Centrinės ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere siekianti tapti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ stiprina bendradarbiavimą su Ukrainos geležinkeliais. Bendrovės sutarė didinti krovinių ir keleivių srautus, bendradarbiauti atnaujinant riedmenų parkus.

Klaipėdos jūrų uosto pietinėje dalyje startuoja didelės apimties projektai, kuriuos įgyvendinus čia veikiančioms įmonėms atsivers naujos galimybės bei gerės ekologinė situacija. Netrukus prasidės Malkų įlankos gilinimo darbai bei grunto iš doko duobių kasimo projektas.

Uostamiestyje besilankanti Jungtinių Amerikos Valstijų ambasadorė Lietuvoje Anne Hall šiandien susitiko su Lietuvos SGD klasterio atstovais. Vizito tikslas – susipažinti su šios platformos veikla bei aptarti bendradarbiavimo galimybes.

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija dar labiau stiprina korupcijos prevencijos sritį. Įmonėje įdiegta antikorupcinė vadybos sistema, pagrįsta standarto LST/ISO 37001:2017 nuostatomis.
„Susisiekimo ministro patvirtintos kovos su korupcija programos strateginis tikslas yra sukurti veiksmingą, kryptingą ir nuoseklią korupcijos prevencijos ir antikorupcinio švietimo sistemą.

Ambicingą ilgalaikę strategiją šiemet pasitvirtinę „Lietuvos geležinkeliai“ nemažina tempo. Per devynis šių metų mėnesius bendrovė gavo 338,7 mln. eurų pajamų – 16,7 mln. eurų (5,2 proc.) daugiau, nei tuo pačiu periodu pernai. Šį augimą lėmė ir padidėjusi krovinių vežimo apimtis, ir išaugęs keliones geležinkeliais pasirinkusių keleivių skaičius.

„Lietuvos geležinkelių“ grupės įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD), siekiant tapti didžiausiu riedmenų centru regione, ieško plėtros galimybių Ukrainoje.

Lietuva, esanti patogioje geografinėje padėtyje tarp Rytų ir Vakarų, gali tapti svarbiu Kinijos partneriu transporto srityje, Kinijai įgyvendinant Naujojo Šilko kelio – „Vienos juostos, vieno kelio“ iniciatyvą. Šia tema Vilniuje surengtas tarptautinis seminaras bei Kinijos tarptautinės ekspeditorių asociacijos ir Rytų–Vakarų transporto koridoriaus asociacijos atstovų susitikimas su Lietuvos Susisiekimo ministerijos vadovais.

Centrinės ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere siekianti tapti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė bendradarbiavimo susitarimą su Hamburgo uostu ir krovinių pervežimo kompanija „Metrans“, kuri Europoje valdo 14 krovos terminalų.

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava" švenčia savo 27 metų gimtadienį ir kviečia vežėjų bendruomenę prasmingai pažymėti šią datą ir kartu prisidėti prie atkurtos Lietuvos šimtmečio minėjimo. „Linava" ragina visus savo narius puošti vilkikus oficialiu valstybės atkūrimo šimtmečiui sukurtu logotipu ir skleisti žinią apie švenčiančią Lietuvą po visą Europą.

Nuo spalio 6 d. tarp Lietuvos ir Švedijos bei Lietuvos ir Vokietijos pradeda plaukioti laivybos bendrovės DFDS išsinuomotas ro-ro laivas „Maestro Universe". Skaičiuojama, kad dėl šio kelto įvedimo įmonė sustiprins abiejų maršrutų pajėgumą iki 10 proc.

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija Šventosios uosto valdymą oficialiai perdavė Palangos miesto savivaldybei. Tikimasi, kad ateityje šis uostelis taps dar vienu pajūrio traukos centru poilsiautojams bei priekrantės žvejams pritaikytu, šiuolaikišku uosteliu.

Pagerės ir padidės krovinių gabenimas per Lietuvą, daug naujų darbo vietų ir turizmo augimas – tokias europinio geležinkelio vėžės „Rail Baltica" naudas regi šalies gyventojai. Kad vėžė Lietuvai bus naudinga neabejoja du trečdaliai apklaustųjų.

„Lietuvos geležinkelių" antrinės įmonės Geležinkelio tiesimo centras (GTC) pirmojo šių metų pusmečio pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc., o pernykštį nuostolį keitė pelnas.
Per pirmąjį šių metų pusmetį GTC uždirbo 8,9 mln. eurų pajamų, o grynasis pelnas siekė 68 tūkst. eurų, kai prieš metus per tą patį laikotarpį bendrovė patyrė 2,9 mln. eurų nuostolį.
Minėtu laikotarpiu GTC pelno prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) rodiklis buvo 1,29 mln. eurų, kai 2017 metais per pirmąjį pusmetį EBITDA buvo neigiamas ir sudarė 1,33 mln. eurų.

Biudžeto politikos kontrolės institucijos funkcijas vykdanti Valstybės kontrolė (toliau – fiskalinė institucija) atliko Finansų ministerijos parengto 2018–2021 m. ekonominės raidos scenarijaus vertinimą ir išvadoje nurodė, kad jis yra tinkamas rengti 2019 m. valdžios sektoriaus biudžetų projektus.

Lietuvos aukščiausioji audito institucija, Latvijos valstybinė audito institucija ir Estijos nacionalinė audito institucija atliks bendrą auditą „Projekto „Rail Baltic / Rail Baltica" vidaus kontrolės sistemos ir viešųjų pirkimų valdymas", kurio tikslas – įvertinti projekto „Rail Baltic / Rail Baltica" vidaus kontrolės sistemos ir viešųjų pirkimų valdymą. Audito metu bus vertinama, ar projekto „Rail Baltic / Rail Baltica" pirkimų ir sutarčių sudarymo modeliai yra pakankamai efektyvūs, kad būtų užtikrintas rezultatyvus ir ekonomiškas projekto įgyvendinimas.

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt