Baltarusija ir toliau bando naudotis tuo, kad yra tranzitinė šalis. Svarstoma galimybė ne NVS šalių vežėjams taikyti didesnes kuro kainas.
Kol kas nepranešama kokios kainos būtų taikomos kitų šalių vežėjams, tačiau užsimenama, kad skirtumas gali būti ženklus.
Taip pat kuriamas teisės aktas, pagal kurį būtų sukurti reikalavimai degalinėms esančioms šalia automagistralių. Jose privalės būti dujų užpylimo taškas, parduotuvė, siūlomos maitinimo paslaugos, krovininių ir lengvųjų transporto priemonių stovėjimo aikštelė. Jei degalinė yra ne didesniu nei 5 km. atstumu nuo gyvenvietė arba jos teritorijoje, joje dar turės būti ir techninės pagalbos punktas, automobilių plovykla ir motelis ar viešbutis.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2013-02-19
Ekonomistams ir mokesčių specialistams diskutuojant apie galimus būdus į valstybės biudžetą surinkti daugiau lėšų, ne kartą minimas automobilių mokestis. Tačiau ministras pirmininkas Algirdas Butkevičius teigia, kad šio mokesčio Vyriausybė nesvarsto.
„Europos Sąjungos valstybėse vyksta diskusija ir einama tuo keliu, kada yra didinamas akcizas kurui. Tai yra daugiau socialinio teisingumo: tas, kuris daugiau važiuoja, perka daugiau kuro ir daugiau sumoka“, – teigė premjeras.
„Automobilio mokestis nėra taip aktyviai svarstomas ir kitose valstybėse, todėl ir mes jo nesvarstome“, – pridėjo A. Butkevičius.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Vilnius, vasario 19 d. Ūkio banko žlugimas valstybei bei su šiuo banku reikalų neturėjusiems indėlininkams kainuos brangiau, nei „Snoro“ bankrotas, teigia smulkiuosius rinkos dalyvius vienijanti Investuotojų asociacija.
Lietuvos bankui pripažinus Ūkio banką nemokiu ir atšaukus jo veiklos licenciją, Ūkio banko laikinasis administratorius paskelbė, kad Ūkio banko įsipareigojimai viršija banko turtą 1,1 mlrd. litų.
2011 metais žlugusio „Snoro“, kurio akcininkai apkaltinti 1,7 mlrd. litų vertės turto pasisavinimu, bankroto metu teko suformuoti daugiau kaip 4 mlrd. litų atidėjinių. Tačiau apie 4 mlrd. litų draudimo išmokų indėlininkams išmokėjus valstybės įmonė Indėlių ir investicijų draudimas pardavus „Snoro“ turtą gali tikėtis susigrąžinti beveik visą šią sumą.
„Pagrindinis skirtumas tarp „Snoro“ ir Ūkio bankų tas, kad „Snoras“ daug aktyviau platino neapdraustus produktus – indėlių sertifikatus ir obligacijas, taip pat buvo itin aktyvus dirbdamas su stambiais valstybiniais ir verslo klientais. Tuo tarpu Ūkio bankas, finansuodamas savo veiklą, daugiausiai kliovėsi gyventojų indėliais, kurie apdrausti. Todėl „Snoro“ atveju daugiausiai nuostolių patyrė banko kreditoriai ir akcininkai, o Ūkio banko atveju didelę dalį nuostolių teks prisiimti Indėlių draudimo fondui“, - sakė Investuotojų asociacijos valdybos pirmininkas Vytautas Plunksnis.
Skelbiama, kad apdrausti Ūkio banko klientų indėliai siekia apie 2,7 mlrd. litų. Perduodant šiuos įsipareigojimus bei „gerąjį“ Ūkio banko turtą, Indėlių ir investicijų draudimui, kaip skelbiama, prie sandorio finansavimo gali tekti prisidėti apie 800 mln. litų.
„Visi Lietuvoje veikiantys bankai, mokantys draudimo įmokas nuo pritrauktų indėlių, Indėlių draudimo fondą per metus papildo apie 170 mln. litų. Todėl galima konstatuoti, jog už Ūkio banko problemas sumokės ir kitų bankų klientai“, - sakė V. Plunksnis.
Lietuvos banko pareigūnai taip pat skelbia, kad su pagrindiniu Ūkio banko akcininku Vladimiru Romanovu susijusios paskolos sudarė 1,5-1,6 mlrd. litų.
„Tikėtina, kad šios paskolos neatsirado per vieną naktį, todėl akivaizdu, kad Ūkio bankas ilgą laiką pažeidinėjo Bankų įstatymo reikalavimus, tačiau šių pažeidimų Lietuvos bankas anksčiau neviešino, jie liko nepastebėti ir Ūkio banko auditorių“, - sakė V. Plunksnis.
Investuotojų asociacija
2013-02-18
Kretingos geležinkelio stotis greitai taps pirmąja stotimi Lietuvoje, kurioje bus aptarnaujami geležinkelių ir autobusų transporto keleiviai. Vasario 13 dieną akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ir uždaroji akcinė bendrovė „Kretingos autobusų parkas“ pasirašė negyvenamųjų patalpų nuomos sutartį.
Kretingos geležinkelio stotis yra keleiviams patogioje vietoje ir turi reikalingą infrastruktūrą – laukimo salę, sanitarinius mazgus. Joje yra techninės galimybės telefoniniam-faksimiliniam bei interneto ryšiui įrengti bendrovės „Kretingos autobusų parkas“ darbuotojams.
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ patalpas pritaikys autobusų stoties veiklai bei įrengs bendrą Kretingos geležinkelio-autobusų stoties iškabą ant pastato stogo.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
2013-02-13
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|