Klaipėdos valstybinis jūrų uostas yra pagrindinis šalies transporto mazgas ir Lietuvos valstybės vartai į pasaulį, o Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos uždaviniai ir tikslai yra kasdien jį išlaikyti konkurencingą.
Nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo Klaipėdos uostas dirbo nuolat kintančiomis sąlygomis, tad visuomet buvo siekiama jį vystyti, kad vienintelis Lietuvos uostas būtų kuo atsparesnis įvairiems rinkos pokyčiams.
„Šiandien Klaipėdos uostas yra vienas iš labiausiai diversifikuotų uostų regione, todėl net esant rinkų svyravimams, uosto apyvarta išlieka auganti. Naujai įvestos sankcijos uosto veiklai įtakos turės, tačiau, tikimės, kad ji nebus esminė ir nepaveiks uosto apyvartos taip, kad ji nebūtų kompensuota kitų krovinių grupių augimu", – sako Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas.
Sankcionuojamų trąšų kiekis nėra didelis, taip pat yra leista užbaigti vykdyti jau pasirašytas sutartis.
Uosto direkcija, kartu su uosto įmonėmis, nuolat žiūri į priekį. Kasmet investuojama ne viena dešimtis milijonų eurų tam, kad uostas klestėtų ir pritrauktų vis įvairesnius krovinius. Investicinių projektų neatsisakoma, atvirkščiai, vis daugiau jų įgauna pagreitį. Šiuo metu yra atliekami uosto gilinimo darbai, įgyvendinami krantinių rekonstrukcijos projektai, rekonstruojami bangolaužiai. Klaipėdos uoste veikia pasaulyje didžiausios konteinerinės laivybos linijos kontroliuojamas terminalas, kuris, tikėtina, artimiausiu metu pradės Klaipėdos uoste konteinerių perskirstymo į kitus Baltijos jūros uostus veiklą. Atviroje jūroje šalia Klaipėdos yra numatyta vėjo jėgainių parko statyba, vykdomi pasirengimo darbai pietinės uosto dalies plėtrai, kuri atvers papildomą 70 hektarų plotą uosto įmonių veiklai.
Source KVJUD