250 intro žemkasė KVJUD.JPG

šį rytą prie krantinės Nr. 65 A, naudojamos Vakarų Baltijos laivų statyklos, nuskendo čia jau kurį laiką stovėjusi žemkasė „Sunland". Žemkasėje žmonių nebuvo. Nedelsiant iškviesti specialistai, įvykio vietoje dirba Uosto direkcijos kateris „Zunda", užtvertos bonų užtvaros galimam taršos plitimui sustabdyti. Apie įvykį informuotos atsakingos institucijos, susisiekta su žemkasės savininku. Įvykio aplinkybės aiškinamos.
Nedidelė, 31 m ilgio žemkasė pastaruoju metu darbų uoste nevykdė.

Šalies profesinio mokymo centruose rengiami įvairių sričių specialistai. Dalis baigusiųjų darbinasi įmonėse, dalis ryžtasi kurti savo verslus ar verstis individualia veikla. Absolventams, svarstantiems pasirinkti verslininko ar individualios veiklos teikėjo kelią ir sėkmingai plėtoti verslą, dažnai pritrūksta verslumo įgūdžių bei žinių apie verslo kūrimo ypatumus. Kauno statybos ir paslaugų mokymo centro mokiniai jau kelerius metus turi galimybę mokytis socialinio verslumo, gilintis ne tik į verslo kūrimo ypatumus, bet ir ugdytis verslumo gebėjimus bei socialinę atsakomybę.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis, penktadienį nuotoliniu būdu kalbėdamas su Švedijos infrastruktūros ministru Tomu Enerothu, išreiškė pasiūlymą rengti nuolatinius virtualius šių dviejų šalių ministerijų, atsakingų už transporto sektorių, pasitarimus koordinuojant veiksmus dėl žaliojo kurso, transporto inovacijų srityje. Taip pat ministrai pokalbio metu aptarė transporto sektoriaus elektrifikavimą, investicijas į infrastruktūros projektus ir 5G tinklo plėtrą.

Patikslintais duomenimis, Klaipėdos jūrų uostas 2020 m. perkrovė 47,8 mln. tonų krovinių ir ne tik pasiekė geriausią rezultatą per visą uosto istoriją, bet reikšmingai padidino atotrūkį su kaimyniniais uostais bei yra vienas iš nedaugelio Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų, fiksavusių prieaugį.

250 intro Jūratė Cimanavičienė.jpg

Laivais krovinius gabenantiems pirkėjams už jūrų ir vandenynų audras pavojingesnės tik pandemijos bangos.

250 intro CHRMO.jpg

Personalo specialistai per karantiną dažnai išgirsta prašymą „sucementuoti komandą“, sutvirtinti prie skirtingų ekranų dirbančių žmonių motyvaciją, tarpusavio bendravimą, darbo etiką. Tiems, kurie mėgsta kalbėti apie „tvirtą kaip kumštis komandą“, reikia pasakyti, kad pats laikas komandoje pamatyti ne kumštį, o atskirus pirštus.

250 intro Autorių vizualizacija.jpg

Aliuzija į „gyvą“ statinį, darniai įsiliejantį į pušynų horizontą, – tokia pagrindinė projekto „Gyvas“, laimėjusio uosto radiolokacinės kontrolės sistemos bokšto architektūrinės koncepcijos konkursą, idėja. Su pirmosios vietos laimėtoja AB „Panevėžio statybos trestas“ pasirašyta Klaipėdos uosto laivybos saugumui svarbaus statinio projektavimo sutartis.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis trečiadienį nuotoliniame susitikime su elektroninių ryšių rinkos atstovais išreiškė viltį, kad naujos kartos judriojo ryšio (5G) dažnių skirstymo aukciono pradžia neužtruks, tinklas bus tolygiai diegiamas visoje Lietuvoje ir artimiausiais metais pasieks bent jau didžiuosius šalies miestus. Taip pat, ministro manymu, labai svarbu, kad visa Lietuvoje esama elektroninių ryšių infrastruktūros informacija būtų visiškai skaitmenizuota ir viešai prieinama.

Danatas Čerjazdanovas

Skaitmenizaciją galime vadinti šių dienų verslų našumo ir efektyvumo revoliucija. Į procesų skaitmenizavimą investuoja ne tik įmonės, bet ir valstybė, kuri ragina didinti skaitmenizacijos plėtrą – Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros duomenimis, 2020 metų viduryje Lietuva skaitmenizacijos plėtros projektams skyrė  15,3 mln Eur. Nors skaitmenizacijos reikšmė ir svarba išaugo, daug organizacijų ir įmonių iki šiol dar tik planuoja įgyvendinti skaitmenizacijos procesus ir susiduria su teorinėmis, praktinėmis, technologinėmis ir personalo problemomis.

LTG grupės įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) ir krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ vienija jėgas. VLRD per šiuos metus bus prijungta prie „LTG Cargo“ ir abi įmonės veiks kaip viena organizacija. Taip siekiama koncentruoti veiklų kompetencijas ir kurti didesnę vertę geležinkelių grupei.

250 intro Paupys foto Evaldas Stakėnas.jpg

Svarbiausiame Europos architektūros konkurse tarp geriausių kūrėjų skamba ir lietuviški vardai. Kas dvejus metus organizuojamuose prestižiniuose „Mies van der Rohe“ apdovanojimuose 2021 metais iš 400 galimų nominacijų net 14 suteikta Lietuvos architektų darbams. Toks skaičius – didesnis nei bet kada anksčiau.

250 intro EVC.jpg

Lietuvos geležinkelių tinklą valdanti bendrovė „LTG Infra" pasirašė beveik 16 mln. eurų vertės sutartį dėl radijo ryšio sistemos modernizacijos ir priežiūros. Ši GSM-R standarto sistema yra naudojama traukinių eismo valdymui Lietuvoje.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis antradienį, sausio 19 d., iš pareigų atšaukė VĮ „Oro navigacija“ generalinį direktorių Marių Beliūną. Šios oro transporto infrastruktūros įmonės vadovu M. Beliūnas ministro Jaroslavo Narkevičiaus buvo paskirtas pernai rugsėjį.

250 intro Sigita Survilaitė.jpg

Sigita Survilaitė-Mekionienė - foto Rytis Šeškaitis

Viena didžiausių Lietuvoje erdves gyvenimui, darbui ir poilsiui kurianti bendrovė „Darnu Group“ šiemet į NT objektus ketina investuoti 65 milijonus eurų. 33 mln. eurų numatyti gyvenamosios paskirties objektų vystymui, dar 32 mln. – komercinės ir kitos paskirties projektams.

250 intro LTG Link traukinys.JPG

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) 2020 metais, preliminariais duomenimis, uždirbo 468,8 mln. eurų pajamų.

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt