Vienija jėgas: jungiasi dvi LTG grupės bendrovės – „LTG Cargo“ ir VLRD

2021 01 20


LTG grupės įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) ir krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ vienija jėgas. VLRD per šiuos metus bus prijungta prie „LTG Cargo“ ir abi įmonės veiks kaip viena organizacija. Taip siekiama koncentruoti veiklų kompetencijas ir kurti didesnę vertę geležinkelių grupei.

Šių įmonių sujungimui sausio 19 dieną pritarė AB „Lietuvos geležinkeliai“ valdyba. Planuojama, jog VLRD prijungimo prie „LTG Cargo“ procesas užtruks iki šių metų trečiojo ketvirčio pabaigos.

Šis sprendimas neturės įtakos VLRD ar „LTG Cargo“ ambicingiems tikslams, taip pat, dėl šio struktūrinio pasikeitimo VLRD darbuotojai neturės jokių rūpesčių – darbo sąlygos ir stažas nesikeis, darbuotojams toliau galios LTG grupės šakos kolektyvinė sutartis. Dėl šio pokyčio taip pat nesikeis bendrovės darbuotojų skaičius.

„Nuolat ieškome būdų, kaip didinti LTG grupės efektyvumą, konkurencingumą ir kuriamą vertę ne tik LTG, bet ir visai Lietuvai. Kruopščiai analizavome esamą bendrovių padėtį ir, atsižvelgdami į situaciją rinkoje, nusprendėme apjungti dvi grupes įmones, kurių sinergija sukurs dar didesnę naudą. Svarbu pažymėti, kad tai nekeičia VLRD keliamų tikslų – bendrovei ir toliau keliamas tikslas konkuruoti tarptautinėje rinkoje, didinti veiklos efektyvumą ir įgyvendinti naujo modernaus depo statybas Vaidotuose, kur veikia ir „LTG Cargo“ krovinių stotis“, – sako LTG generalinis direktorius Mantas Bartuška.

VLRD yra „LTG Cargo“ strateginis riedmenų priežiūros ir remonto partneris – šiuo metu VLRD tęsia kapitalinį „Siemens“ lokomotyvų remontą, remontuoja vagonus. Tačiau dabar, suvienijus jėgas, šie riedmenys bus prižiūrimi dar efektyviau.

„Vertiname bendradarbiavimą su VLRD ir specialistų turimas unikalias inžinerines kompetencijas. VLRD darbas yra tiesiogiai susijęs su mūsų krovinių pervežimo veikla. Tikime, jog susijungę mes kartu galime nuveikti dar daugiau, o veiklos koncentravimas mums padės auginant krovinių vežėjo konkurencingumą Lietuvoje ir strateginėse užsienio rinkose – Lenkijoje ir Ukrainoje. Ypač svarbus vaidmuo VLRD teks gilinantis į būsimų elektrovežių priežiūrą“, – sako „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Grupės krovinių vežimo bendrovė praėjusiais metais, preliminariais duomenimis, pervežė 3 proc. mažiau krovinių – viso 53,4 mln. tonų. Labiausiai mažėjo skiedros, naftos ir jos produktų bei anglies pervežimai, o augo – grūdų ir trąšų. Pervežti vietinių grūdų ir trąšų kiekiai buvo didžiausi per visą bendrovės veiklos istoriją. Bendrovės pajamos pernai siekė 397 mln. eurų ir buvo 7 proc. mažesnės nei 2019-aisiais.

Tuo tarpu VLRD pajamos pernai siekė 66,4 mln. eurų ir buvo 27 proc. didesnės nei 2019-aisiais.

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė LTG pernai, preliminariais duomenimis, gavo 468,8 mln. eurų pajamų – 7 proc. mažiau, nei 2019-aisiais, kai visos grupės bendrovės drauge uždirbo 505,5 mln. eurų pajamų. Bet grupės rezultatai buvo geresni, nei buvo planuojama prasidėjus pandemijai.

Šaltinis litrail.lt

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt