

2012 m. balandžio 23–24 d. Vokietijos užsienio reikalų ministerija Berlyne rengia Baltijos jūros regiono verslo forumą, kuriame dalyvaus ir pranešimą apie Klaipėdos uostą skaitys generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas. Renginyje taip pat dalyvaus Infrastruktūros skyriaus projektų vadovė Birutė Urmanienė.

Forume bus dalijamasi mintimis, kaip vystyti ir skatinti glaudų ekonominį bei kultūrinį bendradarbiavimą Baltijos jūros regione.


Forumas rengiamas bei finansuojamas iš Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Baltijos jūros regiono 2007–2013 metų programos projekto „Multimodalinio (daugiarūšio) transporto ir logistikos plėtra pietryčių Baltijos regione: logistikos taškų stiprinimas kaimyninėse ES šalyse, Baltarusijoje, Rusijoje ir Ukrainoje (Amber Coast Logistics)“. Šiame projekte Uosto direkcija dalyvauja partnerio teisėmis.


Prieš forumą vyks ir projekto „Amber Coast Logistics“ seminaras, kuriame dalyvaus Infrastruktūros skyriaus projektų vadovė Birutė Urmanienė.


Šaltinis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto portalo naujienų sistema

Pagal preliminarius duomenis praėjusiais metais Rytų Europoje puspriekabių pardavimai augo 58 proc. Trylikoje iš penkiolikos šalių užfiksuotas 30 ar daugiau proc. augimas, o trijose rinkose jis viršijo 100 proc.

Didžiausia rinka buvo Turkija, antroje vietoje liko Rusija, trečia – Lenkija. Jei vertintume visos Europos mastu, Turkija nusileido tik Vokietijai.

Tokie pagerėjimo ženklai rytų Europoje suteikia nemažai optimizmo, ypač prisiminus rezultatus, kurie buvo fiksuoti per krizę. 2008 m. pardavimai krito 11 proc., o 2009 m. 61 proc. Tuomet pardavimų lygis nukrito iki 2002 m. lygio, ir buvo toks stiprus, kad pagal dabartines prognozes 2014 m. bus pasiektas 2006 m. lygis.

Tuomet pardavimų sumažėjimas neįtakojo puspriekabių parko. Jis išliko nepasikeitęs. Per ateinančius 6 metus prognozuojamas 6,2 proc. puspriekabių parko augimas.

Puspriekabių paklausa ir jos perspektyvos rytų Europoje kiekvienoje šalyje skirtingos. Kai kuriose jaučiamas didelis jų poreikis, kitur prieškriziniais metais jų nupirkta labai daug ir kol kas  poreikio nėra.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Baltarusijos asociacija BAMAP pranešė, kad vykdomi kelio M-1/E30 (Brestas-Minskas-RF siena 607,62-609,955 km) remonto darbai.

Transporto judėjimas nuo balandžio 9 d. iki birželio 30 d. vykdomas Bresto krypties juostomis ir nuo liepos 1 d. iki rugpjūčio 30 d. – Maskvos krypties juostomis.

Prašoma būti atidiems ir atsargiems, laikytis kelio ženklų reikalavimų ir neišvažiuoti į juostas, kuriose vykdomi kelio darbai.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad artimiausiu metu kelyje Šilutė–Klaipėda prasidės tilto per Perkaso upę rekonstrukcija.

Nuo balandžio 23 d. bus nutrauktas transporto priemonių eismas kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruože nuo 208,3 km iki 209,8 km. Rekonstrukcijos metu eismas vyks apylanka pro Agluonėnus ir Ketvergius keliais Nr. 2207 Dreižiai–Agluonėnai ir Nr.2202 Klaipėda–Veiviržėnai–Endriejavas. Apylankos kryptis nurodys informaciniai kelio ženklai.


Tilto rekonstrukcijos darbus planuojama baigti iki šių metų liepos 31 d.


Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

„Fliegl“ prikabinamosios technikos gamintojas sukūrė naują trijų ašių konteinerinę važiuoklę,  pavadintą „Chemie“. Naujojo perspektyvaus  gaminio savoji masė – mažesnė nei trys tonos.

Naujoji „Fliegl“ konteinerinė važiuoklė be krovinio sveria tik 2980 kg, o tai suteikia jai ypatingą pranašumą konteineriais gabenant sunkiasvorius krovinius. Pasak gamintojų, produkcijai atnaujinti panaudotos naujos medžiagos ir techninės naujovės, kadangi pagrindinė konstrukcija liko nepakeista ir užtikrins labai gerą patvarumą.

Nepaisant mažos savosios masės, „Fliegl“ triašė važiuoklė turi ADR reikalavimus atitinkančią įrangą. Pagrindiniams jos elementams priklauso lanksčios apskardintos žarnos, komponentai iš aukštos kokybės plieno, įžeminimo įranga, 385/65R 22,5 padangos ir kt.

Pakrovimo – iškrovimo platforma, įžeminimo kabelis, kėlikliai ir kiti papildomos įrangos elementai tiekiami pagal kliento užsakymą.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Nuo ateinančių metų dyzelinių degalų akcizas didės beveik 100 Lt už toną, kad būtų pasiekti ES nustatyti minimalūs tarifai, 2013 m. sausio 1 d. akcizą dyzelinui numatyta didinti nuo 1.043 iki 1.140 Lt už toną.

Apie tai Vyriausybė primena Lietuvos konvergencijos 2012 metų programos projekte, kuris vakar svarstytas ministrų kabineto pasitarime.


Praėjusių metų pradžioje akcizą dyzelinui padidinus 96 Lt už toną, litras degalų pabrango maždaug 12 centų.


"Labiausiai brangimas galėtų paveikti vidaus rinkoje dirbančias įmones, kurios dar ne visai atsigavo po krizės ir negalės savo pelno sąskaita dengti pakilusių degalų kainos. Tad įmonės, jei jos nėra eksportuojančios, veikiausiai bus priverstos didinti  prekių ar paslaugų kainas", – prognozuoja Vaidotas Bacevičius, Seimo Ekonomikos komiteto narys.


Pasak jo, paprastai gamybininkams kilstelėjus prekių kainą prekybininkai nėra linkę dengti jų brangimo iš savo pelno, net jei taiko šioms prekėms nemažą antkainį, todėl brangimą pajus galutinis vartotojas.


Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Nuo balandžio 1d. įsigaliojo prikabinamosios technikos gamintojo  „Fliegl“ ir ADAC  sunkvežimių techninės pagalbos (Truck –Servise) bendradarbiavimo sutartis.

Pagal sutartį numatyta, jog Vokietijos automobilių sąjungos ADAC „Truck –Servise“ padaliniai visoje Europoje teikia neatidėliotiną pagalbą „Fliegl“ transporto priemonėms ir pagal sutartį naudojamai „RPS Trailer Rental“ technikai 24 val. per  parą. Prireikus pagalbos, reikėtų kreiptis į artimiausią ADAC „Truck- Servise“ centrą arba „Fliegl“ gamintojo atstovybę.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Saugaus atstumo nesilaikymas yra dažniausia priežastis, dėl kurios atsitinka eismo įvykiai kelyje. Draudimo bendrovė BTA teigia, kad beveik 30 % eismo įvykių kyla dėl saugaus atstumo nesilaikymo, penktadalis avarijų nutinka dėl netinkamo judėjimo atbulai, o rečiausiai avarijos įvyksta dėl prastų meteorologinių sąlygų ir transporto priemonių susidūrimo su pėsčiaisiais. Tokių atvejų fiksuojama atitinkamai – 2,2 % ir 0,4 %.

„Saugaus atstumo nesilaikymas iš esmės būdingas jauniems iki 32 metų amžiaus asmenims, tiek vyrams, tiek moterims. Vyresnio amžiaus žmonės yra atsakingesni ir dėl atstumo nesilaikymo avarijų patiria mažiau. Tuo tarpu tikimybė patekti į eismo įvykį judant atbulai yra žymiai didesnė vidutinio amžiaus moterims ir vyresnio nei 60 metų amžiaus vyrams.“ – pasakoja draudimo bendrovės BTA direktoriaus pavaduotojas Gintaras Markevičius.

Taip pat avarijos labai dažnai nutinka ir dėl tokių grubių kelių eismo taisyklių pažeidimų, kaip šviesoforo ar kelio ženklų nepaisymas, greičio viršijimas, kito eismo dalyvio nepraleidimas iš šalutinio kelio ir pan. Šios priežastys sudaro 16,3 %. Panašus skaičius fiksuojamas ir įvykių, kai net ir nesant didesniam greičiui, siaurose gatvelėse ar parkavimosi aikštelėse užkabinama kita transporto priemonė.

Dėl pastarųjų įvykių kaltininkai dažniau yra vyresni nei 60 metų amžiaus žmonės, tačiau avarijų, kurios įvyksta dėl lenkimo ar per didelio greičio kaltininkais dažniausiai yra jauni, palyginti nedidelį vairavimo stažą turintys vairuotojai. Jauno vairuotojo stažo stoka ir pernelyg didelis pasitikėjimas savo jėgomis, greičio viršijimas, atstumo neapskaičiavimas, neatsakingas manevravimas, kelio dangos neįvertinimas esant sudėtingoms oro sąlygoms neretai lemia avarinių situacijų sukūrimą ir sukelia grėsmę kitiems eismo dalyviams.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Susisiekimo ministerija informuoja, kad Baltarusijos transporto inspekcija sugriežtino Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos šalių vežėjų patikros procedūras Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje.

Visiems vežėjams, kurie gabena trečiųjų šalių krovinius su dvišaliais leidimais, fiksuojamas pažeidimas. Pravažiavus Baltarusiją tokie vilkikai, Susisiekimo ministerijos žiniomis, Rusijos ir Baltarusijos pasienyje sustabdomi neribotam laikui.

Susisiekimo ministerija Lietuvos vežėjams, kurie veža ne lietuviškos kilmės krovinius į Rusiją su dvišaliais Lietuvos ir Rusijos leidimais, rekomenduoja kol kas susilaikyti nuo tranzito per Baltarusiją.

Šią savaitę Lietuvos institucijų ir „Linavos“ delegacija vyks į Baltarusiją aiškintis, kodėl buvo sugriežtinta vežėjų kontrolė. Kitą savaitę planuojamas atsakingų Lietuvos ir Rusijos institucijų tarpžinybinis susitikimas Maskvoje.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Siekiant užtikrinti patogias krovinių vežimo sąlygas į Klaipėdos uostą ir iš jo, Klaipėdos viešąjį logistikos centrą (VLC) numatoma kurti šiaurinėje „Draugystės“ geležinkelio stoties dalyje. Šio VLC steigėju taps AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Tokį sprendimą šiandien priėmė Susisiekimo ministerijoje posėdžiavusi Viešųjų logistikos centrų plėtros ir veiklos priežiūros komisija, apsvarsčiusi Klaipėdos VLC intermodalinio terminalo koncepciją ir alternatyvius jo steigimo vietos variantus.

Parinkta Klaipėdos VLC vieta leis efektyviai aptarnauti į jūrų uostą atvykstančius šaudyklinius traukinius, greičiau iškrauti atvežtus krovinius ir pakrauti naujus. Be to, pritaikant užsienio šalių patirtį, specialūs šaudykliniai konteineriniai traukiniai reguliariai kursuos tarp „Draugystės“ geležinkelio stoties ir jūrų uosto.

„Konteineriniai kroviniai Klaipėdos uoste pagal krovos apimtis yra greičiausiai auganti krovinių rūšis, todėl jų aptarnavimo efektyvumas yra itin svarbus. Klaipėdos VLC pagreitins krovinių aptarnavimą, sudarys galimybę greičiau pristatyti krovinius ir teikti papildomas paslaugas klientams“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Kadangi kuriamą Klaipėdos VLC intermodalinį terminalą sudarys geležinkelio kelynas ir kita infrastruktūra, šio logistikos centro steigėjo funkcijas nuspręsta iš Klaipėdos uosto direkcijos perduoti AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Viešųjų logistikos centrų plėtros ir veiklos priežiūros komisijos vadovo, susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako teigimu, Klaipėdos VLC teritorijų planavimo dokumentams parengti gali būti panaudotos 2007–2013 m. laikotarpio ES paramos lėšos. Projektui įgyvendinti planuojama iš dalies pasinaudoti šio laikotarpio ir 2014–2020 m. ES paramos lėšomis.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Komunikacijos skyrius

Praėjusią savaitę Rusijos sostinėje su darbiniu vizitu viešėję Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos “Linava” prezidentas Algimantas Kondrusevičius, generalinis sekretorius Vidmantas Adomaitis ir TIR departamento direktorius Heliodoras Giedrys susitiko su aukštais pareigūnais ir giminingų asociacijų vadovais.

Vienas svarbiausių susitikimų – su Rusijos Transporto ministro pavaduotoju Nikolajumi Asaulu. Lietuvos delegacija aptarė šalių bendradarbiavimo patirtį kelių transporto srityje ir naujai Rusijos Dūmoje priimto įstatymo pataisų dėl baudų užsienio vežėjams poveikį. Iki šiol šios pataisos dar nebuvo pasirašytos kaimyninės šalies prezidento, todėl jų įsigaliojimas tiksliai dar nėra žinomas.

Susitikime su Rusijos vežėjų asociacijos prezidentu Jevgenijumi Moskvičiovu ir generaliniu sekretoriumi Andrejumi Kurušinu, taip pat kalbėta Lietuvos vežėjams aktualia būsimų baudų tema ir sutarta, jog Rusijos delegacija gegužės viduryje lankysis Lietuvoje ir bus detaliau aptarti trečiųjų šalių vežimų rūšies nustatymo kriterijai bei būsimųjų baudų taikymas.

Tinkamam mūsų vežėjų teisiniam atstovavimui Rusijoje užtikrinti, Maskvoje buvo surengti susitikimai su žymiausiais transporto srities teisininkais, kurie ateityje turėtų suteikti Lietuvos vežėjams kvalifikuotą pagalbą ir konsultacijas.

Svarbūs renginiai

Aptarti bendradarbiavimo galimybių asociacijos „Linava“ delegacija susitiko su Rusijos Ekspeditorių asociacijos vadovu Valerijumi Alisejčiku, kuris balandžio 12 d. Lietuvos ambasadoje vykusiame renginyje „Rusijos ir Lietuvos verslininkų patirtis transporto, ekspedijavimo ir logistikos srityje. Bendradarbiavimo galimybės“ pasirašė su Lietuvos ekspeditoriais ir „Lietuvos geležinkelių“ atstovais bendradarbiavimo memorandumą.

Lietuvos vežėjų asociacijos delegacija dalyvavo ir Maskvoje vykusioje tarptautinėje IRU konferencijoje „Kelių transporto vaidmuo regioninėje Eurazijos integracijoje“, kur aptarti šalių bendradarbiavimo transporto srityje praktiniai aspektai ir TIR sistemos bei ETMK leidimų sistemos svarba.

delegatai sutarė, jog šios dvi sistemos gali padėti sumažinti regioninę atskirtį ir padidinti šalių ekonominio bendradarbiavimo galimybes.

Cargonews

www.cargonews.lt


Balandžio 12 d., Maskvoje (Rusija) vyko AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizuota tarptautinė konferencija „Lietuvos ir Rusijos logistikos, ekspedijavimo ir transporto verslo patirtis bei bendradarbiavimo galimybės“. Renginio metu AB „Lietuvos geležinkeliai“, „LINEKA“ ir Rusijos ekspeditorių asociacija pasirašė trišalį memorandumą. Šalys bendradarbiaus plėtodamos krovinių vežimus geležinkeliais tarp Rusijos, Lietuvos bei Vakarų Europos.

Renginį organizuoti padėjo Lietuvos Respublikos susisiekimo ir užsienio reikalų ministerijos bei LR ambasada Maskvoje. Konferencijoje aptartos Lietuvos ir Rusijos ekonominių santykių plėtros ir bendradarbiavimo transporto srityje galimybės, intermodaliniai projektai bei jų perspektyvos. Be Lietuvos ir Rusijos susisiekimo ir užsienio reikalų ministerijų atstovų joje dalyvavo ir daugiau nei 70 krovinių vežėjų, ekspeditorių bei logistikos kompanijų. Tarp jų – viena didžiausių Rusijos krovinių ekspedijavimo kompanijų „Ruskaya Troyka“, Rusijos ekspeditorių asociacija, terminalas „Ekodor“, Lietuvos nacionalinė ekspeditorių asociacija „LINEKA“, konteinerinio traukinio „Merkurijus“ operatorė UAB „AAA Intermodal“ ir kitos kompanijos bei organizacijos aktyviai dalyvaujančios krovinių vežimo versle.


Cargonews

www.cargonews.lt

Kovą buvo patikrintos 670 transporto priemonių iš kurių 82-ose (iš jų 57 Lietuvoje ir 25 užsienio šalyse registruotose transporto priemonėse) buvo rasti pažeidimai.

Dažniausiai pasitaikę pažeidimai 2012 m. kovo mėnesį:

22 - transporto priemonės viršijo leidžiamą bendrąją masę;
19 - transporto priemonių viršijo leidžiamą ašies ir (ar) ašių apkrovą;
7 - transporto priemonės viršijo maksimalius leidžiamus matmenis;
32 - transporto priemonės viršijo ir leidžiamą bendrąją masę, ir ašies ir (ar) ašių apkrovą;
1 - transporto priemonė viršijo ir leidžiamą bendrąją masę, ir maksimalius leidžiamus matmenis;
1 - transporto priemonė viršijo leidžiamą bendrąją masę, ašies ir (ar) ašių apkrovą ir maksimalius leidžiamus matmenis.

Už nustatytus pažeidimus pareigūnai vairuotojams surašė administracinių teisės pažeidimų protokolus. Taip pat buvo paimti transporto priemonių registracijos liudijimai 42 transporto priemonių vairuotojų, iš kurių 39 važiavo be leidimo viršijant leidžiamą bendrąją masę ir (ar) ašių apkrovą ir 3 – be leidimo viršijant leidžiamus matmenis. Registracijos liudijimai paimti, kol bus pašalinti nustatyti pažeidimai.

Cargonews

www.cargonews.lt

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt