I ketvirtis kompanijai ABIPA pažymėtas negabaritinių krovinių projektų spurtu

2014 04 15

 

Ekspedicinių kompanijų gabenami negabaritinių krovinių kiekiai, palyginti su bendru metiniu krovinių kiekiu yra ganėtinai maži, juk tiek projektų, tiek užsakovų, kuriems būtina gabenti tokio tipo krovinius kiekis nėra didelis, šie projektai taipogi susiję su sudėtingu organizaciniu procesu bei yra imlūs resursų prasme. Visgi 2014 m. pradžia kompanijai ABIPA tapo negabaritinių projektų spurtu – vienu metu kompanijos terminalo teritoriją paliko keli negabaritinių krovinių sąstatai, skirti klientams Centriniame Rusijos Federacijos regione. 2014 m. kompanija ABIPA LOGISTICS planuoja padidinti pervežamų negabaritinių krovinių kiekį, bei planuoja 19,7 proc. tokio tipo krovinių metinį augimą.

 

„Šiai dienai esame pajėgūs pasiūlyti negabaritinių krovinių gabenimą iš viso pasaulio į Pabaltijo, Muitų sąjungos šalis, ypač Rusijos federaciją. Nuolat vykdome čarterinius negabaritų pervežimo projektus į kitus žemynus, pristatę negabaritinius krovinius keliolika tralų vora. Projektus valdantys specialistai yra sukaupę patirties, bendradarbiaujame su patikimais, bei ankstesnių projektų metu ne sykį patikrintais vežėjais. Prieš pasiūlydami klientui galutinį sprendimą, sudarome kelis alternatyvius krovinio pervežimo maršrutus, juos analizuojame ir vertiname pagal pageidaujamą tranzito laiką, leidimų kiekius, pakrovimo/ iškrovimo vietas, taikomus apribojimus auto transporto sąstatams keliuose, oro sąlygas ir pan.“, - sakė ekspedijavimo kompanijos ABIPA LOGISTICS direktorius Tomas Brasiūnas.

 

Negabaritinių krovinių projektai yra kruopščiai planuojami, maršrutai pertikrinami, ieškant optimaliausio sprendimo, juolab, kad kiekvienoje šalyje reikalavimai krovinių matmenims, ašių apkrovoms, teikiamų krovinių dokumentams skiriasi. Šio tipo projektai vadinami „tailor-made“, t.y. pritaikomi kiekvienam klientui pagal jo konkretų krovinį, poreikius ir tranzito laiką.

 

„Gabenant negabarintinius krovinius būtina itin skrupulingai įvertinti tai, kad šio tipo kroviniai vežami ne bendrąja tvarka, bet pagal specialius leidimus ir individualiai suplanuotą maršrutą. Pavyzdžiui, gabenant itin platų krovinį iš Prancūzijos į Italiją yra tik vienas kelias per Monblano tunelį. Tačiau šio tipo krovinius galima gabenti ne tik kelių transportu, tiek ir geležinkeliais, vidaus vandens transportu, tam tikrus negabaritinius krovinius, kaip pavyzdžiui – malūnsparnius esame gabenę ir oro transportu“ – sakė Avia ir jūrų pervežimų skyriaus vadovas Marijus Trapulionis.

 

Kompanija anksčiau pranešė, kad 2014 m. planuoja perskirstyti krovinių srautus ir didinti geležinkeliu gabenamų krovinių kiekį, dalis negabaritinių krovinių būtų gabenama ir geležinkeliais. 


ABIPA

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt