Lietuvos kariuomenės Karinės jūrų pajėgos balandžio 14-18 d. vykdė pajėgų mąsto kovinio rengimo pratybas Baltijos jūroje, Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste, Karinių jūrų pajėgų padaliniuose Klaipėdoje, Nidoje ir Palangoje. Šiose iš anksto suplanuotose pratybose dalyvavo visi pajėgų padaliniai ir laivai.
2014-04-20
Premjero Algirdo Butkevičiaus kabinete vyko pasitarimas dėl AB „Orlen Lietuva tolesnės veiklos perspektyvos. Pasitarime dalyvavo Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka. Ministras pirmininkas išklausė „Lietuvos geležinkelių“ poziciją dėl pervežimams taikomų tarifų.
Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius šiandien Susisiekimo ministerijoje apdovanojo nusipelniusius asmenis už aktyvią veiklą, gerinant saugų eismą ir mažinant avaringumą Lietuvos keliuose. Jiems įteikti saugaus eismo eksperto garbės ženklai ir pažymėjimai.
Balandžio 14-18 d. Lietuvos kariuomenės Karinės jūrų pajėgos (KJP) vykdo kovinio rengimo pratybas, į kurias įtraukti dalyvauja visi KJP padaliniai ir laivai.
Artimiausiais savaitgaliais Lenkijos keliuose bus taikomi papildomi apribojimai sunkiasvoriams automobiliams. Tikimasi, kad per Velykų šventes dėl ilgesnio savaitgalio Lenkijos keliuose bus daugiau nei įprasta transporto priemonių, todėl bus ribojamas sunkesnių nei 12 t. transporto priemonių, išskyrus autobusus, eismas.
Susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius aukšto lygio transporto, sveikatos ir aplinkos ministrų susitikime Paryžiuje pristatė Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos iniciatyvą rengti darnaus judumo miestuose planus. Šių planų tikslas – sukurti miesto, turinčio 30 tūkst. ir daugiau gyventojų, darnią transporto sistemą.
2014-04-16
Baltarusijos mokamų kelių tinklą administruojanti kompanija pranešė, kad nuo šio mokesčio įvedimo pradžios jau yra gražinta apie 400 tūkst. eurų permokų. Dauguma gražintų sumų susiję su netiksliai užpildytais registracijos dokumentais.
Ženevoje vyko pavasarinė Tarptautinės kelių transporto sąjungos “IRU” sesija. Jos metu vyko prezidiumo posėdis, generalinė asamblėja bei keleivių ir krovinių vežimo atstovų pokalbiai. Analizuota TIR sistemos krizė Rusijoje, o šios šalies vežėjų asociacijos „ASMAP“ atstovai pateikė iškalbingą informaciją.
Ekspedicinių kompanijų gabenami negabaritinių krovinių kiekiai, palyginti su bendru metiniu krovinių kiekiu yra ganėtinai maži, juk tiek projektų, tiek užsakovų, kuriems būtina gabenti tokio tipo krovinius kiekis nėra didelis, šie projektai taipogi susiję su sudėtingu organizaciniu procesu bei yra imlūs resursų prasme. Visgi 2014 m. pradžia kompanijai ABIPA tapo negabaritinių projektų spurtu – vienu metu kompanijos terminalo teritoriją paliko keli negabaritinių krovinių sąstatai, skirti klientams Centriniame Rusijos Federacijos regione. 2014 m. kompanija ABIPA LOGISTICS planuoja padidinti pervežamų negabaritinių krovinių kiekį, bei planuoja 19,7 proc. tokio tipo krovinių metinį augimą.
2014-04-15
Praktikoje ekspeditoriaus ir vežėjo funkcijos, santykiai su kitais krovinio vežimo procese dalyvaujančiais asmenimis yra tarpusavyje persipynę. Neretai ekspeditorius veikia kaip vežėjas, o vežėjas – kaip ekspeditorius. Tačiau teisinėje teorijoje ekspeditorius ir vežėjas yra du savarankiški krovinio gabenimo procese dalyvaujantys subjektai. Skiriasi ne tik jų vykdomos veiklos reglamentavimas, bet ir sudaromos sutartys, prisiimami įsipareigojimai ir atsakomybė.
2014 m. balandžio 7 d. Inspekcijos Alytaus ir Marijampolės kontrolės skyrių pareigūnai ir Lenkijos Palenkės ir Varmijos Mozūrų vaivadijų kelių transporto inspekcijos pareigūnai, įgyvendindami projektą „Saugūs keliai – tarpvalstybinis Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimas siekiant gerinti gyventojų ir aplinkos apsaugą“ ir vadovaudamiesi Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2006/22/EB 5 straipsniu, vykdė suderintus kelių transporto priemonių patikrinimus, kurių metu iš viso patikrino 53 transporto priemones, iš jų 25 – Lenkijos, 10 – Lietuvos, 5 – Estijos, 4 – Rusijos, 3 – Baltarusijos, 2 – Moldovos, po 1 – Latvijos, Danijos, Čekijos ir Rumunijos.
Kas antri metai rengiama paroda „Transbaltica“ yra vienintelis specializuotas transporto verslo renginys Baltijos šalyse. Parodoje ketina dalyvauti įvairių transporto rūšių atstovai, čia bus pristatomos intelektualiosios transporto sistemos, transporto ir logistikos paslaugos, transporto infrastruktūra. Šioje parodoje bus galima sutikti ir įvairių šalių geležinkelininkų, krovinių vežėjų automobiliais, jūromis ir oru.
Penktadienį premjeras Algirdas Butkevičius apsilankė Klaipėdoje, kur vyko Suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo projekto įgyvendinimo komisijos posėdis. Posėdyje su AB „Klaipėdos nafta“, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos bei AB „Ambergrid“ vadovais ir atstovais aptarti tolesni dujotiekio ir krantinės darbai, magistralinio dujotiekio atšakos Klaipėda–Kuršėnai pajėgumų didinimo darbų eiga. Ministras Pirmininkas laivu vyko į statybų aikšteles, kur pristatytas krantinės ir dujotiekio statybų progresas.
Valstybinis turizmo departamentas (VTD) Lietuvos Respublikos ambasadoje Minske surengė Lietuvos turizmo sektoriaus pristatymą Baltarusijos išvykstamojo turizmo sektoriaus įmonėms ir vietos žiniasklaidai.
Susisiekimo ministerijoje balandžio 9–10 d. vykusiame posėdyje Lietuvos ir Turkijos Jungtinio komiteto kelių transporto klausimais aptartos dvišalio bendradarbiavimo transporto srityje perspektyvos. Posėdžio metu susitarta padidinti leidimų, skirtų tarptautiniam krovinių vežimui tarp abiejų valstybių, kvotas.
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|