DB Cargo mato perspektyvų bendradarbiavimą su „Lietuvos geležinkeliais”

2016 07 26

 

Didžiausią krovinių vežimo geležinkeliais operatorę Europoje DB Cargo atstovavo valdybos narys, atsakingas už Rytų regioną, Hans-Georg Werner, „DB Cargo  Rusija” generalinis direktorius Uwe Leuschner, TransEurasia Logistics GmbH generalinis direktorius Andre Hempel ir Rytų regiono projektų vadovė Yekaterina Ryabushko.

Pirmiausia buvo pasidžiaugta nepaprastai gera tranzito trukme – traukinys iš Lietuvos Kinijos sieną pasiekė per 7 dienas, o atgal laikas sutrumpėjo iki 6 dienų. Svarbiausios tokio greito tranzito priežastys – ypač greitas perkrovimas Šeštokuose, trukęs vos 2 val., operatyvios sienos kirtimo procedūros Kenos geležinkelių stotyje bei profesionalus „LG Ekspedicija” darbuotojų darbas.


„Matome didelę perspektyvą vystant tolimesnį bendradarbiavimą su AB „Lietuvos geležinkeliais“, kuri veikia ne tik kaip vežėjas ar operatorius, bet turi ir savo riedmenų parką pervežimams“, – pažymėjo Hans-Georg Werner. DB Cargo atstovai pažadėjo nuo šiol savo klientams siūlyti pasinaudoti Lietuvos koridoriumi, vykdant perkrovimą Kauno intermodaliniame terminale.


Susitikimo metu aptarti ir kiti potencialūs bendri projektai. Vienas jų – planuojami trąšų vežimai iš Lietuvos į Lenkiją, Čekiją ir Vokietiją. Dar viena potenciali krovinių rūšis – skysti kroviniai, kurie dabar Lietuvoje yra perkraunami iš geležinkelių cisternų, talpyklų į automobilius ir toliau keliauja į Lenkiją. Aptartas planas, kaip  šiuos krovinius vežti geležinkeliais visą maršrutą.

„Džiugu, kad ilgametis darbas su DB Cargo davė vaisių ir mums pavyko įtikinti išbandyti Lietuvos koridorių gabenant konteinerius į Kiniją. Tai savo ruoštu atvėrė galimybes tartis ir dėl pervežimų naujomis kryptimis“, – pabrėžė „Lietuvos geležinkelių“ vadovas S. Dailydka.


„Lietuvos geležinkeliai“ pasiūlė DB Cargo pasinaudoti Lietuvos koridoriumi vežant automobilines detales iš Vokietijos į Rusijoje Kalugos ir Nižnij Novgorodo miestuose esančias įmonės Volkswagen gamyklas. Vokietijos bendrovė šiuo metu turi įsipareigojimus vežti per Brestą iki metų galo (per šį miestą kursuoja 3–8 traukiniai per savaitę), bet pažadėjo įvertinti galimybę vykdyti pervežimus per Šeštokus.

Artimiausias bendrovių susitikimas planuojamas lapkričio mėnesį dalyvaujant ir DB Cargo valdybos pirmininkui Dr. Jurgen Wilder.


Primename, kad dar š. m. balandžio 20 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir „DB Cargo AG“ valdybos narys ir generalinis direktorius Rytų regionui Hans-Georg Werner pasirašė krovinių ekspedijavimo sutartį.  Ši sutartis leidžia AB „Lietuvos geležinkeliai“ teikti krovinių vežimo, ekspedijavimo bei logistikos paslaugas geležinkeliais Bulgarijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Lenkijoje, Nyderlanduose, Prancūzijoje, Rumunijoje, Šveicarijoje, Vengrijoje ir Vokietijoje.


AB „Lietuvos geležinkeliai“

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt