Mont Blanc tunelio administracija pranešė IRU, kad sausio mėn., dėl techninės priežiūros darbų tunelyje ribojamas vienos krypties eismas.
Eismas bus ribojamas sausio 7, 8, 9, 10, 14, 15, 16 ir 17 d. Lentelėje pateiktas tikslus laikas, kada ir kokiomis kryptimis bus leidžiamas transporto priemonių eismas.
Prancūzija - Italija | Italija - Prancūzija | ||
---|---|---|---|
Tunelis atidaromas | Tunelis uždaromas | Tunelis atidaromas | Tunelis uždaromas |
- | 22:30 | - | 22:30 |
23:00 | 23:30 | 23:45 | 00:30 |
00:45 | 01:30 | 01:45 | 02:30 |
02:45 | 03:30 | 03:45 | 04:30 |
04:45 | 05:15 | 05:30 | - |
06:00 | - | - | - |
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2013-01-02
2011 m. vasaros sezono metu į Lietuvą ir iš jos reguliariuosius skrydžius 54 kryptimis vykdė 18 aviakompanijų, o 2012 m. vasaros sezono metu – 21 aviakompanija 61 kryptimi. Remiantis Civilinės aviacijos administracijai aviakompanijų pateiktais tvarkaraščiais bendras iš Lietuvos oro uostų per 2012 m. vasaros sezoną įvykdytas reguliarių skrydžių skaičius buvo 10355, t.y. 6,2 % daugiau nei 2011 m.
2012 m. į rinką atėjo 5 naujos aviakompanijos: „EuroLOT“, „Transaero Airlines“, „IrAero“, „Aeroflot“ ir „AK Bars Aero“. 2012 m. vasaros sezono tvarkaraštyje nebeliko 2012 m. pavasarį bankrutavusios „Skyways“, taip pat paraiškos 2012 m. vasaros sezonui nebepateikė ir „Sweden Airways“.
Vilniaus oro uostas
2011 m. vasaros sezono metu iš Vilniaus oro uosto buvo skraidoma 29 maršrutais, o 2012 m. šis skaičius išaugo iki 34. Buvo pasiūlyti nauji maršrutai į Karlsruhe (Vokietija), Krokuvą, Maskvos Šeremetjevo ir Domodedovo oro uostus, Sankt Peterburgą, Sandefjordą (Norvegija), Bergeną (Norvegija), Stavangerį (Norvegija), Paryžiaus Bovė oro uostą, Liverpulį. Tačiau nebeliko skrydžių į Barselonos Žironos oro uostą, Stokholmo Arlandos ir Skavstos oro uostus, Amsterdamą ir Berlyną.
Toks pat arba panašus vidutinis skrydžių dažnis per savaitę 2011 m. ir 2012 m. vasaros sezonais išliko Vienos, Varšuvos, Romos (CIA ir FCO), Oslo, Maskvos (VKO), Kijevo, Frankfurto, Dublino, Briuselio, Londono (STN), Korko, Eindhoveno (per sezoną buvo įvykdyti tik 5 skrydžiai), Dortmundo, Donkasterio, Bremeno ir Bergamo maršutuose. Didžiausia skrydžių dažnio kaita 2012 m. vasaros sezono metu buvo Talino, Helsinkio, Barselonos (BCN) ir Londono (LTN) maršrutuose – čia vidutinis skrydžių dažnis augo. Skrydžių dažnis iš Vilniaus oro uosto mažėjo Rygos, Prahos ir Kopenhagos kryptimis.
Bendras faktinis reguliariųjų skrydžių skaičius per 2012 m. vasaros sezoną padidėjo 6,9 %: nuo 13809 iki 14764 (remiantis Vilniaus oro uosto teikiamos ICAO statistikos I forma, nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d.)
Prie maršrutų skaičiaus išaugimo 2012 m. labiausiai prisidėjo Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ sprendimas perkelti dalį skrydžių iš Kauno oro uosto į Vilniaus oro uostą, Vengrijos aviakompanijos „Wizzair“ padidintas maršrutų skaičius nuo 2012 m. gegužės mėnesio pabaigos, taip pat naujų aviakompanijų atėjimas į rinką: Lenkijos oro vežėjas „EuroLOT“ pasiūlė skrydžius į Krokuvą, Rusijos aviakompanija „AK Bars Aero“ vasaros sezono pradžioje skraidė į Sankt Peterburgą (skrydžius nutraukė 2012 m. birželio 4 d.), Rusijos nacionalinis oro vežėjas „Aeroflot“ atnaujino istorinį maršrutą į Maskvos Šeremetjevo oro uostą, o dar viena Rusijos aviakompanija „Transaero Airlines“ vykdė reguliariuosius skrydžius į Maskvos Domodedovo oro uostą.
Kaip ir 2011 m., taip ir 2012 m. vasaros sezono metu iš Vilniaus oro uosto reguliariuosius skrydžius vykdė aviakompanijos „Austrian Airlines“, „Finnair“, LOT Polish Airlines“, „UTair“, „CSA Czech Airlines“, „Estonian Air“, „Brussels Airlines“, „SAS Scandinavian Airlines“, „Lufthansa“, „Norwegian Air Shuttle“, „AerLingus“, „AirBaltic“, „AeroSvit Airlines“. Iš viso 2012 m. vasaros sezono metu iš Vilniaus oro uosto skraidė 19 aviakompanijų, t.y. 3 daugiau nei 2011 m.
Kauno oro uostas
2011 m. vasaros sezono metu iš Kauno oro uosto buvo skraidoma 21 maršrutu, o 2012 m. maršrutų skaičius išaugo iki 23: pradėti reguliarūs skrydžiai į Maskvą, Lydsą (Didžioji Britanija), Eindhoveną (tačiau įvykdyti tik 5 skrydžiai sezono pradžioje), Palma de Maljorką, Maltą ir Paphos (Kipras), tačiau nebeliko skrydžių į Paryžių, Bergamą, Barseloną – šiuos maršrutus aviakompanija „Ryanair“ perkėlė į Vilniaus oro uostą. Skrydžiai į Gioteburgą (Švedija), pradėti vykdyti 2011 m. vasaros sezono metu, nebebuvo vykdomi 2012 m.
Toks pats arba panašus vidutinis skrydžių dažnis per savaitę 2011 m. ir 2012 m. vasaros sezonais buvo Tamperės, Oslo, Frankfurto, Londono (STN, LGW), Liverpulio, Edinburgo, Dublino, Briuselio, Bristolio, Birmingemo, Stokholmo, Koso ir Alikantės maršrutuose. Vidutinis skrydžių dažnis mažėjo Rygos maršrute ir neženkliai augo Londono (LTN) maršrute. Nuo 2012 m. vasaros sezono pirmos pusės „Ryanair“ sumažino skrydžių dažnį iki vieno skrydžio per savaitę į Rodo oro uostą.
Bendras faktinis reguliariųjų skrydžių skaičius per 2012 m. vasaros sezoną padidėjo 3,9 %: nuo 3738 iki 3883 (remiantis Kauno oro uosto teikiamos ICAO statistikos I forma, nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d.)
Tiek 2011 m., tiek ir 2012 m. vasaros sezonais iš Kauno oro uosto reguliariuosius skrydžius vykdė aviakompanijos „AirBaltic“ ir „Ryanair“. 2012 m. prie šių aviakompanijų prisijungė ir Rusijos oro vežėjas „IrAero“ pasiūlydamas skrydžius į Maskvą, kurie keleivių susidomėjimo nesulaukė ir buvo nutraukti 2012 m. gegužės mėnesį.
Palangos oro uostas
2011 m. ir 2012 m. vasaros sezonais iš Palangos oro uosto buvo skraidoma 4 maršrutais: į Rygą, Oslą, Kopenhagą ir Maskvą. Vidutinis skrydžių dažnis per savaitę 2012 m. vasaros sezono metu sumažėjo Rygos maršrute, Kopenhagos ir Maskvos maršrutuose išliko nepakitęs, o Oslo maršrute išaugo daugiau nei dvigubai, kadangi aviakompanija „SAS Scandinavian Airlines“ prie jau turimų reguliarių skrydžių į Kopenhagą, pasiūlė skrydžius ir į Oslą, kur jau skraidė Norvegijos oro vežėjas „Norwegian Air Shuttle“.
Bendras faktinis reguliariųjų skrydžių skaičius per 2012 m. vasaros sezoną padidėjo 2,5 %: nuo 1442 iki 1478 (remiantis Palangos oro uosto teikiamos ICAO statistikos I forma, nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d.)
Tiek 2011 m., tiek ir 2012 m. vasaros sezono metu Rusijos oro vežėjas „Rusline“ į Palangos oro uostą skraidė tik vasaros mėnesiais. 2011 m. ir 2012 m. vasarą į Palangą skraidė tos pačios aviakompanijos: „AirBaltic“, „Norwegian Air Shuttle“, „SAS Scandinavian Airlines“ ir „Rusline“.
Civilinės aviacijos administracija
2012-12-28
2012-12-28
2013 metais apyvartoje pasirodysiančius pašto ženklus kurs 11 dailininkų. Iš viso 2013-aisiais bus išleisti 25 pašto ženklai.
Baigiantis metams Lietuvos paštas skelbia kitais metais pašto ženklus kursiančius autorius. Iš viso 2013 m. pašto ženklus kurs 11 dailininkų: 4 pašto ženklus sukurs dailininkas Mindaugas Gribauskas, po 2 – Indrė Ratkevičiūtė, Eglė Jakutavičiūtė, Tomas Dragūnas, Eglė Ratkutė, Aušrelė Ratkevičienė, po 1 – Evelina Paukštytė, Rolandas Grigaravičius, Vilius Bručas ir Laima Matuzonytė. Dailininkė Greta Gruzdaitytė sukurs pašto ženklų bloką ir du pašto ženklus, skirtus šv. Kalėdoms ir Naujiesiems metams.
Dailininkų susidomėjimo labiausiai sulaukė šv. Kalėdoms ir Naujiesiems metams, Lietuvos raudonajai knygai, Kinų Naujiesiems metams, Lietuvos tautinei olimpiadai, technikos paminklams skirtos pašto ženklų temos. Šiomis temomis komisijai buvo pateikta daugiausia pašto ženklų projektų.
Tiesa, žinomi dar ne visų kitais metais išleidžiamų pašto ženklų autoriai. Pakartotinai bus skelbiamas konkursas pašto ženklams „Lietuvos kariuomenės uniformos“, „Kauno arkikatedrai bazilikai – 600 metų“ ir „S. Dariaus ir S. Girėno skrydžiui per Atlantą – 80 metų“ iliustruoti bei ženklintų atvirukų konkursas tema „Šv. Kalėdos ir Naujieji metai“.
Pašto ženklų kūrimo konkurso nugalėtojai buvo apdovanoti piniginėmis premijomis. Pirmos vietos nugalėtojams už sukurtą vieną pašto ženklą atiteko 1 000 litų, antros vietos – 750, trečios – 450 litų premijos. Geriausio dviejų pašto ženklų serijos ar pašto bloko su trimis pašto ženklais projekto autoriui įteikta 1 500 litų premija. Antrosios vietos laimėtojui skirta 1 000 litų, trečiosios – 750 litų premija.
Ženklintų atvirukų pirmosios vietos laimėtojui atiteks 1 500 litų premija, – 1 000 litų, trečiosios – 750 litų.
Pašto ženklų konkurso nugalėtojus rinko speciali komisija, kurią sudarė Susisiekimo ministerijos, Lietuvos pašto atstovai, dailininkai, istorikai ir kitų sričių specialistai.
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
2012-12-28
Prieš artėjančias atostogas Rusijoje, vilkikų eilės pasienyje su Baltarusija gerokai sumažėjo, pranešė nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos “Linava” atstovas spaudai Gytis Vincevičius.
Pasak jo, pasienio poste ties Medininkais įvažiuoti į Lietuvą laukia 20 sunkvežimių, o į Baltarusiją – 10 sunkvežimių, o ties Lavoriškėmis – atitinkamai 30 ir 10 krovininių automobilių.
“Šie reisai yra paskutiniai prieš Naujus metus. Po to Rusijoje prasideda atostogos ir mažai kas dirba, todėl visos bendrovės stengiasi reisus sudėlioti, kad vairuotojai apsisuktų iki Naujųjų”, – sakė G.Vincevičius. Tačiau, pasak jo, prieš Naujuosius eilės Lietuvos pasienyje gali vėl išaugti, nes iš Rusijos grįš Lietuvos vežėjai.
“Pirmadienį buvo 10 kilometrų eilė į Baltarusiją. Tai tas srautas dar turi grįžti. (…) Kaip mus informavo, pareigūnų yra pakankamai, todėl tikimės, kad vairuotojams ilgai laukti neteks”, – teigė “Linavos” atstovas.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|