Nauja galimybė verslui – reguliarus prekių gabenimas į ir iš Italijos

2016 01 27



AB „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda reguliarius vežimus tarp Lietuvos ir Italijos. Vakar, sausio 25 dieną, Milaną (Italija) pasiekė pirmieji konteineriai su kroviniais iš Kauno intermodalinio terminalo (KIT). Konteineriuose eksportuojamos Lietuvoje pagamintos medžio granulės į Milaną nugabentos per 7 paras. Iš Italijos atgal į KIT bus gabenami itališki maisto produktai prekybai Baltijos šalyse.

„Bendradarbiaudami su „Hupac Intermodal SA“ nuo šiol reguliariai, kartą per savaitę, vešime krovinius tarp Kauno ir Milano. Traukinys kiekvieną pirmadienį, nepaisant kiek konteinerių bus užsakyta, išjudės iš KIT Italijos kryptimi bei iš Milano terminalo į Lietuvą. Planuojame, kad iš Lietuvos į Italiją daugiausia bus eksportuojama lietuviškos pramonės produkcijos, o į Lietuvą importuojamos maisto prekės, apdailos medžiagos, buitinė technika bei santechnika“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ vadovė Rima Terminaitė.

Pasak R. Terminaitės, šiuo metu dėl pasikeitusios prekybinės situacijos daug lengviau rasti eksportuojamos produkcijos į Italiją nei atvirkščiai.

Medžio granulių gamintojos UAB „Granulita“ generalinis direktorius Girmantas Praninskas teigia, kad įmonė per metus Vakarų Europoje parduoda virš 50 tūkst. tonų produkcijos ir tokį kiekį nėra paprasta išvežti sunkvežimiais, todėl yra patenkintas nauja galimybe vežti krovinius ir pirmojo vežimo sėkme.

„Sakoma, kad pirmas blynas būna prisvilęs, bet šį kartą taisyklė nesuveikė – krovinys pristatytas laiku ir be papildomų rūpesčių. Į Italiją savo produkciją vežame jau beveik dešimt metų. Transporto kainos visuomet kisdavo, todėl iškildavo sunkumų pateikti klientams tikslias kainas, negalėdavome pasirašyti ilgalaikių kontraktų. Prasidėjus embargui, vilkikų, važiuojančių į Vakarų Europą skaičius dar sumažėjo, o kainos gerokai šoktelėjo. Teko skubiai ieškoti kitų išeičių. Džiaugiamės, kad pagaliau „Lietuvos geležinkeliai“ ryžosi pradėti krovinių gabenimą į Vakarų Europą“, – sakė G. Praninskas.

Konteinerių vežimo tarp Lietuvos ir Italijos reguliarumą užtikrins tai, kad jie bus gabenami jau ketverius metus sėkmingai veikiančiu traukiniu „Šeštokai Express“.


KIT pastatytas Palemono kelyne, šalia pagrindinės Lietuvos magistralės Vilnius – Kaunas – Klaipėda. Kauno intermodalinio terminalo talpa – 1120 TEU (TEU – 20 pėdų konteineris). Per parą jame galima perkrauti daugiau nei 180 konteinerių. Vieno konteinerio perkrova terminale trunka vos 3 minutes.

„Hupac Intermodal SA“ priklauso „Hupac“ įmonių grupei. „Hupac“ grupė yra tarptautinė logistikos, transporto ir geležinkelių kompanija, įkurta 1967 metais Šveicarijoje. Ji eksploatuoja apie 5000 geležinkelio vagonų, organizuoja daugiau nei 100 reguliarių (angl. Shuttle Net) traukinių per dieną, turi 9 savo konteinerinius terminalus. Kompanija veiklą vykdo daugiausia Šveicarijoje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Danijoje, Lenkijoje ir Rusijoje. Jos metinė apyvarta siekia beveik 400 mln. eurų, o visoje kompanijų grupėje dirba daugiau nei 400 darbuotojų.

AB „Lietuvos geležinkeliai“

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt