AB „Lietuvos geležinkeliai“ klientams suteiks daugiau pervežimo galimybių Europoje
2016 04 28
Smulkiau
Balandžio mėnesį AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir „DB Cargo AG“ valdybos narys ir generalinis direktorius Rytų regionui Hans-Georg Werner pasirašė krovinių ekspedijavimo sutartį. Ši sutartis leidžia AB „Lietuvos geležinkeliai“ teikti krovinių vežimo, ekspedijavimo bei logistikos paslaugas geležinkeliais Bulgarijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Lenkijoje, Nyderlanduose, Prancūzijoje, Rumunijoje, Šveicarijoje, Vengrijoje ir Vokietijoje.
Pasak S. Dailydkos, AB „Lietuvos geležinkeliai“ sutartis su „DB Cargo AG“ – istorinis žingsnis integruojantis į Europos geležinkelių transporto sistemą. Ji leis pritraukti papildomų krovinių „Rail Baltica“ linijai, geriau ir efektyviau išnaudoti neseniai pradėjusių veikti Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų pranašumus ir pajėgumus, plėtoti puspriekabių vežimą geležinkeliais Europoje ir NVS šalyse.
„Pasirašę sutartį su „DB Cargo AG“ galime būti užtikrinti, kad mūsų klientų kroviniai, siunčiami Vakarų kryptimi geležinkeliais, kelionės tikslą pasieks laiku ir pačiomis geriausiomis sąlygomis. Tai sustiprina AB „Lietuvos geležinkeliai“ pozicijas krovinių vežimo rinkoje“, – sakė S. Dailydka.
„DB Cargo AG“ (ankstesnis pavadinimas DB Schenker Rail) – didžiausia krovinių vežimo geležinkeliais operatorė Europoje, turinti savo filialus dešimtyse Europos, vidutiniškai per metus gabenanti per 330 mln. t krovinių. „DB Cargo AG“ traukos riedmenų parką sudaro daugiau negu pusantro tūkstančio elektrovežių, per tūkstantį dyzelinių lokomotyvų.
Sutartis su „DB Cargo AG“ pasirašyta Maskvoje vykusios tarptautinės parodos „TransRusia 2016“ metu. Bendrovės vadovai krovinių gabenimo klausimus šio renginio metu taip pat aptarė su Čekijos geležinkelių( ČD CARGO) vadovybe ir dukterine įmone ČD Logistics, PKP CARGO CONNECT SP. Z. O. O, ROSTOCK PORT ir kt. Šiuose susitikimuose kalbėta apie krovinių vežimą geležinkeliais per Lietuvą, Europos ir Klaipėdos uostų sujungimą, toliau vežant krovinius geležinkeliais į/iš Kinijos, taip piginant paslaugą ir laimint kainų konkurencijoje. Aptarti dvišaliai ir trišaliai projektai bei bendradarbiavimo ir plėtros galimybės.