Kviečiame palaikyti Klaipėdos uostą!

2014 12 09

 

Finansų ministerija ir šiemet pakvietė projektų vykdytojus dalyvauti „Europos burių“ rinkimuose, kuriais siekiama įvertinti ir visuomenei pristatyti didžiausias vertes žmogui, kraštui, visuomenei ir valstybei kuriančius ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamus projektus.Susirungti dėl ,,Europos burių‘‘ apdovanojimų norą pareiškė net 176 ES fondų lėšomis įgyvendinti projektai iš visos Lietuvos. Finansų ministerijos ir įgyvendinančių institucijų atstovai juos peržiūrėjo ir atrinktus 27 projektus pateikė specialiai suburtai kompetentingai projektų vertinimo komisijai. 27 projektai buvo atrinkti remiantis pagrindiniais vertinimo kriterijais: projekto tinkamumas, naudingumas, efektyvumas, poveikis bei tęstinumas.

 

Tarp 27 geriausių projektų buvo atrinktas ir Klaipėdos uoste įgyvendintas uosto kanalo gilinimo ir platinimo projektas. Kviečiame dalyvauti „Europos burių 2014“ rinkimuose ir atiduoti savo balsus už geriausius projektus Lietuvai. Balsuoti kviečiame čia:

http://www.delfi.lt/media/europosbures-2014/

 

Išplatintas ir išgilintas kanalas sudarė palankias sąlygas sėkmingai vystyti SGD terminalą ir saugiai priimti didžiuosius laivus – tiek laivą – dujų saugyklą „Independence“ ( ilgis - 294 m., plotis - 46 m.), tiek dujovežį „Golar Seal“ ( ilgis - 281 m, plotis– 43 m. ). Jeigu nebūtų išplatintas uosto kanalas, vargu, ar galėtume priimti tokius milžinus, kaip šiais metais į Klaipėdos uostą atplaukęs kruizinis laivas „Celebrity Eclipse“. Su Maltos vėliava plaukiojantis kruizinis laivas „Celebrity Eclipse" – pats ilgiausias laivas per visą Klaipėdos uosto istoriją. Įspūdingų gabaritų laive gali tilpti tiek žmonių, kiek šiuo metu gyvena Lazdijuose (apie 4400). Laivas, kurio ilgis prilygsta trijų futbolo aikščių ilgiui, o aukštis yra didesnis nei dvidešimties aukštų namas. (ilgis – 317 m, plotis – 37 m, aukštis – 61 m.)

 

Šie milžinai – toli gražu ne didžiausi laivai, kuriuos išplatinus ir išgilinus kanalą, Klaipėdos uostas gali priimti. Klaipėdos uostas iš fiderinio tampa hub‘u, t.y. krovinių paskirstymo centru, kuriame konteineriai, birūs kroviniai, išskirstomi visam Baltijos jūros regionui, todėl į uostą atplaukia vis didesnių gabaritų laivai. Jais atgabenti kroviniai kraunami į mažesnius laivus, kurie krovinius paskirsto visam regionui.  

 

Apie gilinimo projektą: 2011 m. spalio 12 dieną tarp Uosto direkcijos ir olandų įmonės Van Oord Dredging and Marine Contractors BV buvo pasirašyta sutartis dėl objekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos kanalo gilinimas ir platinimas“.Šių gilinimo darbų vertė – 127 297 463,31 mln. Lt, įskaitant PVM, iš jų – 81 467 000,00 mln. Lt ES paramos lėšų (64 proc.).Darbų pradžia 2012-04-22. Darbų pabaiga 2013-05-20.

 

UOSTO LAIVYBOS KANALO GILINIMO IR PLATINIMO DARBAI – REKORDINĖS VERTĖS IR APIMTIES, naudojant ES Sanglaudos fondo lėšas (pagal Lietuvos 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto „Transeuropinių transporto tinklų plėtra“ priemonę Nr. VP2-5.2-SM-01-V „Krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūros plėtra Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste“)

 

VĮ Klaipėdos valstybinis jūrų uostas

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt