Degalų kainos kelia nerimą daugeliui vairuotojų ir kartas nuo karto atsiranda vis daugiau bandymų organizuoti bendras akcijas prieš degalines ir degalų kainas, taip siekiant protestuoti ir išreikšti nepasitenkinimą. Tačiau vis dėlto yra vairuotojų, kurie neatsisakytų automobilių ir važiuotų bet kuriuo atveju, nesvarbu, kiek dar išaugtų degalų kainos.

Transporto skelbimų portalo Autogidas.lt atlikta vairuotojų apklausa rodo, kad netgi ketvirtadalis vairuotojų neatsisakytų patogumo naudotis individualiu transportu ir važinėtų, nepaisydami 7, 8 ar daugiau litų už litrą degalų kainų.


Paklausti, kokia būtų kritinė kainos riba, kad vairuotojai nuspręstų nebevažinėti nuosavu automobiliu, dauguma respondentų teigia, kad kaina šiuo metu jau yra kritinė. Kiti vairuotojai, kurių nuomonė sudaro taip pat statistiškai svarbų rodiklį, teigia, kad kritinė kaina būtų arba apytiksliai 6 Lt/l, arba apytiksliai 7 Lt/l.


Autogidas.lt apklausoje taip pat buvo paprašyta vairuotojų įvardinti, kokia, jų nuomone, turėtų būti degalų kaina Lietuvoje, įvertinus atlyginimų sumą, pragyvenimo lygį šalyje. Kas ketvirtas respondentas teigia, kad degalai galėtų kainuoti 3–3,50 Lt/l, kas trečias respondentas – kad kaina turėtų būti 2–2,99 Lt/l. Dar po 14 proc. respondentų mano, kad kaina turėtų siekti iki 1,99 Lt/l arba 3,51 Lt/l–3,99 Lt/l. Nėra nė vieno respondento, kuris sutiktų, kad Lietuvoje degalų kaina gali siekti nuo 4 Lt/l.


Palyginti kelerių metų duomenis (2009 m. kovą buvusias ir 2012 m. balandį esamas degalų kainas), degalai brango vidutiniškai 40–60 proc. Labiausiai (apytiksliai 60 proc.) pabrango dyzelinas, A95 benzinas brango apie 53 proc., A98 – apie 60 proc., mažiausiai brango dujos (43 proc.).


Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Rusijai pradėjus ginti savo vežėjų rinką griežčiau tikrinant prekių, vežamų iš trečiųjų šalių per Baltarusiją, leidimus, Lietuvos susisiekimo ministras žada siūlyti įvesti specialų leidimą prekėms, perkrautoms Lietuvoje.

Iki šiol iš Europos Sąjungos atvežtoms, bet Lietuvoje perkrautoms prekėms vežti į Rusiją pakakdavo dvišalių leidimų. Tačiau pastarosiomis dienomis vilkikams, neturintiems trišalių leidimų, kurių Rusija išduoda labai nedaug, jau prie Baltarusijos sienos įrašomas pažeidimas.


Bauda už jį – maždaug 200 litų, tačiau nuo gegužės, Rusijoje įsigaliojus griežtesnei baudų sistemai, už vieną įrašą gali tekti pakloti iki 50 tūkstančių litų. Lietuvos politikai ir pareigūnai žada tartis su kaimyninėmis šalimis, kaip palengvinti mūsų vežėjų padėtį.


„Mes negalime daryti įtakos Rusijos teisės aktų leidybai ir turiniui, bet mes tikrai turėsime pasiūlymų. Galbūt įvesti ir taikyti specialią leidimų rūšį – t.y. prekių, pakrautų Lietuvos sandėliuose, atvežtų iš trečiųjų šalių ir skirtų Rusijos rinkai. Jeigu būtų galima susiderėti tokį leidimą, tokį statusą, mes galėtume išspręsti šią susidariusią situaciją. Šiandien mes rekomenduojame Lietuvos vežėjams rinktis kitus kelius ir nevykti į Rusiją per Baltarusijos teritoriją“, – kalbėjo susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.


Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Rusijai pradėjus taikyti sugriežtintą mūsų šalies ir kitų Europos valstybių vežėjų patikrą, iškilo rimta grėsmė nacionaliniam tarptautinių gabenimų verslui, tvirtinama "Linavos" pranešime. Teigiama, kad šia kryptimi važiuoja daugiau kaip 600 asociacijai „Linava“ priklausančių transporto bendrovių ir apie 13 tūkst. vilkikų, kurie netrukus gali nebeįvažiuoti į Rusiją.

Šiuo metu tikrinama ar kroviniai, kurie vežami per Baltarusiją į Rusiją yra gabenami turint dvišalius arba trišalius leidimus. Esminis kriterijus vertinant kokio leidimo reikia šiam gabenimui yra krovinio kilmės šalis. Jei ji nesutampa su vežėjo šalimi, traktuojama, kad tokiam vežimui būtinas trečiųjų šalių leidimas. Tokių leidimų skaičius yra labai nedidelis, tad Lietuvos vežėjams patekti į Rusiją tapo keblu.


Griežtesnis leidimų tikrinimas taps dar grėsmingesne aplinkybe šių metų gegužės pradžioje, nes tuo metu įsigalios Rusijoje priimti teisės aktų pakeitimai dėl didesnių baudų už tinkamų leidimų neturėjimą. Šios baudos įmonėms už vienkartinį pažeidimą gali siekti iki 50 tūkst. litų. Vežėjams tokio dydžio baudos taps rimtu barjeru patekti į Rusijos rinką.


Skirtingai traktuoja leidimų naudojimą


Tarpvalstybinėje sutartyje su Rusija, Lietuva yra įtvirtinusi formuluotę, kuri apibrėžia vežimus tarp trečiųjų šalių.


Lietuvos ekspertų nuomone, tiek šis susitarimas, tiek ir kiti teisės aktai niekaip nesieja krovinio kilmės šalies su konkrečiu vežimu. Krovinys į Lietuvos terminalą iš svečios šalies gali būti atgabentas jūra ar geležinkeliu, galiausiai ir kitos įmonės sunkvežimiu. Tačiau jis gabenamas iš mūsų šalies terminalo sunkvežimiu į Rusiją, tad vykdomas dvišalis vežimas, kuriam iki šiol pakakdavo dvišalio leidimo.


Rusijos ir Baltarusijos transporto inspekcijų pareigūnai pateikia savo išaiškinimą – esą dvišaliai leidimai taikomi tik lietuviškoms prekėms gabenti – kai jų kilmės šalis yra Lietuva.


Kitos kilmės prekėms esą reikalingi trišaliai leidimai. Iki šiol Rusija tokių sankcijų netaikė ir įvairios kilmės prekės buvo gabenamos su dvišaliais leidimais. Svarbiausias kriterijus buvo jų pakrovimo vieta, o ne kilmės šalis.


Pasak Algimanto Kondrusevičiaus, asociacijos „Linava“ prezidento, keisčiausia, kad trišalio leidimo reikalaujama net tada, jei prekė pagaminta Australijoje, Kinijoje ar JAV. „Tokių prekių sausuma ar vienu vilkiku atgabenti neįmanoma, jos turi būti sandėliuojamos uostuose, terminaluose, perkraunamos“, – stebisi jis.


Ateitį nulems derybos


Vakar dėl sudėtingos situacijos asociacijos „Linava“ vadovai tarėsi su susisiekimo viceministru Arūnu Štaru ir šį klausimą kuruojančiai ministerijos atstovais. Sutarta, jog kitos savaitės pradžioje susisiekimo viceministro A. Štaro vadovaujama tarpžinybinė komisija vyks į Maskvą susitikti su Rusijos transporto ministerijos atstovais aptarti mūsų vežėjams nepalankios padėties ir ieškoti abiems šalims priimtinų sprendimų.


Šiandien vyko intensyvios asociacijos „Linava“ vadovų konsultacijos ir derybinių pozicijų dėl Rusijos ir Baltarusijos sugriežtintos kontrolės derinimas su Užsienio reikalų viceministru Egidijumi Meilūnu bei atsakingais ministerijos pareigūnais. Sutarta išdėstyti tarptautiniuose susitarimuose įtvirtintas aiškias nuostatas dėl vežimų vykdymo tarp šalių ir pareikalauti jų laikymosi.

Pagrindiniu kriterijumi nustatant vežimo rūšį išlieka krovinio pakrovimo vieta, o ne jo kilmė.

Ketvirtadienio popietę susiklosčiusią nelengvą padėtį asociacijos „Linava“ prezidentas aptarė specialioje telekonferencijoje su Tarptautinės vežėjų sąjungos IRU generaliniu sekretoriumi Martin Marmy, kuris Rusijos veiksmus pavadino „interpretacijomis trečiųjų šalių leidimų klausimu“. Jis pažadėjo visokeriopą paramą derybose su Rusija dėl pastarosios veiksmų leidimų rūšies traktavime.


Rytoj, aptarti iškilusių problemų Rusijoje susitiks asociacijos „Linava“ vadovai, Lietuvos valstybinės kelių transporto inspekcijos vadovas ir Baltarusijos valstybinės kelių transporto inspekcijos vadovybe.


Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Lietuvos kelių policijos tarnyba informuoja, kad per savaitę (2012 m. balandžio 13-19 d.) mūsų šalyje, pirminiais duomenimis, užregistruoti 44 eismo įvykiai. Žuvo 3 žmonės, 59 sužeisti (tarp pastarųjų - 11 nepilnamečių). Žuvo 3 vairuotojai (vyrai), kurių amžiaus vidurkis - 39-eri metai.

Neblaivūs vairuotojai, pirminiais duomenimis, dalyvavo 2 eismo įvykiuose (sužeisti 4 žmonės, tarp jų - 1 nepilnametis).

Šiais metais (iki balandžio 20 d.) mūsų šalyje eismo įvykiuose žuvo 70 žmonių (tarp jų 2 nepilnamečiai), t. y. žuvo 5 eismo dalyviais daugiau negu praėjusiais metais per tą patį laikotarpį.


Lietuvos kelių policijos tarnybos informacija

Dar šį mėnesį Vokietijoje bus pristatytas, švelniai tariant, nekasdieniškai atrodantis vilkikas „Innotruck“. Inovatyvi transporto priemonė gimė Miuncheno technikos universiteto projekto „Diesel Reloaded“ rėmuose. Projekto tikslas – „pademonstruoti, kaip fundamentalūs pokyčiai automobilizmo, energijos ir IT technologijose gali atliepti esmines socialines tendencijas ir poreikius“.

„Innotruck“ sukurtas ir kaip bandomasis prototipas, ir kaip daugelio kitų technologijų, kurios įdiegtos šio hibrido konstrukcijoje, demonstracinė priemonė. Vilkikas varomas elektra. Transporto priemonės displėjai ir valdymo įrankiai prisitaiko ir prie vairuotojo įgūdžių, ir prie nuolat besikeičiančių eismo parametrų (eismo srautų intensyvumo, vairuotojo budrumo). Tai leis užtikrinti, jog vairuotojas niekad nebus perkrautas informacija – jam jos bus pateikiama tiek, kiek reikia atliekamai užduočiai įvykdyti. Tačiau visi duomenys
bus kaupiami ir juos bus galima gauti, kai to reikės.

Dar vienas iš kertinių „Innotruck“ bruožų – energijos vartojimas. Elektros motorams energiją tieks ne tik baterijos, bet ir sunkvežimio išorėje išdėstytos saulės baterijos, vėjo turbinos. Elektra bus gaminama ir stabdymo metu. Maža to, „Innotruck“ kėbulo išorėje bus ne viena „rozetė“ – kad iš stovinčio vilkiko elektros energijos galėtų pasipildyti kiti elektromobiliai.

Futuristinę vilkiko išvaizdą sukūrė automobilių dizaineris Luidžis Kolanis (Luigi Colani). „Innotruck“ bus galima pamatyti balandžio 23-27 d. Hanoveryje vyksiančioje tarptautinėje parodoje „MobiliTec“.

Šaltinis Kauno diena

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (LAKD) praneša, kad UAB „Plungės Jonis“ netrukus pradės tilto per Perkaso upę rekonstrukciją.

Nuo 2012 m. balandžio 23-iosios bus nutrauktas transporto priemonių eismas kelio Nr.141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda nuo 208,3 km iki 209,8 km. Tranzitinio transporto priemonių ir keleivinio transporto eismas vyks apylanka pro Agluonėnusir Ketvergius keliais Nr. 2207 Dreižiai-Agluonėnai ir Nr.2202 Klaipėda-Veiviržėnai-Endriejavas pagal schemą, parengtą ir suderintą su visomis atsakingomis institucijomis.

Tilto rekonstrukcijos metu, nutraukus eismą, bus įrengti apylankos kryptis nurodantys informaciniai kelio ženklai, todėl visiems eismo dalyviams reikėtų atidžiai stebėti kelio ženklus ir tuo išvengti nemalonių situacijų.

Dėl tilto rekonstrukcijos ir vairuotojai, ir gyventojai laikinai patirs tam tikrų nepatogumų. Darbus planuojama baigti šių metų liepos 31 dieną.

LAKD

Rytoj 10.30 val. Kauno Rotušės aikštėje susisiekimo ministras Eligijus Masiulis dalyvaus pristatant naujus ekologiškus autobusus, kuriuos Kauno miesto savivaldybė įsigijo Europos Sąjungos sanglaudos fondo paramos lėšomis.

Nuo 10 val. šia proga viešbučio „Daugirdas“ konferencijų salėje (T. Daugirdo g. 4, Kaunas) rengiamas Baltijos biodujinių autobusų projekto regioninis seminaras, kuriame 10.15 val. ministras E. Masiulis skaitys pranešimą tema „Priemonė „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“, kaip geros praktikos pavyzdys diegiant dujinius autobusus“.

Įgyvendindama ekologiško viešojo transporto plėtros projektą, Kauno miesto savivaldybė iš viso įsigijo 24 suspaustas gamtines dujas naudojančius autobusus. Be to, ES paramos lėšomis Kaune planuojama įrengti beveik 5 km ilgio kontaktinį troleibusų tinklą, nutiesti 5,5 km dviračių takų, paženklinti gatvių dangą. Autobusams pirkti ir minėtiems darbams atlikti suteikta 19,6 mln. litų ES sanglaudos fondo parama.

ES paramos dėka ekologiškos viešojo transporto priemonės pasieks ir kitus Lietuvos miestus. Vilnius planuoja pirkti 37 suspaustas gamtines dujas naudojančius autobusus, Klaipėda – 12, Šiauliai – 8 tokius autobusus. Panevėžio autobusų parką papildys šeši hibridiniai elektra ir dyzelinu varomi autobusai.

Visi didieji miestai, išskyrus sostinę, planuoja praplėsti ir savo dviračių takų tinklą. Šiauliuose taip pat numatoma įrengti įvažas į viešojo transporto stoteles ir stotelių paviljonus.

Iš viso 2007–2013 m. laikotarpiu Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio miestų viešojo transporto parkus turėtų papildyti 87 ekologiškos transporto priemonės. Miestuose bus atnaujinama viešojo transporto infrastruktūra, nutiesti arba rekonstruoti beveik 22 km dviračių takų. Šiam tikslui suteikiama ES parama sieks beveik 75,4 mln. litų.

Minėti projektai įgyvendinami pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“. Atliekami darbai ir investicijos miestuose pagerins susisiekimą, sudarys palankesnes sąlygas naudotis viešuoju transportu, važiuoti dviračiais. Tikimasi, kad tai padės spręsti transporto spūsčių ir oro taršos problemas, kurios dažniausiai kyla dėl nepakankamos viešojo transporto plėtros ir nuolat augančio individualių transporto priemonių skaičiaus.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Šiandien bendrovė Lietuvos paštas pristatė elektromobilį, kuriuo važinėja bendrovės darbuotojai. Lietuvos paštas skaičiuoja, jog naudojant šį automobilį per metus pavyks sutaupyti kelis tūkstančius litų.

Elektra varomu automobiliu „Tazzari Zero“ 100 km atstumą įveikti kainuoja apie 7 litus, tai – penkis kartus mažiau nei, pavyzdžiui, benzinu varomu automobiliu. Bendrovei taip pat nereikia mokėti už jo parkavimą. Be to, priešingai nei tradiciniai ar hibridiniai automobiliai, šis modelis neteršia aplinkos kenksmingomis CO2 dujomis, sukeliančiomis šiltnamio efektą.

Į renginį elektromobilį atvairavęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis džiaugėsi, kad Lietuvos paštas prisideda prie ekologiško transporto populiarinimo ir tokiu būdu mažina veiklos išlaidas.

„Lietuvos paštas – bene pirmoji šalyje įmonė, kurios darbuotojai tradicinius benzinu ir dyzelinu varomus automobilius iškeitė į elektromobilį. Jei šis sprendimas pasiteisins, tikiuosi, kad tai bus ne vienintelis toks automobilis Lietuvos pašto parke“, – teigė susisiekimo ministras E. Masiulis.

Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė sakė, jog sprendimas pasirinkti taupią ir ekologišką transporto priemonę – pirmas, bet ne paskutinis bendrovės žingsnis, prisidedant prie aplinkos išsaugojimo.

„Kol kas mūsų lūkesčiai pasiteisino. Elektromobilio išlaikymo sąnaudos ženkliai mažesnės nei senų automobilių. Tai labai svarbu paštui, kuris stengiasi visose srityse efektyvinti savo veiklą“, – sakė L. Minderienė.  

„Tazzari Zero“ sveria kiek mažiau nei 550 kg. Elektromobilį įkrauti galima tiesiog prijungus laidą prie įprasto 220 voltų įtampos elektros lizdo. Su pilnai įkrauta baterija „Tazzari Zero“ gali nuvažiuoti apie 140 km. Didžiausias šio automobilio greitis – 100 km/val.

Lietuvos paštas elektromobilį nuomojasi. Automobilis kasdien įkraunamas prie centrinės įmonės būstinės.

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – plačiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą turinti bendrovė Lietuvoje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos bei finansinio tarpininkavimo paslaugas.

AB Lietuvos paštas

2012 m. balandžio 23–24 d. Vokietijos užsienio reikalų ministerija Berlyne rengia Baltijos jūros regiono verslo forumą, kuriame dalyvaus ir pranešimą apie Klaipėdos uostą skaitys generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas. Renginyje taip pat dalyvaus Infrastruktūros skyriaus projektų vadovė Birutė Urmanienė.

Forume bus dalijamasi mintimis, kaip vystyti ir skatinti glaudų ekonominį bei kultūrinį bendradarbiavimą Baltijos jūros regione.


Forumas rengiamas bei finansuojamas iš Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Baltijos jūros regiono 2007–2013 metų programos projekto „Multimodalinio (daugiarūšio) transporto ir logistikos plėtra pietryčių Baltijos regione: logistikos taškų stiprinimas kaimyninėse ES šalyse, Baltarusijoje, Rusijoje ir Ukrainoje (Amber Coast Logistics)“. Šiame projekte Uosto direkcija dalyvauja partnerio teisėmis.


Prieš forumą vyks ir projekto „Amber Coast Logistics“ seminaras, kuriame dalyvaus Infrastruktūros skyriaus projektų vadovė Birutė Urmanienė.


Šaltinis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto portalo naujienų sistema

Pagal preliminarius duomenis praėjusiais metais Rytų Europoje puspriekabių pardavimai augo 58 proc. Trylikoje iš penkiolikos šalių užfiksuotas 30 ar daugiau proc. augimas, o trijose rinkose jis viršijo 100 proc.

Didžiausia rinka buvo Turkija, antroje vietoje liko Rusija, trečia – Lenkija. Jei vertintume visos Europos mastu, Turkija nusileido tik Vokietijai.

Tokie pagerėjimo ženklai rytų Europoje suteikia nemažai optimizmo, ypač prisiminus rezultatus, kurie buvo fiksuoti per krizę. 2008 m. pardavimai krito 11 proc., o 2009 m. 61 proc. Tuomet pardavimų lygis nukrito iki 2002 m. lygio, ir buvo toks stiprus, kad pagal dabartines prognozes 2014 m. bus pasiektas 2006 m. lygis.

Tuomet pardavimų sumažėjimas neįtakojo puspriekabių parko. Jis išliko nepasikeitęs. Per ateinančius 6 metus prognozuojamas 6,2 proc. puspriekabių parko augimas.

Puspriekabių paklausa ir jos perspektyvos rytų Europoje kiekvienoje šalyje skirtingos. Kai kuriose jaučiamas didelis jų poreikis, kitur prieškriziniais metais jų nupirkta labai daug ir kol kas  poreikio nėra.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Baltarusijos asociacija BAMAP pranešė, kad vykdomi kelio M-1/E30 (Brestas-Minskas-RF siena 607,62-609,955 km) remonto darbai.

Transporto judėjimas nuo balandžio 9 d. iki birželio 30 d. vykdomas Bresto krypties juostomis ir nuo liepos 1 d. iki rugpjūčio 30 d. – Maskvos krypties juostomis.

Prašoma būti atidiems ir atsargiems, laikytis kelio ženklų reikalavimų ir neišvažiuoti į juostas, kuriose vykdomi kelio darbai.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad artimiausiu metu kelyje Šilutė–Klaipėda prasidės tilto per Perkaso upę rekonstrukcija.

Nuo balandžio 23 d. bus nutrauktas transporto priemonių eismas kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruože nuo 208,3 km iki 209,8 km. Rekonstrukcijos metu eismas vyks apylanka pro Agluonėnus ir Ketvergius keliais Nr. 2207 Dreižiai–Agluonėnai ir Nr.2202 Klaipėda–Veiviržėnai–Endriejavas. Apylankos kryptis nurodys informaciniai kelio ženklai.


Tilto rekonstrukcijos darbus planuojama baigti iki šių metų liepos 31 d.


Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

„Fliegl“ prikabinamosios technikos gamintojas sukūrė naują trijų ašių konteinerinę važiuoklę,  pavadintą „Chemie“. Naujojo perspektyvaus  gaminio savoji masė – mažesnė nei trys tonos.

Naujoji „Fliegl“ konteinerinė važiuoklė be krovinio sveria tik 2980 kg, o tai suteikia jai ypatingą pranašumą konteineriais gabenant sunkiasvorius krovinius. Pasak gamintojų, produkcijai atnaujinti panaudotos naujos medžiagos ir techninės naujovės, kadangi pagrindinė konstrukcija liko nepakeista ir užtikrins labai gerą patvarumą.

Nepaisant mažos savosios masės, „Fliegl“ triašė važiuoklė turi ADR reikalavimus atitinkančią įrangą. Pagrindiniams jos elementams priklauso lanksčios apskardintos žarnos, komponentai iš aukštos kokybės plieno, įžeminimo įranga, 385/65R 22,5 padangos ir kt.

Pakrovimo – iškrovimo platforma, įžeminimo kabelis, kėlikliai ir kiti papildomos įrangos elementai tiekiami pagal kliento užsakymą.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Nuo ateinančių metų dyzelinių degalų akcizas didės beveik 100 Lt už toną, kad būtų pasiekti ES nustatyti minimalūs tarifai, 2013 m. sausio 1 d. akcizą dyzelinui numatyta didinti nuo 1.043 iki 1.140 Lt už toną.

Apie tai Vyriausybė primena Lietuvos konvergencijos 2012 metų programos projekte, kuris vakar svarstytas ministrų kabineto pasitarime.


Praėjusių metų pradžioje akcizą dyzelinui padidinus 96 Lt už toną, litras degalų pabrango maždaug 12 centų.


"Labiausiai brangimas galėtų paveikti vidaus rinkoje dirbančias įmones, kurios dar ne visai atsigavo po krizės ir negalės savo pelno sąskaita dengti pakilusių degalų kainos. Tad įmonės, jei jos nėra eksportuojančios, veikiausiai bus priverstos didinti  prekių ar paslaugų kainas", – prognozuoja Vaidotas Bacevičius, Seimo Ekonomikos komiteto narys.


Pasak jo, paprastai gamybininkams kilstelėjus prekių kainą prekybininkai nėra linkę dengti jų brangimo iš savo pelno, net jei taiko šioms prekėms nemažą antkainį, todėl brangimą pajus galutinis vartotojas.


Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt

Nuo balandžio 1d. įsigaliojo prikabinamosios technikos gamintojo  „Fliegl“ ir ADAC  sunkvežimių techninės pagalbos (Truck –Servise) bendradarbiavimo sutartis.

Pagal sutartį numatyta, jog Vokietijos automobilių sąjungos ADAC „Truck –Servise“ padaliniai visoje Europoje teikia neatidėliotiną pagalbą „Fliegl“ transporto priemonėms ir pagal sutartį naudojamai „RPS Trailer Rental“ technikai 24 val. per  parą. Prireikus pagalbos, reikėtų kreiptis į artimiausią ADAC „Truck- Servise“ centrą arba „Fliegl“ gamintojo atstovybę.

Šaltinis CargoNEWS, www.cargonews.lt
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt