Lietuvių startuolis „Omnisend“ kovai su virusu skiria daugiau nei 30 tūkst. eurų, sieks padėti ir smulkiam verslui

%2020 %07 %13


Lietuvių sukurtas ir pasaulyje pripažinimo jau sulaukęs integruotos rinkodaros įrankis „Omnisend“ nusprendė kovai su virusu ir jo padariniais skirti
30 tūkst. eurų. Įmonė taip pat siekia padėti pajamų netekusiam smulkiam verslui persikelti į internetą, savo paslaugas teikdama nemokamai ar už pusę kainos.

Daugiau nei pusę skirtos sumos „Omnisend“, pasak įkūrėjo Ryčio Laurinavičiaus, jau paaukojo, likusią paramos dalį paskirstys artimiausiomis dienomis. Dalis pinigų (5000 eurų) skirta prisidėti prie Lietuvos startuolių bendruomenės rinkto fondo būtiniausioms apsaugos priemonėms pirkti ir atgabenti, startuolis taip pat nupirko 800 specialių apsauginių kombinezonų medikams siuntą (6400 eurų), kurią perdavė Vilniaus miesto savivaldybei, bei atsiliepė į LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos kvietimą padėti vaikams mokytis per nuotolį, padovanodami 15 kompiuterių  (6000 eurų).

„Šiuo metu aktyviai skatiname ir dar vieną jau tradicija mūsų įmonėje tapusią iniciatyvą: padvigubiname bet kokią mūsų darbuotojų teikiamą paramą. Tai reiškia, kad bet kurio „Omnisend“ komandos nario skirtą sumą jo pasirinktai organizacijai didiname tokia pat suma. Darbuotojų socialinę atsakomybę taip tikimės dar labiau sustiprinti. Anksčiau dažniausiai aukodavome vaikams, dabar dominuoja medikų organizacijos“, - teigia R. Laurinavičius.

Siekia padėti smulkiam verslui

„Puikiai suprantame, kad sunkūs šie mėnesiai yra ir be pajamų šaltinio likusiems mažų parduotuvių, dirbtuvių, galerijų savininkams, kitiems smulkiesiems šalies verslininkams. Skatiname juos veiklą perkelti į internetą – galbūt ši krizė taps ir galimybe pažangai, jų verslų plėtrai“, - tikisi „Omnisend“ įkūrėjas.

Siekdama palengvinti įsitvirtinimo virtualioje erdvėje pradžią, įmonė verslininkams siūlo galimybę 15 tūkst. prekę ar paslaugą pristatančių laiškų potencialiems klientams per mėnesį išsiųsti nemokamai, o norintiems naudotis automatizuotu integruotos (daug kanalų, tokių, kaip el. paštas, sms žinutės, socialiniai tinklai sujungiančiu) rinkodaros įrankių tą pirmuosius du mėnesius daryti perpus pigiau.

„Tikime ir tikimės, kad būsime toli gražu ne vienintelis prekybai internetu skirtas įrankis ar platforma, pasiūlęs pagalbą sunkiai pradžiai palengvinti – visa startuolių bendruomenė puikiai supranta, kaip sudėtinga šią krizę išgyventi tiems, kurie iki šiol savo veiklos nevykdė internete ir dabar turi itin staigiai prisitaikyti prie visiškai pasikeitusių gyvenimo sąlygų. Šiuo metu matoma verslo vienybė yra puikus jau toli pažengusios mūsų visuomenės simbolis“, - sako R. Laurinavičius.

„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio pelningų, savarankiškai išsilaikančių startuolių Lietuvoje. Penktus metus veikiančio lietuviško startuolio paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 60 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Apie 60 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 20 proc. – Didžiojoje Britanijoje.

Šaltins Omnisend

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt