Stena Line pasirašė ilgalaikę sutartį Ventspilyje

2021 02 01


Stena Line ir Noord Natie Ventspils Terminals (NNVT) pasirašė 20-ties metų trukmės sutartį dėl nuolatinio susisiekimo keltais iš Latvijos Laisvojo Ventspilio uosto. Ši ilgalaikė sutartis yra svarbi Stena Line plėtros Baltijos jūroje ir maršrute tarp Ventspilio bei Nineshamno Švedijoje dalis. 2021-aisiais du dideli šiuolaikiniai RoPax laivai pradės kursuoti maršrutu ir taip padidins krovos pajėgumus 30-čia procentų.

Stena Line 2012 metais pradėjo pervežimus maršrutu tarp Ventspilio ir Nineshamno. Nuo to laiko pervežimai padidėjo daugiau nei du kartus, nuo 1 laivo ir 10 reisų per savaitę iki 2 laivų ir 24 reisų per savaitę. Neseniai Stena Line paskelbė didinanti maršruto apimtis, 2021 metais paleisianti du didelius šiuolaikinius RoPax keltus ir padidinsianti maršruto krovos pajėgumus 30-čia procentų. Naujieji keltai – Stena Scandica ir Stena Baltica – suteiks šiuolaikiškus patogumus ir keleiviams. Keltuose bus įrengti tausojantys įrenginiai – hibridiniai vandens valymo įrenginiai ir balastinio vandens valymo sistemos, įdiegta keletas degalų naudojimo efektyvumą didinančių priemonių. Stena Line planuoja didinti ir krovinių, ir keleivių apimtis, iš Nineshamno perkėlė savo bazę į naujai pastatytą šiuolaikinį RoRo terminalą Stokholmo Norviko uoste.

Stena Line ir Noord Natie Ventspils Terminals (NNVT) pasirašė 20-ties metų trukmės sutartį dėl nuolatinių pervežimų keltais iš Latvijos Laisvojo Ventspilio uosto. Į sutartį įtrauktos bendros investicijos terminalo zonoje, skirtos dabartiniams ir ateities krovos poreikiams Ventspilio–Nineshamno maršrute, kuris yra trumpiausias susisiekimui tarp Baltijos valstybių ir Švedijos.

„Ventspilio geografinė padėtis yra puiki Skandinavijos sujungimui su Baltijos valstybėmis, Rusija ir NVS valstybėmis. Ši ilgalaikė sutartis – tai svarbus žingsnis mūsų nuolatinėje plėtroje Baltijos jūroje. Ji leidžia mums augti, kartu su mūsų klientais ir partneriais. Tai rodo tikrą Stena Line atsidavimą ir pasiryžimą tęsti veiklą maršrutuose iš Latvijos“, – sako Johan Edelman, Stena Line Baltic Sea North prekybos direktorius.

„Ilgalaikę patirtį turintis terminalas pasitvirtino esantis patikimu partneriu Ro-Ro krovinių gabenimo srityje. Dabar mūsų bendradarbiavimas su keltų operatoriumi Stena Line pakilo į naują lygį. Terminalo infrastruktūros pagerinimai ir didesni keltai sudarys sąlygas pritraukti naujų krovinių ir keleivių srautų artimiausioje ateityje“ – sako Aivars Guobinš, Noord Natie Ventspils Terminals valdybos narys.

Stena Line plėtros planų mažiausiai artimiausiems 20-čiai metų paskelbimas yra gera žinia ne tik Ventspilio laisvajam uostui, kuriame Stena Line logotipas tapo sudėtine uosto panoramos ir krovinių srautų dalimi, bet ir Latvijos bei kaimyninių valstybių pramonei. Saugus ir patogus eksporto uostas yra labai svarbus ekonominių ryšių tarp Baltijos valstybių ir Skandinavijos vystymui“, – sako Andris Purmalis, Laisvojo Ventspilio uosto vadovas.

Šaltinis Stena Rederi

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt