LTG tęsia valdomo turto optimizavimo veiklą ir didindama grupės įmonių valdomo nekilnojamojo turto efektyvumą parduoda veikloje nenaudojamus objektus.

Pandeminiu laikotarpiu gerus veiklos rezultatus išlaikiusi VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija už 2020 m. valstybei sumokės 25,3 mln. eurų siekiančią pelno įmoką (dividendus). Ilgalaikė strategija bei efektyvūs sprendimai leido valstybės įmonei ne tik išlaikyti stabilumą, bet ir išlikti svarbia Lietuvos ekonomikos dalimi.

Klaipėdos uoste siekiama diegti pažangias, aplinkai draugiškas technologijas, vystyti žaliuosius projektus. Viena iš galimų ateities krypčių – vandenilio technologijų plėtra.

300 žalumo link 3

bendrovė „LTG Link“, atsakinga už keliones traukiniais Lietuvoje ir užsienyje, prieš artėjantį kelionių sezoną atkreipia dėmesį į tvarų, darnų judumą ir skatina apgalvoti, kokį poveikį aplinkai turi mūsų pasirinkimai. Įmonė tris elektrinius traukinius papuošė gamtos motyvais – kaip ryškų priminimą, kad gamtai draugiškiausias kelionės būdas yra traukiniai.

300 NARBUTAS 2

Po beveik pusės metų pertraukos Vilniaus oro uosto išvykimo zonoje įsikūręs „Narbutas“ verslo klubas atnaujina veiklą. Nuo gegužės 1 dienos keliaujantieji vėl galės pasinaudoti klubo teikiamomis paslaugomis – darbui ar poilsiui pritaikyta, daugiau privatumo suteikiančia erdve prieš skrydį.

300 Tadas Povilauskas

Per du mėnesius galimybe uosto terminaluose testuotis prieš kelionę laivu pasinaudojo beveik 5000 asmenų, rodo DFDS duomenys. Nuo vasario pabaigos keltų keleiviams sudarytos sąlygos atlikti koronaviruso testą Klaipėdos, Paldiski (Estija) ir Karlshamo (Švedija) uostuose.

Palanga yra pasirengusi atiduoti pagarbą buvusiam valstybės vadovui ir kurorto mylėtojui Antanui Smetonai, istorinėje kurorto vietoje įgyvendindama Prezidentui skirto paminklo pastatymo projektą, kuris, kaip skelbiama viešojoje erdvėje, šiuo metu yra stabdomas Vilniuje. Jei šiam projektui būtų skirtas valstybės finansavimas, paminklas Prezidentui A. Smetonai kurorte galėtų atsirasti dar šiais metais.

Kiekvienas Lietuvos gyventojas kasmet vidutiniškai išmeta maždaug pusę tonos įvairių buityje susidarančių atliekų. Tuo tarpu šalyje veikiančios gamybos, statybos ir paslaugų įmonės tokias atliekas skaičiuoja milijonais tonų – per metus jų susidaro milžiniški kiekiai. Deja, jiems sutvarkyti ne visuomet užtenka šalies pajėgų, todėl įgyvendinant žiedinės ekonomikos principus ir siekiant užtikrinti saugų aplinkai atliekų tvarkymą, pasitelkiami tarpvalstybiniai Europos Sąjungos šalių narių „atliekų mainai“.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis, susitikęs su Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos atstovais, sako, kad per artimiausius metus jūrų uoste bus įgyvendinami stambūs investiciniai infrastruktūros projektai, dėl kurių turėtų išaugti uosto konkurencingumas. Didinant naudojamo uosto turto vertę bei konkurencinę aplinką, būtini tvarūs sprendimai ir išsamios diskusijos su visomis suinteresuotomis pusėmis dėl daugiau nei 10-metį nekeisto Klaipėdos valstybinio jūrų uosto žemės nuomos mokesčio bei siūlomos keisti rinkliavos skaičiavimo metodikos.

Išsiilgę kelionių žmonės, planuodami atostogas užsienyje, vis dažniau svarsto keliauti automobiliu. DFDS atlikta Lietuvos gyventojų apklausa rodo, kad net 40 proc. keliautojų pandemijos sąlygomis mieliau rinktųsi automobilį nei traukinį, autobusą ar lėktuvą. Planuojant keliauti automobiliu į užsienį, svarbu įvertinti tokios kelionės kaštus ir pasirinkti tinkamiausią maršrutą.

Klaipėdos jūrų uosto bendra krovinių apyvarta pirmąjį šių metų ketvirtį išliko stabili – išlaikytas panašus krovinių srautas kaip ir praėjusių metų pirmąjį ketvirtį.

300 RRF

Darnus judumas, alternatyvių degalų infrastruktūra ir skaitmeninimas – tokie Susisiekimo ministerijos prioritetai rengiant Europos Komisijai Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (RRF) 2021–2026 m. laikotarpiui. Preliminariais skaičiavimais, šiam Susisiekimo ministerijos planui iki 2026 m. įgyvendinti bus skirta 320 mln. eurų investicijų.

300 Acacia Seaways

Vienas didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS, teikiantis keltų ir transporto paslaugas, praneša apie naujo laivo „Acacia Seaways“ įsigijimą. Krovininis keltas Šiaurės jūroje plaukios su Lietuvos vėliava, jame dirbs lietuvių įgulos.

300 LTG

Įsibėgėjant geležinkelio ruožo Vilnius-Klaipėda elektrifikavimo darbams, „LTG Infra“ sukūrė specialią interneto svetainę elektrifikavimas.lt, kurioje bus galima rasti visą informaciją apie projekto eigą, atliekamus darbus bei atsakymus į klausimus apie elektrifikavimą ir jo naudą.

Daugiausiai konkurso komisijos balų surinko pretendentas, šiuo metu dirbantis tarptautinėje kompanijoje laivo kapitonu. Konkurso laimėtojas bus tikrinamas kompetentingų valstybės institucijų ir tik tada galės būti paskirtas dirbti uosto kapitonu.

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt