Trečiadienį į Klaipėdos uostą įplaukė laivas, kurio ilgis prilygsta Vilniaus televizijos bokšto aukščiui. 324,8 metrų ilgio konteinervežis „MSC Charleston“ įėjo į Klaipėdos uosto istoriją kaip pats ilgiausias ir didžiausias į Klaipėdą atplaukęs konteinerinis laivas, kuris kartu pažymės ir LKAB „Klaipėdos Smeltė“ Konteinerių paskirstymo centro (HUB’o) oficialią veiklos pradžią.
Iki šiol į Klaipėdos uostą atplaukdavo tik Baltijos ir Šiaurės jūromis kursuojantys konteineriniai laivai-fideriai, atvežantys ir išgabenantys importo, eksporto ir tranzito krovinius, tuo tarpu okeaninių laivų aptarnavimo bei konteinerių perkrovimo į mažesnius laivus funkcija (angl. transshipment), tradiciškai tekdavo didiesiems Vakarų Europos uostams: Roterdamui, Antverpenui, Hamburgui ir kitiems.Nuo šiol Klaipėdos uostas pajėgus priimti ne tik fiderinius, bet ir okeaninius laivus-konteinervežius, kurių talpa – iki 12 000 TEU. Vienas pirmųjų tokių laivų – minėtasis „MSC Charleston“.
Planuojama, kad neilgai trukus Klaipėdos uoste konteineriai bus pradėti skirstyti į mažesnius, fiderinius, laivus, išvežiojančius krovinius į kitus Baltijos jūros regiono uostus. Tuomet didiesiems laivams, gabenantiems konteinerius iš kitų žemynų į mūsų regioną, nereikės sustoti perkrauti krovinių Vakarų Europos uostuose.
VĮ Klaipėdos valstybinis jūrų uostas