Tarptautinė transporto ir logistikos paslaugų tiekėja AsstrA Associated Traffic AG susilaukė nemažai dėmesio šįmet gegužės 9-12 dienomis vykusioje didžiausioje transporto ir logistikos parodoje Miunchene “Transport Logistic 2017”. Įmonės atstovai pasidalijo savo patirtimi ir tolimesne vizija gabenant krovinius Naujuoju Šilko keliu ir taip netrukus pritraukė daugelio parodos dalyvių dėmesį: įmonės atstovai buvo apipilti klausimais bei galimo bendradarbiavimo pasiūlymais. Be to, Miunchene buvo pasirašytas svarbus memorandumas su Jungtine transporto ir logistikos
kompanija “JSC UTLC”, konsorciumu apimančiu Rusijos, Kazachstano ir Baltarusijos traukinių pervežimo įmones.
Kas dvejus metus vykstančioje “Transport Logistic” parodoje apsilanko IT, logistikos, susisiekimo, tiekimo grandinės vadybos atstovai iš įvairių šalių, iš kurių – 41% parodos dalyviai, ir 40% lankytojai atvykę iš kitų šalių nei Vokietija. Šių metinė paroda pritraukė rekordiškai daug – net 55 tūkstančių žmonių.
Naujojo Šilko kelio potencialas
Šių metų parodoje, AsstrA buvo viena iš pagrindinių dalyvių, kurios metu įmonės stendo lankytojai galėjo sudalyvauti specialioje žinių mainų programoje, bei konferencijos metu pasiklausyti kompanijos įkūrėjo Franko Miulerio ir vykdančiojo direktoriaus Kristupo Šakovskio paskaitoje “Galimybės ir iššūkiai esant logistikos centro Europos pakraštyje”. Paskaitos metu AsstrA komanda diskutavo apie tai, ko reikia norint būti patikimu logistikos paslaugų tiekėju tarp Rytų ir Vakarų, Lietuvoje, Lenkijoje, ir ties Naujuoju Šilko keliu.
“Mano įsitikinimu, paroda “Transport Logistic” yra viena svarbiausių – bene, pati svarbiausia paroda ekspeditoriams, krovinių gabenimo įmonėms bei 3 PL logistikos ir 4 PL logistikos paslaugų tiekėjams visame pasaulyje. Įvairiose diskusijose su parodos dalyviais pabrėžiau įmonės kryptį, ties kuria judame pasitelkus patirtį ir plėtrą rinkose aplink Naująjį Šilko kelią. Potencialių klientų grįžtamasis ryšys
rodo, kad mūsų teikiami logistikos sprendimai Kinijoje yra labai paklausūs. Žinoma, darbas Vidurio ir Rytų Azijos valstybėse – pilnas iššūkių, tačiau smagu žinoti, kad judame tinkama linkme ir turime dėti visas pastangas, kad taip ir išliktų” – sako bendrovės AsstrA vykdantysis direktoriaus Kristupas Šakovskis.
Anot jo, pagrindinė šių metų logistikos parodos tema buvo tiekimo tinklų optimizavimas bei esamų klientų skirtingose šalyse kaip Kinija, Rusija, Lenkija ir Vokietija lūkesčių išpildymas. Kita svarbia mugėje aptarta tema buvo elektroninė revoliucija ir jos tiesioginiai padariniai tarptautinei logistikos rinkai.
“Mūsų tikslas – padaryti klientą laimingu, ir mes niekada nenustojame modernizavę savo paslaugų, struktūros ir procesų. Būdamas logistikos paslaugų tiekėju, turi reaguoti į rinkos pokyčius kasdien, ir visų pirma juos identifikuoti. Pavyzdžiui, klientas visų pirma nori, kad jų Vakarų-Rytų krypties kroviniais būtų visokeriopai pasirūpinta, nuo A iki Z ir nereikėtų sukti dėl nieko galvos ir ieškoti dar daugiau
partnerių. Mes tai įgyvendiname greitai atliekamų sprendimų dėka, turime įvairiomis kalbomis dirbantį personalą, esame įsteigę padalinius 16-oje Europos šalių, NVS ir Azijoje. Paroda mums padėjo įsitikinti, kad mūsų modernus požiūris dirbant Rytuose šiandien, padės pasiekti stulbinančios sėkmės rytoj”, - pasakoja K. Šakovskis.
UTLC Supratingumo Memorandumas
Miunchene vykusioje parodoje AsstrA pasirašė supratingumo memorandumą su JSC UTLC dėl krovinių realizavimo vežant krovinius iš Kinijos į Europą ir atvirkščiai bendruose projektuose per Kazachstano, Rusijos ir Baltarusijos ir ES traukinių bėgius.
“AsstrA plėtoja Naująjį Šilko kelią nuo 2008 metų, bet pradžioje tai tebuvo pavieniai pervežimai. Nuo 2015 m. sugebėjome užtikrinti pastovų krovinių judėjimą traukiniais į Rytų Aziją. Deja, tuo metu trūko bendradarbiavimo ir integracijos tarp skirtingų šalių geležinkelių, o UTLC siekia tai ištaisyti. Memorandumo tikslas – užtikrinti geležinkelių tinklų integravimą tarp Rusijos, Baltarusijos ir Kazachstano tam, kad būtų užtikrintas pastovus krovinių gabenimas iš Kinijos ir kitų Azijos šalių į Europą ir atgal. Būent todėl matome bendrai kuriamą sinergiją tarp mūsų įmonių,”- sako Dmitrijus Lagūnas, holdingo AsstrA Associated Traffic AG Tarybos Prezidentas.
Šalys nutarė plėtoti bendradarbiavimą strateginio tarptautinių krovinių gabenimo geležinkeliais pagrindu ir taip užtikrinti bei plėtoti krovinių gabenimą tarp Europos ir Kinijos. UTLC bus atsakinga už tarpstotinę 1520 mm riedės traukinių tranzitines aptarnavimo paslaugas ir eksploatavimą, o AsstrA bus atsakinga už naujų klientų pritraukimą UTLC pagrindinėms “U WEST” ir “U EAST” linijoms.
Lagūnas, kuris AsstrA vardu pasirašė memorandumą, pabrėžė šių metų “Transport Logistic” parodos sėkmę: “Po gausybės susitikimų su Azijos rinkos verslų atstovais ir pasirašius šį memorandumą su JSC UTLC, tikiuosi pradėti naują etapą mūsų įmonės gyvavimo istorijoje. Pažadu, kad po dvejų metų – sekančioje “Transport Logistic” mugėje Miunchene – iš mūsų išgirsite dar didesnių planų ir ambicijų”.
2018 m. AsstrA planuoja turėti 30 traukinių judančių kas savaitę į Kiniją. Planuojama, kad vienas iš jų bus skirtas tik AsstrA klientams. Po 5 metų, tikimasi 100 traukinių iš ES kas savaitę.
“Klientams pageidaujant, aktyviai plėtojame “Pietų koridorių” iš Kinijos ir Pietų Azijos į Turkiją. Taip pat žvalgomės naujų galimybių atverti Kinijos – Skandinavijos ir Europos – Amerikos vandens kelius. Mūsų patirtis rodo, kad kuo aukščiau užsikeliame sau kartelę – tuo greičiau augame”, sako D. Lagūnas.
AsstrA Associated Traffic AG