Vakar Lietuvos susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir Estijos ekonomikos ir komunikacijų ministrė Kadri Simson lankėsi Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste. Estijos ministrei pristatomi svarbiausi uosto objektai ir plėtros planai, abi šalys aptarė tolesnį bendradarbiavimą transporto srityje.
Ministrė K. Simson susipažino su Klaipėdos suskystintų gamtinių dujų terminalo veikla, lankėsi Vakarų laivų gamykloje, kurioje pasidžiaugė Estijos investicijomis. Jai buvo pristatyti Klaipėdos uosto plėtros planai bei numatoma išorinio giliavandenio uosto statyba.
Lietuvos ir Estijos ministrai aptarė vieną svarbiausių bendradarbiavimo aspektų – projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą ir tolesnį Europos Sąjungos (ES) fondų finansavimą 2021–2027 m. laikotarpiu. Baltijos šalys ketina laikytis bendros pozicijos ir derėtis su Europos Komisija, kad projektui „Rail Baltica“ būtų skirtas didžiausias galimas – 85 proc. projekto vertės – ES fondų finansavimas, nes tai gyvybiškai svarbu projekto įgyvendinimui. Ministras R. Masiulis taip pat pakvietė ministrę K. Simson kartu vieningai siekti, kad Vilniaus jungčiai būtų prieinamas tokio pat lygio finansavimas, kaip ir visoms kitoms projekto „Rail Baltica“ atkarpoms.
Europos Komisijai ruošiantis paskelbti viešąją diskusiją dėl vasaros laiko, ministrai R. Masiulis ir K. Simson aptarė vasaros laiko taikymo ES tikslingumą.
Lietuvos susisiekimo ministras pasiūlė Estijos ekonomikos ir komunikacijų ministrei, kuri šiemet pirmininkauja Baltijos transporto ministrų susitikimams, rudenį surengti išplėstinį Baltijos transporto ministrų susitikimą, į jį pakviečiant Lenkijos ir Suomijos ministrus, atsakingus už transporto infrastruktūrą.
LR Susisiekimo ministerija