Notice: unserialize(): Error at offset 147414 of 147423 bytes in /home/u702801763/domains/jura.lt/public_html/libraries/src/Cache/CacheController.php on line 182
Vyriausybė patvirtino “Rail Baltica” vėžės iki Latvijos sienos parengiamųjų darbų planą

Vyriausybė patvirtino “Rail Baltica” vėžės iki Latvijos sienos parengiamųjų darbų planą

2012 09 29


Vyriausybė trečiadienį posėdyje patvirtino europinės geležinkelio vėžės “Rail Baltica” nuo Kauno iki Latvijos sienos parengiamųjų darbų planą.

Tokiu būdu Vyriausybė sukūrė teisinį pagrindą , kad Lietuva, Latvija ir Estija galėtų pradėti europinės geležinkelio linijos nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos tiesimo parengiamuosius darbus.

“Lietuvai, Latvijai ir Estijai suderinus europinio standarto geležinkelio linijos parengiamųjų darbų atskirose šalyse veiksmų eigą, bus užtikrintas sėkmingas projekto “Rail Baltica” europinio standarto geležinkelio tiesimas nuo Varšuvos iki Talino”, – nurodyta Susisiekimo ministerijos pateiktame projekte.

Susisiekimo ministerija, “Lietuvos geležinkeliai” bei Transporto investicijų direkcija iki šių metų pabaigos privalės parengti “Rail Baltica” linijos strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ir specialiojo plano finansavimo poreikius, įvertinant lėšų būtinybę kasmet iki 2015 metų pabaigos. Taip pat planuojama kreiptis į Europos Komisiją (EK) dėl TEN-T programos finansinės pagalbos vėžės projekto techninei dokumentacijai parengti.

Iki šių metų pabaigos “Lietuvos geležinkeliams” pavedama parengti “Rail Baltica” linijos nuo Kauno iki Latvijos sienos specialiojo plano darbų programą, įtraukiant ir galimas alternatyvias vėžės linijas.

Europinę geležinkelio vėžę iki Kauno norima nutiesti dar šioje finansinėje perspektyvoje – iki 2014 metų.

“Rail Baltica” geležinkelio linija yra viena iš strateginių Baltijos šalių transporto jungčių. Bendras trasos ilgis Lietuvoje – 335 kilometrų, geležinkelis sujungtų Lenkiją, Baltijos šalis ir Suomiją. Numatoma bendra projekto vertė Lietuvoje – apie 1,9 mlrd. litų, o atkarpos nuo Lenkijos sienos iki Kauno – apie 850 mln. litų.

Lietuvoje geležinkelis yra rusiškos vėžės, kurios plotis – 1520 milimetrų. Tuo tarpu europinė geležinkelio vėžė yra siauresnė – 1435 milimetrai.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt