Tarptautiniais pervežimais užsiimančioms Latvijos bendrovėms trūksta apie penkių tūkstančių vairuotojų. Tai duodamas interviu „Baltic Business Service“ pareiškė Latvijos Tarptautinių pervežimų asociacijos „Latvijas auto“ valdybos pirmininkas Valdis Trizinšas, skelbia DELFI.lv.

Anot V. Trizinšo, šiuo metu šiame sektoriuje dirba 13-15 tūkstančių vairuotojų, o prie jų pridėjus autobusų vairuotojus, gausis apie 20 tūkstančių. „Vairuotojų trūksta, be to, jie sensta. Jauni vairuotojai sudaro vos 30 procentų, dauguma perkopę penkiasdešimt metų“, – sakė „Latvijas auto“ vadovas.

Pagrindinė problema – vairuotojų mokymai. „Kažkada sunkiųjų mašinų vairuotojus apmokė valstybė, dabar sistema tapo sudėtingesne ir žmogus negali iškart gauti kategorijos, leidžiančios vairuoti sunkvežimius. Be to, mokytis jam tenka už savus pinigus arba įmonės sąskaita. Kitaip tariant, pirma reikia gauti C kategoriją, kažkiek laiko pavažinėti ir tik tada laikyti D ar E kategorijos egzaminus. Ne visi jauni žmonės pasiruošę įveikti šį procesą“, – pažymėjo V. Trizinšas. Jis mano, kad valstybei derėtų įtraukti šią specialybę į profesinių mokyklų mokymo programas.

„Latvijas auto“ vadovas tikina, kad ši problema darosi vis aktualesnė ir dauguma pervežėjų dairosi vairuotojų kitose šalyse. „Pas kai kuriuos jau darbuojasi vairuotojai iš Rusijos, Baltarusijos, Bulgarijos“, – pažymėjo V. Trizinšas.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Lietuvos pramoninkų konfederacija kviečia vežėjus rugsėjo 17-21 dienomis prisijungti prie Lietuvos – Rusijos verslo tarybos ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos organizuojamos verslo misijos į Čeliabinską (Rusija).

Vizito metu ketinama dalyvauti parodoje ir konferencijoje “Business in motion”. Šia paroda-konferencija vietinė valdžia žada atskleisti milžinišką regiono transporto – logistikos potencialą ir pristatyti investavimo galimybes. Taip pat bus sudaryta puiki galimybė užmegsti naudingus verslo kontaktus, kadangi parodoje dalyvaus daugiau kaip 30 įmonių iš įvairių Rusijos regionų.

Taip pat verlo misijos metu ketinama organizuoti ir Lietuvos – Rusijos verslo tarybų konferenciją.

Pageidaujančius, maloniai prašome iki rugpjūčio 16 d. registruotis el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Savaitė, kurios metu buvo įžengta į paskutinį vasaros mėnesį, transporto pasaulyje buvo pakankamai rami. Tik paskutinėmis jos dienomis sulaukta svarbesnių žinių iš “Linavos”, o šalies keliuose įvyko skaudi avarija, į kurią pateko du vilkikai.

Vežėjai planuodami savo maršrutus Europoje, turėtų nepamiršti, kad nuo rugpjūčio prie mokamų kelių tinklo Vokieijoje prisideda dar maždaug 1000 km. mokamų kelių, kuriuose visoms transporto priemonėms, kurių bendroji masė didesnė nei 12 t., reiks mokėti už važiavimą jais.

Lietuvoje kraupi avarija įvyko kelyje “Via Baltica”. Ketvirtadienio popietę susidūrė du vilkikai, mikroautobusas ir trys lengvieji automobiliai. Pirminiais duomenimis, per avariją žuvo mažiausiai du žmonės, dar dėl keturių gyvybių kovoja šalies medikai.

Anglijos keliuose panašių incidentų išvengta, nes kelių inspekcija sustabdė rumuno vairuojamą vilkiką tempusį puspriekabę, kurioje trūko vieno rato. Puspriekabė buvo maksimaliai pakrauta gėrimų pramonėje naudojamo koncentrato, kuris būdamas tokios formos yra pavojingas žmonėms ir aplinkai.

Ketvirtadienį vykusiame “Linavos” prezidiumo posėdyje priimta nemažai svarbių sprendimų. Jo metu pavyko priimti labai svarbų nutarimą – išieškoti asociacijos skolas. Prezidiumo nariai nutarė įpareigoti asociacijos generalinį sekretorių Vidmantą Adomaitį kreiptis į teismą dėl prieš tai generalinio sekretoriaus pareigas ėjusio Valdo Gilio padarytos žalos atlyginimo bei išieškoti skolas iš asociacijos darbuotojų.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Didžiuliai transporto priemonių junginiai siekiantys iki 25,25 m. ilgį kurių bendroji masė iki 60 t. nėra naujiena Europos keliuose. Tiesa, jų naudojimas yra stipriai apribotas. Panašu, kad ateityje ribojimų gali tik daugėti, o galbūt net išvis bus uždraustos tokios transporto priemonės, tokia yra piliečių nuomonė, tačiau viską spręs ES biurokratai.

Mega vilkikai, gigalaineriai ar kaip kitaip juos bevadintumėme, visiems puikiai pažįstami. Jie gali važinėti kai kuriuose regionuose Vokietijoje, Olandijoje, Danijoje, Belgijoje, Skandinavijoje ir kitose šalyse. Kai kur maksimali transporto junginio masė apribota iki 40t. Šios transporto priemonės negali įvažiuoti į gyvenvietes ir kursuoja tik gerais keliais ir greitkeliais, dažniausiai tarp stambių logistikos objektų.

Šio transporto junginio ilgis turi būti iki 25,25 m., plotis iki 2,6 m., o aukštis nuo važiuojamosios dalies paviršiaus iki 4 m. Standartinio vilkiko maksimalūs išmatavimai yra 18 m. ilgis, 2,55 m. plotis ir 4 m. aukštis. Autovežiai gali būti 20,75 m. ilgio, šaldytuvinės puspriekabės 2,6 m. pločio, o transporto priemonių vežančių konteinerius aukštis gali būti 4,15 m.

Bendros nuomonės dėl šių transporto priemonių naudojimo kol kas neranda nei Briuselio biurokratai, nei vežėjai, nei paprasti piliečiai. Vieniems tai transporto ateitis, padėsiantis taupyti kurą ir padarysianti pervežimus efektyvesnius, kitiems – kelių monstras, kuris padidina avarijų skaičių keliuose. Vieni spaudžia valstybines institucijas, kad šios leistų plačiau naudoti šias transporto priemonės, kiti pirštu baksnoja į didelį potencialą turinčius geležinkelius.

Įvairios visuomenės nuomonės tyrimo įmonės atliko gyventojų apklausas 6 Europos šalyse. Paprastų piliečių nuomonė šiuo klausimu yra pakankamai aiški. Po atliktų apklausų galima drąsiai sakyti, kad Europiečiai nenori savo keliuose matyti gigalainerių.

Kodėl „ne“?

Apklaustieji kaip didžiausią problemą įvardijo šių transporto priemonių keliamą pavojų keliuose ir jiems reikalingos infrastruktūros trūkumą. Dauguma apklaustųjų nesutiko, kad už mokesčių mokėtojų pinigus būtų rekonstruojamos sankryžos, tuneliai, tiltai ir kiti kelio ruožai, kurie nepritaikyti gigalaineriams.

Ekspertai priduria dar keletą svarbių aspektų ,apie kuriuos paprasti piliečiai nesusimąsto. Dauguma traukinių pervažų nėra pritaikytos tokioms transporto priemonėms. Reta stovėjimo aikštelė gali pasiūlyti vietą tokiai transporto priemonei. Tačiau šias problemas galima spręsti. Yra keletas ir žymiai sudėtingesnių. Visų pirma tai vairuotojų nuovargis. Tokios transporto priemonės vairavimas ne greitkelyje žymiai labiau vargina vairuotoją. Sankryžas, remontuojamus kelio ruožus ar siauras atkarpas įveikti yra sudėtingiau, o tai reikalauja daugiau dėmesio. Dar vienas kritinis momentas – kelio apsauginiai barjerai. Oficialiai nei vienoje ES šalyje jie nepritaikyti, kad sulaikytų 60 t. svorio transporto priemonę.

Politika

Konservatyviojoje Danijoje 2008 m. buvo leista pradėti naudoti 1 tūkst. gigalainerių iki 2011 m. Tiesa 2010 m. netikėtai šis leidimas buvo pratęstas iki 2017 m. Ar tai reiškia, kad danai patenkinti rezultatais? Nereikia pamiršti, kad Danijoje yra puiki kelių infrastruktūra ir galbūt būtent dėl šios priežasties yra leidžiama gigalainerius naudoti ilgiau.

Tačiau net ir turint stiprią infrastruktūrą negalima iš karto uždegti žalios šviesos šioms transporto priemonėms. Vokietijos pavyzdys tai geriausiai atspindi. Vienos federacinės žemės leidžia gigalainerių naudojimą, kitos jas draudžia. Tačiau kas bus rytoj, o tiksliau po kiekvienų rinkimų sunku nuspėti. Dabartinė valdžia lyg ir norėtų išleisti šias transporto priemones į Vokietijos kelius, bet tam priešinasi didžioji dalis regionų. Pridėjus tai, kokia stipri Vokietijoje yra „žaliųjų“ partija, kuria šiuo klausimu remtų dauguma regionų, gauname išties stiprią dilemą, kurią Vokietijai teks išspręsti.

ES įtaka

Jungtinė karalystė ir Austrija yra aiškiai nusiteikusios prieš gigalainerių naudojimą. Olandija ir Danija panašu, kad per balsavimą palaikytų šias sunkesnes ir ilgesnes transporto priemones. Iš esmės ES sprendimas ir nulems jų tolimesnį naudojimą. Jei gigalaineriams bus duota žalia šviesa Europiniu lygmeniu, tuomet jokie vietiniai šalių sprendimai negalės uždrausti šioms transporto priemonėms judėti po visą ES.

Tiesa, gigalainerių nenorinčios įsileisti šalys galės bent jau riboti jų masę, nes infrastruktūra ne visur yra pakankamai gera 60 t. masės junginiams. Imant Lietuvos pavyzdį, ateityje galbūt autostradose ir išvysim šias transporto priemones, tačiau jų masė gali būti apribota iki 40 t.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Primename, kad rugpjūtį važiuodami Prancūzijos keliais galite neišvengti apribojimų. Papildomai eismas draudžiamas vilkikams ir kombinuotoms transporto priemonėms (išskyrus spec. ir ž.ū. transportą), kurių didžiausias leistinas svoris yra virš 7.5 t, rugpjūčio šeštadieniais (4 d., 11 d. ir 18 d.) nuo 7:00 val. iki 19:00 val. ir šiais sekmadieniais nuo 00:00 val. iki 22:00 val.

Pastaba: važiuoti leidžiama šiais šeštadieniais nuo 19:00 val. iki 24:00 val.

Taip pat primename, kad kiekvienas vairuotojas, vykstantis šios šalies keliais, privalo turėti alkotesterį.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

 

Šiandien, audringame asociacijos „Linava“ Prezidiumo posėdyje buvo priimtas svarbus nutarimas. „Už“ balsavus 6 Prezidiumo nariams nutarta įpareigoti asociacijos generalinį sekretorių Vidmantą Adomaitį kreiptis į teismą dėl prieš tai generalinio sekretoriaus pareigas ėjusio Valdo Gilio padarytos žalos atlyginimo bei išieškoti skolas iš asociacijos darbuotojų.

Daugiau apie Prezidiumo posėdį skaitykite greitu metu.

Asociacijos „LINAVA” prezidiumo protokolinis nutarimas

Asociacijos „LINAVA“ prezidiumas susipažinęs su sekretoriato turimais dokumentais dėl paskolų fiziniams asmenims (darbuotojams) suteikimo konstatuoja:

1) buvęs asociacijos „LINAVA“ generalinis sekretorius Valdas Gilys eidamas savo pareigas piktnaudžiavo tarnybine padėtimi ir savo neteisėtais veiksmais padarė didelę finansinę žalą asociacijai „LINAVA“;

2) Valdas Gilys būdamas asociacijos „LINAVA“ vienasmenis valdymo organas suteikė beprocentes paskolas darbuotojams taip pažeisdamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas imperatyvias teisės normas;

3) Beprocentės paskolos asociacijai „LINAVA“ buvo nenaudingos. Asociacija „LINAVA“ skolindama pinigus fiziniams asmenims be palūkanų faktiškai palūkanas dovanojo šiems fiziniams asmenims, nes rinkos sąlygomis pinigai skolinami už palūkanas. Tokiu būdu asociacija „LINAVA“ atsisakė uždirbti finansines pajamas (palūkanas) iš pinigų skolinimo;

Atsižvelgiant į šias aplinkybes, asociacijos „LINAVA“ prezidiumas įpareigoja asociacijos „LINAVA“ generalinį sekretorių kreiptis į teismą dėl prieš tai generalinio sekretoriaus pareigas ėjusio Valdo Gilio padarytos žalos atlyginimo asociacijai „LINAVA“.

Taip pat asociacijos „LINAVA“ prezidiumas įpareigoją asociacijos „LINAVA“ generalinį sekretorių imtis visų įmanomų bei būtinų priemonių tam, kad būtų nedelsiant sprendžiamas klausimas dėl skolų išieškojimo iš asociacijos „LINAVA“ darbuotojų gavusių paskolas, bei kad būtų nutrauktos nenaudingos paskolų sutartys su šiais asociacijos „LINAVA“ darbuotojais.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Lietuvos Respublikos muitinė informuoja, kad leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ (2012 m. liepos 20 d. Nr. 58) paskelbti „Lito arba euro ir užsienio valiutų santykiai, naudojami prekių muitinės vertės elementams, išreikštiems ne eurais arba Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta – litais ir centais, perskaičiuoti (laikotarpiui nuo 2012 m. rugpjūčio 1 d. iki 2012 m. rugpjūčio 31 d.)“ dėl techninių problemų buvo neteisingai apskaičiuoti.

Dėl šios priežasties muitinės informacinėse sistemose nuo 2012 m. rugpjūčio 1 d. iki 2012 m. rugpjūčio 7 d. imtinai įvesti neteisingi lito arba euro ir užsienio valiutų santykiai, kurių atitaisyti atgaline data nėra galimybės.

Artimiausiame leidinyje „Informaciniai pranešimai“ (2012 m. rugpjūčio 3 d. Nr. 62) bus paskelbtas Lito arba euro ir užsienio valiutų santykių atitaisymas nuo 2012 m. rugpjūčio 1 d.

Apgailestaujame dėl nepatogumų ir prašome dėl 2012 m. rugpjūčio 1-7 d. įformintų muitinės deklaracijų, kuriose buvo pritaikytas neteisingas lito arba euro ir užsienio valiutos santykis, taisymo ir mokesčių perskaičiavimo kreiptis į teritorinę muitinę, kurios veiklos zonoje įforminta muitinės deklaracija.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Kaip skelbia informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu atlikto tyrimo duomenys, šiuo metu 70 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi kompiuteriais, 68 proc. – internetu. Tokia statistika yra puikus atramos taškas valdžios atstovams, su pasididžiavimu skelbiantiems, kokia progresyvi ir pažangi šalis yra Lietuva. Investicijų, skirtų įvairiausių valstybės institucijų vidiniams kompiuteriniams tinklams, duomenų bazėms, apskaitos sistemoms sumas būtų sunku ir suskaičiuoti, tačiau ar efektyviai iš tiesų veikia jų siūlomos elektroninės paslaugos?

Išbandyti šį klausimą praktikoje teko Balsas.lt skaitytojui Jurgiui, jis redakcijai atsiųstame laiške rašo apie įdomią savo patirtį naudojantis VĮ „Regitra“ teikiamomis elektroninėmis paslaugomis. Anot sostinėje gyvenančio vyro, viskas prasidėjo nuo to, kad tikrindamas techninės apžiūros talono duomenis, jis pastebėjo, jog baigiasi prieš 10 metų išduoto seno pavyzdžio vairuotojo pažymėjimo galiojimo laikas.

„Žinojau, kad visos „Regitros“ paslaugos perkeltos į internetą, todėl per savo elektroninę bankininkystę prisijungiau prie savo paskyros. Ten man išmetė žinutę, kad baigėsi mano vairuotojo pažymėjimo galiojimo laikas, o bandant pratęsti išmetė dvi klaidas. Pirmoje buvo skelbiama, kad jie neturi mano nuotraukos, todėl man teks atvykti (elektroniniu būdų jos pateikti neįmanoma). Antroje pranešama, kad jie neturi galiojančios mano medicininės pažymos, todėl suteikti paslaugą el. būdų negali“, ‒ rašo skaitytojas taip pat pridurdamas, kad jokio kito priminimo apie besibaigiantį vairuotojo pažymėjimą negavo.

Paskambinęs į „Regitrą“ dėl informacijos apie medicininę pažymą Jurgis gauna nurodymus kreiptis į savo gydymo įstaigą ten praeiti komisiją, nuotrauka vėliau bus padaryta vietoje ir po trijų dienų jis gausiąs naują vairuotojo pažymėjimą. Po skambučio į polikliniką paaiškėja, kad prieš einant į medicininę komisiją reikalingos dvi pažymos: viena iš narkologinio skyriaus, patvirtinanti, kad žmogus nėra įtrauktas įskaitą, o kita – iš psichiatro.

„Po dar vieno skambučio į polikliniką informacijoje dirbanti moteris man pareiškia, kad psichiatras šiuo metu atostogauja ir mane užregistruoti gali rugpjūčio pabaigoje. Kadangi toks variantas man netiko kreipiausi į kitą polikliniką ketindamas psichiatro pažymą gauti ten. Visgi man buvo paaiškinta, kad pažymą turiu gauti iš tos poliklinikos, kurioje esu registruotas. Taip yra todėl, kad išrašantis psichiatras turi būti iš tos įstaigos, kurioje aš buvau pastaruosius trejus metus“, ‒ komentuoja Jurgis.

Bandydamas gauti psichiatro pažymą Jurgis nuvyko į Centro poliklinikos psichiatrijos centrą, tačiau ten jam atvirai buvo pasakyta, kad specialistai gali su juo pakalbėti ir apžiūra jam kainuos 50 Lt, tačiau negali garantuoti, kad pažyma bus tinkama. Vienintelis garantuotas variantas, anot Jurgio, pasirodė esanti tos poliklinikos, kurioje jis registruotas psichiatro pažyma. „Dabar dėl psichiatro atostogų mėnesį būsiu be vairuotojo pažymėjimo. Manau ir pats esu kaltas, kadangi nesusirūpinau tuo anksčiau“, ‒ sako vairuotojas.

„Pasirodo, kad vis dar neįmanoma iš poliklinikos gauti pažymos elektroniniu būdu. Ir aš kalbu ne tik apie tokio išrašo suteikimą atskiram asmeniui – skirtingos poliklinikos tarpusavyje taip pat nesidalina duomenimis. Be to, Eregitra.lt neįmanoma pateikti skenuotų pažymų, net jei aš jau ir būčiau gavęs. Popierius bet kuriuo atveju privalu pristatyti gyvai“, ‒ stebėjosi vilnietis.

Su pažyma iš narkologijos skyriaus vairuotojui sekėsi daug geriau – užteko tik gerą valandą prastovėti eilėje ir reikalingas išrašas buvo gautas. Visgi, kaip pažymėjo Jurgis, keista, kad duomenimis su policijos departamentu besidalinanti „Regitra“ negali pasiimti žmonių, įtrauktų į priklausomų nuo narkotinių medžiagų asmenų įskaitą, duomenų.

Kadangi medicininės pažymos ir vairuotojo pažymėjimo galiojimo laikas sutampa Eregitra.lt sistema tampa iš esmės visiškai nenaudinga keičiant senus pažymėjimus į naujus. Vienintelė naudinga jos funkcija, anot Jurgio, yra laikinų pažymėjimų pakeitimas nuolatiniais.

„Mane labai nustebino, kad pranešimą apie pasibaigusį vairuotojo pažymėjimą gavau tik pačiame Eregitra.lt tinklapyje ir niekur kitur. Juk prisijungimas prie šios sistemos galimas ir per el. bankininkystę, taigi kodėl nebuvo galima padaryti taip, kad įspėjimą aš gaučiau kad ir savo sąskaitos puslapyje. Grįžtamasis ryšys neegzistuoja, todėl nors tos. e-paslaugos lyg ir yra, viskas baigiasi tuo, kad tenka lankstyti su popieriais“, ‒ stebėjosi vairuotojas.

Kadangi elektroninių paslaugų sistemos pakeitimai artimiausiu metu nenumatyti, vairuotojams, kurių pažymėjimų galiojimo laikas artėja link pabaigos galime duoti tą patį patarimą, kuriuo su mumis pasidalino mūsų skaitytojas – susirūpinti tuo likus nemažiau kaip mėnesiui iki „galutinio“ termino, kitu atveju galite tiesiog nespėti sutvarkyti visų formalumų.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Nuo liepos 16 iki spalio 14 d. Rusijos muitinė vykdo eksperimentinius elektroninių plombų ir palydovinės sistemos, kuri seka krovinių judėjimą, bandymus.

Šie bandymai padės praktiškai patikrinti naujos sistemos veikimą ir pašalinti trūkumus.

Vykdant pervežimus su elektroninėmis plombomis Rusijoje ateityje nereikės muitinėje pateikinėti TIR knygelių.

Jei bandymai bus sėkmingi, jau artimiausioje ateityje vežėjai galės vežti krovinius su šiomis plombomis ne tik tranzitu per Rusiją, bet ir į šalia pasienio postų esančius terminalus.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Kompanija „MAN“ oficialiai pranešė, kad artėjančioje didžiausioje komercinio transporto parodoje Hanoveryje, kuri vyks rugsėjo 20-27 d., pristatys visus savo naujus produktus ir supažindins su „Euro 6“ sistema.

Čia taip pat bus galima pirmą kartą išvysti atnaujintus „TGL“, „TGM“, „TGS“ ir „TGX“ serijos sunkvežimius. Visi jie bus su „Euro 6“ emisijos standartą atitinkančiais varikliais.

Kurdami „Euro 6“ sunkvežimius gamintojas stengėsi, kad transporto priemonės nepasidarytų sunkesnės, kad nesumažėtų jų galia, o kuro sąnaudos nedidėtų. „MAN“ teigia, kad visus šiuos reikalavimus naujosios jų transporto priemonės atitinka, o patvarumas bus aukšto lygio ir nebus prastesnis už ankstesnių modelių.

„TGL“ ir „TGM“ sunkvežimiai turės gerokai atnaujintas kabinas. Jose bus gausu naujų dizaino elementų, patobulintos įrangos ir kitų naujovių.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

2003 m. lapkričio 4 dieną atidarytas traukinio maršrutas, kuris sujungė Aitono ir Orbassano gyvenvietes. Šis 175 km. ilgio maršrutas skirtas puspriekabių, vilkikų su puspriekabėmis ar be jų gabenimui ant traukinio platformos per alpių kalnus. Nuo šių metų linijos operatorius plečia savo paslaugų pasiūlą.

Vienuolikos vagonų traukinys, kuriame telpa 22 vilkikai su puspriekabėmis važiuoja 4 kartus per dieną visomis darbo dienomis. Taip pat yra ir specialus vagonas vairuotojams. Kelionė trunka tris valandas ir leidžia keliauti iš Prancūzijos į Italiją ir atvirkščiai.

Naujienos

Nuo šių metų birželio 6 d. šiuo maršrutu jau gali būti gabenamos ir 4 m. aukščio visus Europos sąjungos techninius reikalavimus atitinkančios puspriekabės.

Ateityje planuojama padidinti reisų skaičių, o taip pat pastatyti terminalą Prancūzijos pusėje.

Privalumai:

• Maksimali transporto priemonių junginio masė gali siekti 44 t.

• Traukiniu galima gabenti daugiau pavojingų krovinių, jei lygintume su Frėjaus kelių transporto tuneliu.

• Traukiniu galima gabenti visas tradicines puspriekabes ir vilkikus, savivarčius, konteinerius, cisternas.

• Traukinio operatorius teigia, kad vežėjai naudodamiesi jų paslaugomis gali sutaupyti nuo 100 iki 150 eurų. Važiuojant traukiniu nereikia mokėti tunelio mokesčių, naudoti kuro, o taip pat ir pats vilkikas nesidėvi.

Tai ne vienintėlė nauja traukinių linija Europos keliuose. Traukiniu galima įveikti ir visą Prancūziją. Tai ypatingai aktuali traukinių linija toms tarptautinio transporto įmonėms, kurios turi pastovius krovinių srautus į Ispaniją. Traukinio pradinė stotelė Liuksemburge Bettembourg mieste, išlaipinimo stotelė pietų Prancūzijoje Le Boulou mieste. Šia traukinių linija gali važiuoti tik nelydimas transportas, t.y., tik puspriekabės.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Trečiadienį Vilniuje, Sodų g. 22, pradėjo darbą „Cash & Drive“ sistemos principu veikianti „Lukoil Baltija” degalinė. Atsiskaityti degalinėje bus galima tik grynaisiais pinigais ir įmonėms išduotomis kuro kortelėmis – nuolaidų bei banko mokėjimo kortelės nebus aptarnaujamos.

Bendrovė nurodo, kad atsiskaitant grynaisiais pinigais, kuras degalinėje bus pigesnis 15 ct/l.

„Idėja Lietuvos rinkai pristatyti tokio tipo degalinę kilo atsižvelgiant į klientų poreikius, o šiandieninėje rinkoje pagrindinis poreikis yra mažesnė kaina, todėl, sutaupę banko bei nuolaidų kortelių transakcijų mokesčius, galime pasiūlyti mažesnes kainas, – sako „Lukoil Baltija” generalinio direktoriaus pavaduotojas Romas Turlinskas. – Tikimės, kad šią naujovę mūsų klientai įvertins palankiai ir ateityje galėsime jiems pasiūlyti platesnį „Cash & Drive“ degalinių tinklą“.

R. Turlinskas atkreipia dėmesį, kad įmonių kuro kortelės bus aptarnaujamos įprastomis, sutartyje su įmone numatytomis sąlygomis.

„Lukoil Baltija” Lietuvoje valdo 114 degalinių tinklą.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Vokietijos koncernas „MAN“ pirmą šių metų pusmetį pabaigė pakankamai sėkmingai. Nors pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai mažėjo, tačiau labai nežymiai.

Europoje „MAN“ išskyrė pietų ir vidurio regionus, kuriuose jautėsi didžiausius vilkikų paklausos sumažėjimas, kuris ir įtakojo šiek tiek prastesnius rodiklius nei pernai. Visos „MAN“ grupės pardavimų apimtys siekė 7,7 mlrd. Eurų. Praėjusiais metais šis rodiklis po pirmų 6 mėnesių siekė 8 mlrd. Eurų.

Grynasis pelnas iš pardavimų siekia 211 mln. eurų, per visus praėjusius metus buvo uždirbta 475 mln. Eurų.

Prognozuodami šių metų antrąjį pusmetį, „MAN“ analitikai teigia, kad visų metų pardavimai turėtų susitraukti apie 5-10 proc. Dėl šios priežasties „MAN“ planuoja 5 proc. prastesnius rodiklius nei pernai.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Praėjusių metų gegužę koncernas „DAF“ atidarė pardavimų saloną Rusijoje siekdami pagerinti pardavimus šioje rinkoje.

Nuo tada „DAF“ Rusijoje pardavė apie 3 tūkst. vilkikų. Per 2011 m. pavyko parduoti 1 500 transporto priemonių, o tai sudarė 6,9 proc. vakarų Europos vilkikų gamintojų rinkos dalį Rusijoje. Iš viso vakarų Europos gamintojai praėjusiais metais Rusijoje pardavė 26 tūkst. vilkikų. Tikimasi, kad 2015 m. šis rodiklis išaugs iki 36 tūkst.

Šiais metais „DAF“ planuoja parduoti 2 700 vilkikų ir pasiekti 10 proc. vakarų Europos vilkikų gamintojų rinkos dalį Rusijoje.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Šį kartą Vokietijos automobilių gamintojas gavo Raudono taško (Red dot) apdovanojimą už išskirtinį ketvirtos kartos „Actros“ vilkiko dizainą.

Šie apdovanojimai teikiami tik už išskirtinius prekių ir produktų dizainus. Tokį patį apdovanojimą 1998 m. gavo ir pirmosios kartos „Actros“.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt