Krovinių srautų dinamiką lemia geopolitinės priežastys

2016 04 04

 

Tai – ne tik AB „Lietuvos geležinkelių“ problema. 2015 m. sumažėjo visų kaimyninių šalių geležinkelių įmonių, veikiančių vienoje tarptautinių vežimų rinkoje, krovinių apimtys. 2015 m., palyginti su 2014 m. Latvijos geležinkeliais krovinių vežta 2,4 proc. mažiau, Rusijos geležinkeliais – 3,5 proc. mažiau, Baltarusijos – 7,1 proc. mažiau, Suomijos – 9,1 proc. mažiau, Ukrainos – 10 proc. mažiau, Estijos – 19,5 proc. mažiau.

Krovinių vežimo geležinkeliais nuosmukis juntamas ir į vakarus nuo Lietuvos. Krovinių apyvarta Lenkijos geležinkeliuose sumažėjo 2 proc., o didžiausio Lenkijos geležinkelių vežėjo PKP Cargo pelnas (palyginti su 2014-aisiais) smuko 60 proc.

Pirmą kartą nuo 2003 m. nuosmukį patyrė Vokietijos nacionalinė geležinkelio įmonė „Deutsche Bahn“, kurios pelnas, palyginti su 2014 m., sumenko 1,3 mlrd. eurų, o priežastis, kurią įvardina patys vokiečiai – sunkumai krovinių vežimo rinkoje.


AB „Lietuvos geležinkeliai“

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt