Išsiaiškinę keleivių poreikius ir lūkesčius, Lietuvos oro uostai imasi juos įgyvendinti. Keleivių idėjos, kurios padėtų tobulinti šalies aviacinę veiklą, rinktos kaip dovanos praėjusių Kalėdų proga. Specialiai šventiniams sveikinimams sukurtoje interneto svetainėje iš viso sulaukta 47 idėjų, iš kurių beveik pusę po kruopštaus jų įvertinimo nuspręsta įgyvendinti.

Rinkų analitikai pastebi, kad prieš metus panaikinus sankcijas, vis daugiau gamintojų bando žengti į Irano rinką ir tam yra priežastis – šiuo metu, kol užsienio prekyba tebėra atsigavimo stadijoje, laikas investuoti ir vystyti verslą Irane – pats palankiausias. Nebijoma net nenuspėjamos JAV Prezidento Donaldo Trumpo politikos Vidurio Rytų regione – Europos verslas vis aktyviau eksportuos savo prekes į Iraną.

Maskvoje prasidėjo ir tris dienas truks tarptautinė transporto ir logistikos paroda bei konferencija „TransRussia 2017“. Dvidešimt antrą kartą organizuojamo renginio paviljone Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija prisistato kartu su uoste veikiančiomis įmonėmis.

Padidintas keltų bendrovės „Stena Line“ strateginis dėmesys dėl tvarios aplinkos ir jos apsaugos gerinimo per pastaruosius metus pradeda atsipirkti. Remiantis pagrindinių matavimų duomenimis, degalų sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis tiek į orą, tiek į jūrą sumažėjo. Rezultatai pateikiami naujoje publikacijoje „Subalansuota kelionė“.

Balandžio 11 d. Lietuvos pramonininkų konfederacija (LPK), bendradarbiaudama su Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija (URM), surengė diskusiją, kurioje su Europos Komisijos Prekybos apsaugos direktorato direktoriumi Leopoldo Rubinacci ir URM viceministru Albinu Zananavičiumi aptarė ES prekybos apsaugos priemones ir planuojamus antidempingo metodikos pakeitimus.

Balandžio 11 d., „Fluxys NV/SA“ valdomame Zebriugės (Zeebrugge) SGD terminale lankėsi Lietuvos energetikos sektoriaus delegacija. Vizito metu naftos ir suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalų operatorė KN (AB „Klaipėdos nafta“) ir „Fluxys“ pasirašė abipusio supratimo memorandumą (MoU), kuriuo remiantis bendrovės glaudžiai bendradarbiaus siekdamos kartu plėtoti mažos apimties SGD projektus ir infrastruktūrą Europoje.

Galimybė iš Vilniaus tiesiogiai pasiekti vieną iš pagrindinių Londono oro uostų – Hitrou, Getviko ar Sičio, tam tikras keliautojų grupes vilioja ypač smarkiai. Apie tokius skrydžius svajoja tiek užsienio investuotojus į Lietuvą viliojančios institucijos, tiek verslininkai ar turizmo sektoriaus atstovai.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos iniciatyva surengtas pasitarimas su šiaurinėje uosto dalyje veikiančiomis krovos įmonėmis (AB „Klaipėdos nafta“ ir UAB Krovinių terminalas) dėl sklindančių kvapų mažinimo. Artimiausiu metu įmonės žada įdiegti papildomas priemones, dar labiau mažinsiančias kvapų patekimą į aplinką.

Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu vežėjai žada užtikrinti tinkamą susisiekimą su Kauno oro uostu. Kovo pradžioje Lietuvos oro uostams pakvietus šalies vežėjus peržiūrėti susisiekimo tarp Vilniaus ir Kauno oro uosto reguliarumą, dvi transporto bendrovės pranešė apie savo planus didinti maršrutų skaičių bei kurti naujus maršrutus.

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) prezidentu išrinktas Vidmantas Dambrauskas, UAB Birių krovinių terminalo generalinis direktorius. Šias pareigas jis perėmė iš UAB Klaipėdos konteinerių terminalo generalinio direktoriaus Vaidoto Šileikos.


„GEFCO Group“ paskyrė Anthony Gunną vadovauti GEFCO krovinių ekspedijavimo veiklai. Jis yra vykdomojo komiteto narys.

87 proc. viso šalies BVP sudarantis eksportas yra pagrindinė Lietuvos ekonomikos varomoji jėga, tačiau šis indėlis ilgainiui gali mažėti, nes eksportą vykdančios Lietuvos įmonės susiduria su vis daugiau iššūkių, joms tampa sunkiau konkuruoti užsienio rinkose. Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) viceprezidento Arūno Laurinaičio teigimu, nors išsiskyrėme 14-ka prioritetinių rinkų, eksporto skatinimas vis dar vykdomas sporadiškai.

Kovo 30 d. Klaipėdoje pasirašytas susitarimas dėl suskystintomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomo geležinkelio lokomotyvo sukūrimo. Šis inovatyvus projektas, skirtas išplėsti SGD pritaikymo galimybes bei diegti ekologiškus sprendinius transporte, buvo sugeneruotas prieš metus įsteigto Lietuvos SGD klasterio platformos rėmuose.

Naftos produktų ir suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalų operatorė KN, siekdama didinti konkurencingumą Baltijos jūros regione ir Europoje, aktyviai įgyvendinanti gerosios valdysenos rekomendacijas po atviro ir viešo generalinio direktoriaus atrankos konkurso patvirtino naująjį vadovą – Mindaugą Jusių.

Lietuvos laivybos bendrovės tarptautiniais reisais jūra vykstantiems keleiviams galės pasiūlyti pigesnių bilietų, kurie bus parduodami iš anksto be galimybės grąžinti. Galimybę parduoti negrąžintinus bilietus numato susisiekimo ministro įsakymu pakeistos Keleivių ir bagažo vežimo jūra taisyklės.

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt