„Rail Baltica“ ruožo Palemonas-Kaunas rangos darbų kontrolę perima Vokietijos bendrovė „Leonhard Weiss OÜ"

%2020 %07 %11

 

„Rail Baltica“ ruožo Palemonas-Kaunas rangos darbų kontrolę ir vykdymą perima Vokietijos LEONHARD WEISS Group dukterinė įmonė „Leonhard Weiss OÜ", kuri pakeitė iki šiol jungtinės veiklos partneriams vadovavusią Gargždų statybos bendrovę „Hidrostatyba“ – pastarajai teismas pernai gruodį iškėlė restruktūrizavimo bylą.

2018 metų birželį „Lietuvos geležinkeliai" pasirašė sutartį su jungtinės veiklos partneriais Lietuvos įmonėmis „Hidrostatyba" ir „Autokausta" bei Vokietijos bendrove „Leonhard Weiss OÜ", kurios laimėjo rangos konkursą sujungti europine vėže Kauno geležinkelio stotį su Palemone įsikūrusiu Kauno intermodaliniu terminalu.

„Jungtinės veiklos sutartyje „Hidrostatyba“ formaliai lieka, tačiau pagrindiniu jungtinės veiklos partneriu nuo šiol tampa Vokietijos bendrovė „Leonhard Weiss OÜ ", kuri perima likusių darbų kontrolę ir jų vykdymą iki sutarties pabaigos“, - informavo Karolis Sankovski, „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ generalinis direktorius.

Pasak jo, su jungtinės veiklos partneriais 2018 metais pasirašyta pagrindinė sutartis nesikeičia, o partnerių įsipareigojimai patvirtinti priedu prie sutarties.

Jungtinės veiklos partneriai įsipareigojo ruože Palemonas-Kaunas darbus atlikti už 54,762 mln. eurų. Šiuo metu šiame ruože jau atlikta virš 50 proc. visų darbų.

Kauno geležinkelio mazgo ruože Kaunas-Palemonas pernai pertvarkyti esami geležinkelio keliai, pastatyti tuneliai automobiliams ir pėstiesiems, įrengta didžioji dalis geležinkelio žemės sankasos, atraminių sienučių bei pastatyta kita reikalinga „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūra.

Šiais metais šiame ruože planuojama baigti visus likusius statybos darbus, iš kurių svarbiausias - prie „Rail Baltica“ geležinkelio prijungti Kauno intermodalinį terminalą.

„Pastačius šią strateginę jungtį, Palemone pradės veikti didžiausias Baltijos šalyse krovinių, vežamų skirtingų standartų geležinkeliais, perkrovimo punktas. Tai leis bendrovei didinti vienos efektyviausių krovinių transportavimo būdų – intermodalinių vežimų apimtis", – sako K. Sankovski.

 

Šaltinis Lietuvos geležinkeliai.

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt