Susisiekimo ministerija atkreipia projektuotojų ir eismo dalyvių dėmesį, kad nuo 2012 m. gegužės 1 d. įsigaliojusios Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės tikrai nedraudžia visais atvejais įrengti tvirtinamų ties raudonu šviesoforo signalu lentelių su žalia rodykle, nukreipta į dešinę. Taip pat šios taisyklės nenustato naikinti lenteles esamose sankryžose.
Nauji taisyklėse išdėstyti lentelių įrengimo kriterijai taikomi naujai įrengiamoms ir rekonstruojamoms sankryžoms.
Pagal minėtas taisykles sankryžose, kuriose transporto priemonėms tikslinga leisti sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, prie pastarojo gali būti įrengta baltos spalvos lentelė su žalios spalvos rodykle, nukreipta į dešinę.
Lentelę su žalia rodykle sankryžoje galima įrengti tada, kai užtikrinama, jog į dešinę ketinantis sukti vairuotojas gerai mato pėsčiuosius, dviratininkus ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs.
Geras matomumas turi būti užtikrintas sustojus prie „Stop“ linijos, kad į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle sukančiam vairuotojui netektų kirsti šios linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos, kur sustojus gali būti trukdoma pagal žalią šviesoforo signalą skersine kryptimi judančiam eismui.
Įrengiant lenteles su žalia rodykle būtina įvertinti, ar lentelės privalumai kompensuoja galimus trūkumus. Kai kuriais atvejais, priklausomai nuo eismo organizavimo ir reguliavimo, lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama. Šie atvejai išdėstyti Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
2013 m. kovo 15 d. prezidiumo sprendimu į Lietuvos nacionalinę ekspeditorių ir logistų asociaciją “LINEKA” priimti du nauji nariai. Logistikos paslaugų bendrovė “Itella Logistics”, turinti veiklos padalinių Šiaurės Europoje (Suomijoje, Skandinavijos šalyse, Baltijos šalyse ir Rusijoje), o savo veiklą pasaulyje organizuojanti per partnerių tinklą bei tarptautinė logistikos įmonių grupė “DELTA LOGISTICS GROUP”, Lietuvoje atstovaujama bendrovės UAB “DLG” – stabiliai dirbantys ir dinamiškai augantys tarptautinio logistikos verslo dalyviai, pelnę nuolatinių klientų ir partnerių pasitikėjimą.
UAB “Itella Logistics” paslaugos apima transportavimo paslaugas, gabenimą, sandėliavimą ir logistikos paslaugas pagal sutartį, taip pat konsultavimo paslaugas bei informacinėmis technologijomis paremtus logistikos sprendimus.
UAB “DLG” generalinis direktorius Žydrūnas Pocius:
“Narystė šioje asociacijoje yra naudinga dėl daugelio aspektų. Tai yra galimybė plėsti partnerių ratą bei gauti reikalingą informaciją iš užsienio ekspeditorių ir logistų, taip pat keistis bendradarbiavimo pasiūlymais. Tapdami asociacijos “LINEKA” nariais, tampome ir tarptautinės ekspeditorių asociacijos FIATA nariais. Tai rodo mūsų įmonės lygio atitikimą tarptautiniams standartams.
Kadangi esame neabejingi išorės veiksniams: Lietuvos ir Europos sąjungos įstatyminei bazei, jos pakeitimams, tarptautiniams susitarimams, įvykiams, įtakojantiems logistikos verslą ir jo plėtrą, mes galime įsilieti į bendrą lobistinę veiklą tiek vietiniu, tiek tarptautiniu lygiu. Be to puiki priemonė kelti darbutojų kvalifikaciją, įgūdžius specialiuose seminaruose, mokymuose.”
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, susitikęs su Lietuvos policijos departamento bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos vadovais, aptarė galimybę pratęsti naudojimąsi dygliuotomis padangomis laiką. Nuspręsta terminą pratęsti iki šių metų gegužės 1 dienos.
„Tikiuosi, kad vairuotojai bus sąmoningi ir dygliuotąsias padangas į vasarines pasikeis niekieno neraginami tuomet, kai tik atšils orai ir keliuose nebeliks sniego ar ledo“, – teigė R. Sinkevičius.
Pagal Kelių eismo taisykles vairuotojai iki balandžio 10 d. privalo pasikeisti žiemines dygliuotas padangas į vasarines, kitaip jiems gresia baudos. Susitarta, kad policijos pareigūnai važinėjančių su dygliuotomis padangomis vairuotojų nebaus visą balandį.
Susisiekimo ministerija primena, kad lengvaisiais automobiliais automagistralėse nuo balandžio 1 d. leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 130 km/h greičiu, greitkeliuose nuo balandžio 1 d. – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Primename, kad nuo kovo 30 d. Lenkijoje atsiranda naujų mokamų kelio ruožų.
Už kelius reikės pradėti mokėti šiuose ruožuose:
- miesto Elbląg aplinkkelyje –nacionalinieme kelyje Nr. 7 atkarpoje sankryža su rajoniniu keliu Nr. 1104N – mazgas Elbląg Południe (Pietūs) (apie 3,1 km) ir magistraliniame kelyje S7 atkarpoje mazgas Elbląg Południe (Pietūs) – mazgas Elbląg Wschód (Rytai) (apie 4,4 km);
- magistraliniame kelyje S8 atkarpoje mazgas Piotrków – mazgas Radziejowice (apie 93,6 km);
- magistraliniame kelyje S19 atkarpoje Stobierna – mazgas Rzeszów-Wschód (Rytai) (apie 6,9 km);
- Jarosław miesto aplinkkelyje – nacionaliniame kelyje Nr. 4 atkarpoje Tywonia – Tuczempy (apie 11,3 km);
- nacionaliniame kelyje Nr. 7 atkarpoje mazgas Modlniczka – mazgas Balice I (apie 3,5 km);
- nacionaliniame kelyje Nr. 79 atkarpoje Jaworzno (miesto riba) – mazgas Modlniczka (apie 37,8 km).
Mokestis privalomas transporto priemonėms arba transporto priemonių junginiams, kurių bendras leistinas svoris > 3,5 tonos.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Kauno oro uostas (KUN) šią vasarą vėl sieks pateisinti vasaros atostogų oro uosto vardą. Naujojo sezono tvarkaraštyje numatyta 19 krypčių, iš jų 8 – poilsinių krypčių maršrutai. Kauno oro uosto vasaros skrydžių sezonas prasidės kovo 31 dieną. Šio sezono metu numatyti 56 skrydžiai per savaitę, juos iš Kauno oro uosto vykdys dvi aviakompanijos – „Ryanair“ ir „ airBaltic“.
Į vasaros skrydžių tvarkaraštį sugrįžta turistų jau pamėgtos poilsinės kryptys, taip pat šį sąrašą šiemet papildo ir du visiškai nauji maršrutai – į Italijos kurortą Trapanį Sicilijoje ir Kaljarį Sardinijoje. Prasidėjus vasaros skrydžių sezonui, bus didinamas populiarių krypčių į Dubliną, Bristolį, Frankfurtą bei Rygą skrydžių dažnis, atnaujinami skrydžiai į Londono Getviko oro uostą bei Oslą.
„Šiemet taip pat sieksime pateisinti atostogų oro uosto vardą. Lietuvos ir kaimyninių šalių keliautojai vėl mėgausis didele saulėtų krypčių įvairove iš Kauno oro uosto. Kasmet stebime augantį turistų iš Oslo, Tamperės bei Stokholmo, kurie poilsiui renkasi Lietuvą, srautą. Tad džiugu, kad daugumai keliautojų Kauno oro uoste prasideda ne tik verslo kelionės, bet ir įsimintinos atostogos“, – sakė l. e. Kauno oro uosto generalinio direktoriaus pareigas Jūratė Baltrušaitytė.
Vasaros sezono maršrutų tvarkaraštyje numatyti skrydžiai į Kiprą, Maltą, Palmą de Maljorką, Alikantę, Kaljarį, Trapanį, Kosą, Rodą, Dubliną, Londoną (Stanstedą, Getviką), Birmingemą, Bristolį, Edinburgą, Oslą, Stokholmą, Tamperę, Frankfurtą, Rygą.
UAB "Publicum"
AB „Vakarų laivų gamykla“ dukterinė įmonė UAB „Vakarų konstrukcijos“ įgyvendino Norvegijos užsakovo NLI Offshore & Marine Products AS naujausią projektą „Karuselė“ (JACK & ST MALO 2KT TURNTABLE). Daugiau nei 180 tonų svorio, 20 metrų skersmens ir 6,9 metrų aukščio konstrukcija buvo pradėta statyti 2012 metų rugpjūčio mėnesį ir užbaigta šių metų kovo pabaigoje. Galutinis konstrukcijos užsakovas-naudotojas, tarptautinė kabelių ir kabelių sistemų sprendimų kompanija Nexans.
„Karuselė“ bus naudojama aukštos įtampos kabeliui vynioti, laikyti ir transportuoti. Ant šios konstrukcijos bus vyniojama daugiau nei 25 kilometrai kabelio, kurio bendras svoris siekia apie 2000 tonų. Šio konstrukcijos dėka kabelis bus tiesiamas Meksikos įlankoje, jūros dugne.
„Karuselė, tai visiškai naujas projektas Vakarų konstrukcijoms ir kompanijai NLI Offshore & Marine Products AS, tai yra mūsų žingsnis į naują metalo konstrukcijų rinkos segmentą“, - teigia Vakarų konstrukcijų direktorius Vygantas Bružas. Ofšorinės rinkos įmonės savo veikloje griežtai reglamentuoja ne tik gaminių kokybinius parametrus, bet ir darbų saugą, ekologiją, priešgaisrinę saugą ir socialinę aplinką. „Džiugina tai, kad VLG grupės įmonės atitiko griežtus užsakovų keliamus reikalavimus, be to, manau, kad tai gera pradžia tokių sudėtingų metalo konstrukcijų užsakymams ateityje“, - teigia VLG generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Per daugiau nei pusmetį, VKO pagamino visas karuselės sudedamąsias dalis t.y. karuselės pagrindą, valdymo pulto bokštelį, kuriame įrengtas konteineris su valdymo pultu, saugojimo konteinerį bei karkasą. Be to, visa konstrukcija buvo nudažyta, o bendras dažymo plotas siekia apie 1400 kvadratinių metrų. Konstrukcijos gamybai buvo keliami aukšti techniniai reikalavimai metalo kokybei, suvirinimo bei dažymo darbams. Projekto įgyvendinimo metu buvo numatyti ir svarbiausi technologiniai pavojai: tai tikslių guoliaviečių plokštumų išlaikymas, flanšo stipinų geometrijos išlaikymas, guolių montavimas ant karuselės, karuselės išbandymas, pakrovimas į baržą ir kiti darbai.
VKO šis projektas tapo puikiu išbandymu, o įmonės specialistams puikia proga pasisemti patirties, kuri leis pritraukti daugiau užsakovų ateityje. Šio projekto dėka, bus daug lengviau įsivertinti panašaus tipo projektus, jų galimus pavojus, kainą. „Mes stengiamės tapti kabelių ričių gamybos lyderiais Rytų ir Šiaurės Europoje, tai mūsų strateginis tikslas“, - teigia V.Bružas. Šis projektas yra ir puikus bendradarbiavimo pavyzdys. Kadangi „Karuselė“ bus išgabenta iš Klaipėdos uosto baržos pagalba, galutinis naudotojas Nexans, užsakė transportuojančiosios baržos remonto darbus įmonėje Vakarų laivų remontas. Užsakymą Vakarų laivų remontui lėmė AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupės galimybė teikti kompleksines paslaugas. „Tokių sudėtingų ir kompleksinių projektų realizavimo galimybė vienoje įmonėje suteikia konkurencinį pranašumą ir akivaizdžiai pademonstruoja VLG įmonių grupės veiklos sinergijos galimybes“, - teigia A.Šileika. Prie karuselės ir baržos remonto projektų prisidėjo didžioji dalis VLG įmonių grupės kompanijų, kurios be pagrindinių darbų atliko, projektavimo, dažymo, transportavimo ir krovos darbus. Kovo pabaigoje, barža su „Karusele“ bus velkama į Norvegiją, kur užvyniojus ant jos kabelį krovinys bus gabenamas į Meksikos įlanką.
AB „Vakarų laivų gamykla” įmonių grupę
2013-03-27
Šiandien Vilniuje pristatyti Europos Sąjungos lėšomis nupirkti 18-ka naujų ekologiškų autobusų. Ekologiško viešojo transporto plėtra šiemet numatyta ne tik Vilniuje, bet ir kituose šalies didžiuosiuose miestuose.
„Europos Sąjungos parama labai pakeis sostinės viešojo transporto kokybę ir leis atnaujinti daugiau kaip dešimtadalį kasdien sostinės gatvėmis važiuojančių autobusų. Be abejo, permainų sulauks ne tik Vilniaus, bet ir kitų didžiųjų Lietuvos miestų – Kauno, Šiaulių, Panevėžio, Klaipėdos – gyventojai. Šių miestų viešojo transporto parkus papildys per 50 naujų transporto priemonių“, – sakė susisiekimo ministras R. Sinkevičius.
Viešojo transporto priemonėms Vilniuje atnaujinti iš viso skiriama 23,45 mln. litų ES sanglaudos fondo parama. Už šias lėšas įsigyjami nauji autobusai yra modernūs, draugiški aplinkai, varomi suspaustomis gamtinėmis dujomis.
Įsigijus ekologiškus autobusus, bus atsisakyta senų taršių autobusų, todėl sumažės transporto priemonių keliamas triukšmas, į orą bus išmetama mažiau teršalų, pigiau kainuos autobusų remontas ir priežiūra, pagerės autobusų vairuotojų darbo sąlygos.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Šių metų pradžioje Lietuva įgyvendino Europos Tarybos (ET) spendimus dėl apsikeitimo techniniais transporto priemonių ir su transporto priemonėmis susijusių asmenų (savininkų, valdytojų) duomenimis per informacinę sistemą EUCARIS. Tokia informacija padeda skirtingų šalių teisėsaugos institucijoms greičiau surinkti duomenis tiriant nusikaltimus, susijusius su automobiliais.
Pasak valstybės įmonės „Regitra“ informacinių sistemų eksperto Kęstučio Petkevičiaus, svarbiausios yra dvi iš daugelio EUCARIS (iš angl. EUropean CAR and driving licence Information System) teikiamų galimybių. Pirmoji – tai apsikeitimas techniniais transporto priemonių duomenimis (įskaitant ir signalus apie vagystės faktą, įkeitimus, areštus, prarastus dokumentus ir numerio ženklus). Šis apsikeitimas paprastai vyksta tarp registravimo įstaigų, savanoriško susitarimo pagrindu. Lietuva jau 10 metų keičiasi šiais duomenimis.
Antroji galimybė – apsikeitimas su transporto priemonėmis susijusių asmenų (savininkų ir valdytojų) duomenimis pagal Europos Tarybos (ET) sprendimus, tiriant nusikaltimus, vykdant jų prevenciją ir pan. ET sprendimų įgyvendinimas yra privalomas visoms ES valstybėms, bet šiuo metu duomenimis keičiasi tik 13 valstybių. Lietuva teisę keistis tokiais duomenimis gavo pernai, kai ET ekspertai įvertino, jog duomenys keistis atitinka keliamus teisinius ir techninius reikalavimus.
Per EUCARIS sistemą palaikomas apsikeitimas ir kitais duomenimis – dėl vairuotojų pažymėjimų, tachografų informacijos (Lietuva pasirinko kitą sistemą), KET pažeidimų (šiuo metu – tik remiantis dvišalėmis sutartimis) ir t.t.
Apsikeitimas KET pažeidėjų duomenimis, remiantis EP direktyva 2011/82/ES, prasidės šių metų pabaigoje, jais keistis privalės visos ES valstybės. Beje, tam tikromis duomenų grupėmis per EUCARIS keičiasi (ar keisis) ir ne ES valstybės – Šveicarija, Norvegija, Islandija. Planuojama ir toliau plėsti EUCARIS apsikeitimo duomenų sritis, pavyzdžiui, keistis techninių apžiūrų duomenimis.
Keitimasis informacija nenutrūksta 24 valandas
Dvi valstybės įmonės – „Regitra“ ir „Infostruktūra“ – yra atsakingos už saugų ir stabilų apsikeitimo transporto priemonių valdytojų ir savininkų duomenimis procesą, kuris trunka 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. „Regitra“ šiame procese atlieka dvi pagrindines funkcijas: ji yra atsakinga už EUCARIS nacionalinės dalies tarnybinių stočių priežiūrą ir yra nacionalinis kontaktinis centras gaunamoms užklausoms, atitinkamai Lietuvos policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos – nacionalinis kontaktinis centras siunčiamoms užklausoms.
Per EUCARIS sistemą informacija apie transporto priemones pasiekiama atsakingoms įvairių šalių institucijoms nusikalstamų veikų prevencijos ir tyrimo tikslais, taip pat siekiant palaikyti viešąjį saugumą. Lietuvoje informaciją apie transporto priemones ar vairuotojus per šią duomenų bazę gali gauti Lietuvos policija, Generalinė prokuratūra, Valstybės sienos apsaugos tarnyba ir kitos nacionalinio saugumo įstaigos.
EUCARIS naudingas ir šalių narių gyventojams, perkantiems iš užsienio įvežtus automobilius, nes galima patikrinti, ar į šalį įvežta transporto priemonė nėra ieškoma.
Transporto priemonės ir nusikaltimai
Lietuvos kriminalinės policijos biuro duomenimis, transporto priemonių vagystės sudaro 4 proc. visų nusikaltimų (iš jų 2 proc. – automobiliai ir 2 proc. – kitos transporto priemonės). Per pastarąjį dešimtmetį šių nusikaltimų skaičius per metus sumažėjo nuo daugiau kaip 6 tūkst. iki mažiau nei 2 tūkst.
Dažniausiai grobiami mažos vertės automobiliai, jų identifikaciniai numeriai nėra keičiami. Automobiliais asmenys naudojasi trumpalaikiams pasivažinėjimams arba kitiems nusikaltimams daryti. Pasinaudoję automobiliu, nusikaltėliai dažniausiai jį numeta arba sunaikina.
Kita automobilių vagysčių priežastis – suklastojus jų duomenis ir dokumentus, pergabenti per Lietuvos sieną ir realizuoti Rusijoje, Baltarusijoje, Kazachstane, Kirgizijoje ar kitose Rytų valstybėse. Tokių atvejų, policijos duomenimis, pasitaiko vis mažiau, kadangi kertant Lietuvos sieną bei pirmą kartą registruojant transporto priemonę ,,Regitroje“, automobiliai yra tikrinami per ieškomų transporto priemonių registrą bei Šengeno informacinę sistemą, be to, ,,Regitra“ naudojasi EUCARIS duomenų baze.
,,Regitra“ ir policijos įstaigos nuolat bendradarbiauja: keičiasi informacija apie labiausiai vagiamas transporto priemones, nusikaltėlių naudojamus metodus, kartu dalyvauja mokymuose. Metų pradžioje Tarptautinė automobilių vagysčių asociacija (IAATI) policijos, Valstybės sienos apsaugos tarnybos ir ,,Regitros“ atstovams surengė mokymus, kuriuose pristatė naujausias teorines ir praktines žinias apie automobilių grobimų tyrimą, identifikavimą ir prevenciją.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Susisiekimo ministerija telkia mokslo pastangas svarbiausioms Lietuvos problemoms transporto sektoriuje identifikuoti ir jų sprendimo būdams rasti. Susisiekimo ministerijos atstovų susitikimo su mokslininkais metu, atsižvelgiant į pasiūlymus dalyvauti Nacionalinių mokslo programų rengimo konkurse, buvo išskirtos trys potencialios temos: darnus transportas, sauga ir išmanioji logistika.
„Transporto sektoriaus augimui ir tolesnei plėtrai naujos mokslo žinios yra labai reikalingos, todėl ypač svarbu suvienyti Lietuvos mokslininkus, kad būtų išsiaiškinta, ar jų bendromis pastangomis galima prisidėti prie valstybei ir verslui strategiškai svarbių problemų sprendimo.
Susisiekimo ministerija labai palaiko mokslininkų iniciatyvą dalyvauti Lietuvos mokslo tarybos paskelbtame konkurse ir teikti siūlymus dėl Nacionalinės mokslo programos transporto srityje rengimo. Sukurdami galimybes atvirai diskutuoti įvairių universitetų mokslininkams, padėsime nukreipti jų potencialą svarbioms transporto sektoriaus problemoms spręsti“, – teigė ministerijos vyriausioji patarėja Lina Domarkienė.
Paskelbus konkursą, Susisiekimo ministerija pakvietė Transporto ir informacinių technologijų tarybos narius teikti idėjas. Buvo gauta nemažai įvairių šalies universitetų mokslininkų pasiūlymų dėl tikslingumo rengti tokią programą, konsoliduojant mokslo įstaigų iniciatyvas ir aptariant, kokias svarbias valstybės problemas transporto srityje galima būtų spręsti pasitelkus naujausias mokslo žinias.
Susitikimo diskusijų metu aptarta, kad Nacionalinė mokslo programa transporto srityje galėtų apimti darnų transportą, saugą ir išmaniąją logistiką. Programos rengime dalyvautų VGTU, KTU ir kitos mokslo institucijos. Koordinuoti bendrą mokslininkų darbą sutiko VGTU.
Bendradarbiaudami skirtingų universitetų mokslininkai, dirbantys transporto srityje, artimiausiu metu turės pasiūlyti idėjų trimis minėtomis tematikomis.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
2013-03-26
2013 m. kovo 21 d. Saločių–Grenctalės pasienio ruože susitiko Lietuvos ir Latvijos kompetentingų institucijų, atsakingų už vairavimo ir poilsio režimo kontrolę savo šalyse, atstovai.
Per susitikimą šalių atstovai aptarė 2013 m. Lietuvos ir Latvijos bendrų suderintų patikrinimų organizavimo ir vykdymo pagal 2006 m. kovo 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2006/22/EB 5 straipsnį klausimus, pasikeitė informacija apie Lietuvos ir Latvijos vežėjų padarytus keleivių ir krovinių vežimo pažeidimus. Taip pat buvo aptarti aktualūs Europos Sąjungos teisės aktų, reglamentuojančių vežėjų, užsiimančių keleivių ir (ar) krovinių vežimu kelių transporto priemonėmis už atlygį, veiklą bei vairavimo ir poilsio režimą, nuostatų taikymo klausimai, pasikeista kontrolės kelyje ir ūkio subjektų priežiūros gerąja praktika. Lietuvos atstovai kolegoms iš Latvijos pasiūlė apsvarstyti galimybę nuo 2014 m. dalyvauti bendruose iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuojamuose projektuose.
Tuo pat metu Inspekcijos ir Latvijos policijos pareigūnai vykdė bendrą keleivinių ir krovininių transporto priemonių kontrolę. Lietuvos pareigūnai patikrino 11 transporto priemonių, iš jų 1 – Estijos, 8 – Lenkijos ir 2 – Lietuvos. Vienos transporto priemonės vairuotojui už nustatytus vairavimo ir poilsio režimo apskaitos pažeidimus buvo taikytos administracinės sankcijos.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Kovo 25 d. ataskaitiniame rinkiminiame Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos susirinkime išrinkta nauja šios Klaipėdos uosto krovos kompanijas vienijančios visuomeninės organizacijos vadovybė.
Asociacijos prezidentu dvejų metų kadencijai išrinktas UAB Klaipėdos konteinerių terminalo vadovas Vaidotas Šileika.
Nuo pat Asociacijos įkūrimo 1999-aisiais jai vadovavęs Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ generalinis direktorius Aloyzas Kuzmarskis savo kandidatūros prezidento rinkimuose nebekėlė ir atstovavimą uostininkų interesams perleido kolegoms.
A.Kuzmarskis liko Asociacijos tarybos nariu. Be jo, į tarybą išrinkti Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Klasco“ generalinis direktorius Audrius Pauža, AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis ir UAB „Vakarų krova“ vadovas Gediminas Rimkus.
A.Pauža ir R.Masiulis išrinkti Asociacijos viceprezidentais.
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija yra visuomeninė organizacija, vienijanti visas 14 Klaipėdos uosto krovos kompanijų. Asociacija atstovauja savo narių interesams bendraujant su valstybinėmis ir vyriausybinėmis struktūromis, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, kitomis organizacijomis, aktyviai dalyvauja ruošiant ir teikiant pastabas, pataisas rengiamiems įstatymams ir vyriausybės nutarimų projektams, susijusiems su uosto veikla, jo konkurencingumo stiprinimu.
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija
2013-03-26
Lenkijos generalinė šalies kelių ir autostradų direkcija sugalvojo novatorišką būdą kelių eismo saugumui didinti A4 autostradoje Opolės miesto prieigose.
Likus kilometrui iki didžiųjų, žiedinių sankryžų autostradose įvestas draudimas, neleidžiantis sunkvežimiams lenkti kitos transporto priemonės, skelbia Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija “Linava”.
Pasak Lenkijos generalinės šalies kelių ir autostradų direkcijos atstovo, toks draudimas palengvins dalią greičiau važiuojantiems vidurine sankryžos juosta. Dabar ruošiami informaciniai šviečiantys skydai.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Vasarą Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“ keleivius skraidins šešiomis naujomis kryptimis. Ji į savo maršrutų sąrašą taip pat grąžina aštuonis populiarius Viduržemio, Kaspijos ir Juodosios jūrų miestus ir padidino skrydžių skaičių į didžiuosius Europos šalių oro uostus.
„Ateinančiam sezonui iš viso turime 20 atnaujintų arba naujų skrydžių krypčių. Šeši nauji maršrutai puikiai tinka norintiems pasilepinti šiltuosiuose kraštuose. Į Olbijos, Heviz-Balatono, Larnakos, Maltos ir Rijekos oro uostus iš Rygos anksčiau nesame skraidę, todė mūsų keleiviai gali tapti pirmaisiais istorijoje, skrendančiais šiuo maršrutu“, – teigia „airBaltic“ komercijos vadovas Michaelas Grimmas.
Nuo kovo 31 d. prasidėsiantį vasaros sezoną „airBaltic“ skraidins į Prahos (Čekija), Hevizo-Balatono (Vengija), Olbijos (Sardinija, Italija), Larnakos (Kipras), Maltos ir Rijekos (Kroatija) oro uostus.
Atostogauti svečiuose kraštuose norintiems keleiviams „airBaltic“ padidino skrydžių skaičių į iš viso vienuolika miestų, įskaitant Paryžių, Barseloną, Nicą, Stokholmą, Romą, Londoną ir Barį. Į Prancūzijos ir Jungtinės Karalystės sostines „airBaltic“ lėktuvai skraidys dukart, o į Stokholmą – keturis kartus per dieną. Tikimasi, kad dėl to skrydžiai taps patogesni, sumažės keleivių laukimo oro uostuose laikas, o keliaujantieji galės ilgiau pasimėgauti atostogomis.
"Air Baltic Corporation“
2013-03-25
Prabėgusi savaitė buvo itin rami. Belaukiant pavasario mus pasiekė žinios, kurios nenuliūdino transportininkų.
Baltarusijoje kaip ir kiekvienais metais, įvedami laikini sezoniniai sunkiasvorių transporto priemonių apribojimai. Nuo kovo 25 iki balandžio 25 d. bus taikomi pavasariniai sunkiasvorių transporto priemonių eismo apribojimai.
Savaitės viduryje nustebino koncernas “Scania”. Pastaruoju metu kitų vilkikų gamintojų nuošalyje buvę švedai po gano ilgokos pertraukos rinkai pristatė naujienų – tolimiesiems pervežimams skirtą vilkikus, kurie, gamintojo nuomone, bus itin taupūs. Tiesioginės transliacijos internete metu buvo pristatyta „Streamline“ vilkikų linija.
Taip pat sulaukta žinių ir iš “Renault”. Rinkai pristatyti ribotos serijos išskirtiniai “Premium” vilkikai. Pagaminti juos nuspręsta po sėkmingo „MKR Technology – Renault“ komandos pasirodymo sunkvežimių lenktynėse 2012 m. Praėjusiais metais ši komanda pasipuošė nugalėtojų laurais.
Įdomi informacija pasiekė ir iš Vokietijos. Visą parą techninę pagalbą keliuose teikianti automobilių klubo techninės priežiūros tarnyba “ADAC TruckService” kaip ir kasmet susumavo 2012 m. duomenis, pagal kuriuos nustatė dažniausiai pasitaikiusių gedimų priežastis, dėl kurių sunkvežimiai nebegalėjo tęsti kelionės.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Vilnius, 2013 m. kovo 25 d. Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ iš Marijampolės miesto savivaldybės gavo visus reikiamus leidimus savivaldybės teritorijoje pradėti geležinkelio ruožo Šeštokai - Marijampolė rekonstrukcijos darbus.
Pasak Susisiekimo ministerijos atstovų, suteikti leidimai atveria vartus trijų geležinkelio pervažų Marijampolės teritorijoje ir miesto geležinkelio stoties rekonstrukcijos ir modernizavimo darbams pradėti. Šie darbai tiesiogiai prisidės prie Marijampolės miesto bendruomenės gyvenimo kokybės gerinimo.
„Džiaugiamės, kad „Rail Baltica“ darbai ryžtingai juda į priekį. Nutiesta vėžė neabejotinai pagerins susisiekimą tarp Europos Sąjungos ir Baltijos valstybių, padidins keleivių ir krovinių mobilumą bei skatins reitesnę regiono plėtrą”, - pažymėjo Susiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Analogiškus leidimus šiame ypatingos valstybinės svarbos projekte šių metų kovo pradžioje suteikė Lazdijų rajono savivaldybė.
Kas vykdys „Rail Baltica" 33 kilometrų ilgio ruožo nuo Marijampolės iki Šeštokų miestelio prie Lietuvos ir Lenkijos sienos rekonstrukcijos rangos darbus, paaiškės pasibaigus šiuo metu vykstančioms viešojo pirkimo procedūroms.
Rangos darbų metu, bus rekonstruojama esama 1520 mm pločio geležinkelio linija ir šalia bus tiesiama ES standartus atitinkanti 1435 mm pločio vėžė.
Papildomas 1435 mm vėžės pločio geležinkelio kelias bus pritaikytas 120 kilometrų per valandą greičiu važiuojantiems keleiviniams bei 80 kilometrų per valandą greičiu judantiems prekiniams traukiniams.
“Rail Baltica” – vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Remiantis 2009 m. liepos 3 d. pasirašyta sutartimi su Transporto investicijų direkcija, „Lietuvos geležinkeliai“ yra „Rail Baltica“ projekto vykdytojas. Projektas finansuojamas Europos sąjungos TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis.
„Rail Baltica“ projekto direkcija
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|