250 intro Jurgita Judickienė.jpg

Lietuvos žiniasklaidoj paskelbtus naujus sprendimus darbuotojų motyvavimui, pastarosiomis savaitėmis yra dažnai kartojamas žodis „opcionai“. Tačiau didelei daliai skaitytojų jis vis dar – negirdėtas arba skamba itin sudėtingai. Tiesa yra labai paprasta – opcionai leidžia įmonėms taupiau motyvuoti darbuotojus siekti ambicingų ilgalaikių rezultatų.

Vyriausybė artimiausiame posėdyje turėtų priimti sprendimą pavesti Kultūros ministerijai parengti galimybių studijas dėl Kauno ir Klaipėdos centrinių paštų pastatų pritaikymo visuomenės poreikiams, drauge atsakant į klausimus, kaip juos pritaikyti praktiškai ir kokių finansinių išteklių tam reikės.

Stena Line ir Noord Natie Ventspils Terminals (NNVT) pasirašė 20-ties metų trukmės sutartį dėl nuolatinio susisiekimo keltais iš Latvijos Laisvojo Ventspilio uosto.

Susisiekimo ministerija imasi svarstyti Siauruko – Aukštaitijos siaurojo geležinkelio (ASG) – veiklos ir išlaikymo perspektyvas. Šiandien susisiekimo ministras Marius Skuodis tai aptarė su Seimo nariais, Kultūros ministerija ir ASG dalininkėmis – Anykščių rajono bei Panevėžio miesto ir rajono savivaldybėmis. Sutarta artimiausiu metu paskelbti konkursą įmonės vadovui išrinkti, ieškoti galimybių užtikrinti šiemet būtiną finansavimą, atlikti infrastruktūros ekspertizę ir įvertinti Siauruko gaivinimo galimybes.

250 intro Neries tiltas 2.jpg

Už projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ paskelbė konkursą ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį statybų priežiūros darbams. Jo metu bus išrinkta bendrovė, kuri atliks statybų techninę priežiūrą ir teiks Inžinieriaus paslaugas.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis, trečiadienį nuotoliniu būdu kalbėdamas su Ukrainos infrastruktūros ministru Vladyslavu Kryklii, išreiškė glaudesnio bendradarbiavimo krovinių gabenimo geležinkeliais srityje ir visoje logistikos grandinėje siekį. Įgyvendinant „Rail Balticos“ projektą, būtų naudinga išnaudoti Ukrainos, vykdančios stambius geležinkelių investicijų projektus, patirtį ir kompetencijas.

Baigiasi antrasis žemės, kurioje bus tiesiami ir rekonstruojami „Rail Balticos“ geležinkelio ruožo nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos valstybių sienos vietinės reikšmės automobilių keliai, paėmimo visuomenės poreikiams etapas. Susisiekimo ministerijai užbaigus teisinius formalumus, iš viso visuomenės poreikiams bus paimta kiek daugiau nei 1500 ha žemės.

250 intro Elektrifikavimas.jpg

Baigus elektrifikuoti geležinkelio ruožą tarp Vilniaus ir Klaipėdos, kroviniai ir keleiviai bus vežami su nuline CO2 emisija, o į aplinką bus išmesta apie 150 tūkst. tonų mažiau teršalų. Palyginimui – skaičiuojama, kad visos Vilniaus transporto priemonės per metus į aplinką išskiria beveik 108 tūkst. tonų teršalų.

250 intro AK Paupyje.jpg

Meno objektai ir kultūros erdvės – vienas iš kriterijų, pagal kuriuos vilniečiai vertina rajonų sostinėje patrauklumą. Menas kuria emociją, skatina bendruomeniškumą, funkcionalūs projektai tampa rajono traukos centru ir formuoja viso rajono identitetą.

Skrydžius iš Lietuvos oro uostų planuojantys keleiviai turėtų žinoti, kad keliaujant į kai kurias šalis gali prireikti neigiamos COVID-19 testo pažymos ne tik lietuvių, bet ir kitomis užsienio kalbomis. Apie tai keleiviams primena Lietuvos oro uostų atstovai, užfiksavę atvejų, kai keleiviai dėl šios priežasties negalėjo tęsti kelionės.

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė sutartį su personalo atrankos įmone „Amber team“ dėl kandidatų paieškos į Klaipėdos uosto kapitono pareigas. Gavus pretendentų sąrašą, vadovaujantis Vyriausybės nutarimu, bus skelbiamas konkursas uosto kapitono pareigoms užimti.

Prieš kiek daugiu nei keturis dešimtmečius pastatytas Vilniaus TV bokštas iki šiol nebuvo kapitaliai remontuojamas, tačiau atliktos ekspertizės išvadose teigiama, jog būtina iš esmės rekonstruoti tiek pagrindinę pastato konstrukciją, tiek vidaus infrastruktūros tinklus. Šiuos klausimus šiandien susisiekimo ministras Marius Skuodis nuotoliniu būdu aptarė su AB Lietuvos radijo ir televizijos centro, valdančios šį bokštą, vadovybe.

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė sutartį su personalo atrankos įmone „Amber team" dėl kandidatų paieškos į Klaipėdos uosto kapitono pareigas. Gavus pretendentų sąrašą, vadovaujantis Vyriausybės nutarimu, bus skelbiamas konkursas uosto kapitono pareigoms užimti.

250 intro žemkasė KVJUD.JPG

šį rytą prie krantinės Nr. 65 A, naudojamos Vakarų Baltijos laivų statyklos, nuskendo čia jau kurį laiką stovėjusi žemkasė „Sunland". Žemkasėje žmonių nebuvo. Nedelsiant iškviesti specialistai, įvykio vietoje dirba Uosto direkcijos kateris „Zunda", užtvertos bonų užtvaros galimam taršos plitimui sustabdyti. Apie įvykį informuotos atsakingos institucijos, susisiekta su žemkasės savininku. Įvykio aplinkybės aiškinamos.
Nedidelė, 31 m ilgio žemkasė pastaruoju metu darbų uoste nevykdė.

Šalies profesinio mokymo centruose rengiami įvairių sričių specialistai. Dalis baigusiųjų darbinasi įmonėse, dalis ryžtasi kurti savo verslus ar verstis individualia veikla. Absolventams, svarstantiems pasirinkti verslininko ar individualios veiklos teikėjo kelią ir sėkmingai plėtoti verslą, dažnai pritrūksta verslumo įgūdžių bei žinių apie verslo kūrimo ypatumus. Kauno statybos ir paslaugų mokymo centro mokiniai jau kelerius metus turi galimybę mokytis socialinio verslumo, gilintis ne tik į verslo kūrimo ypatumus, bet ir ugdytis verslumo gebėjimus bei socialinę atsakomybę.

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt