„Stena Line“ persikelia į Stokholmo Norviko uostą

2020 11 09


Jūrų keltų bendrovė „Stena Line“ Nineshamno jūrų keltų terminalą perkelia į naujai pastatytąjį Stokholmo Norviko uoste. Terminalo oficialus atidarymas įvyko lapkričio 9 d., 7 val. ryto atplaukus pirmajam laivui „Stena Flavia“. Naujasis jūrų keltų terminalas – svarbi „Stena Line“ plėtros Baltijos jūroje plano dalis, kurioje 2021 m. numatytas dviejų naujų modernių jūrų keltų paleidimas ir krovinių vežimo galimybių padidinimas 30 proc. Nineshamno– Ventspilio maršrutu.

„Stena Line“ – viena iš pagrindinių pasaulinių jūrų keltų bendrovių, kurios jūrų keltai Europoje plaukioja 18 maršrutų. Trys iš šių maršrutų yra Baltijos jūroje. „Stena Line“ neseniai paskelbė, kad Nineshamno– Ventspilio maršrutu 2021 metais ims plaukioti du dideli modernūs Ropax laivai, todėl būtų pervežama daugiau krovinių ir keleivių. Persikėlimas į Stokholmo Norviko uostą dar labiau sustiprintų pozicijas.

„Persikėlimas į naują jūrų keltų terminalą – svarbi mūsų plėtros Baltijos jūroje dalis, kuri suteikia mums galimybę augti kartu su klientais. Tikimės, kad sausio mėn. pradėsime eksploatuoti du naujus laivus, todėl vienu maršrutu galėsime pervežti 30 proc. daugiau krovinių, sako Johanas Edelmanas „Stena Line“ Baltijos jūros- šiaurės zonos komercijos direktorius.

Stokholmo Norviko uostas – visiškai naujas ro-ro laivų ir konteinerių terminalas, kuris atveria kelią į vieną iš sparčiausiai besivystančių Europos regionų. Naujasis modernus jūrų keltų terminalas suteikia galimybę rinktis veiksmingus ir tvarius logistikos sprendimus naudojantis padidintomis uosto įrangos krovumo ir sandėliavimo galimybėmis bei patikimais įvairių rūšių transporto ryšiais su likusia Švedijos dalimi.

„Pasirinkę strateginę Stokholmo Norviko uosto vietą, modernią infrastruktūrą ir įspūdingas sandėliavimo ir krovinių krovos galimybes savo klientams siūlome visiškai naujas sąlygas. Nuoširdžiai sveikiname „Stena Line“ įsikūrus Stokholmo Norviko uoste. Ypatingai vertiname daugiametį mūsų bendradarbiavimą ir kad „Stena Line“ pasirinko vykdyti šiuos įsipareigojimus naujame labai dideliame Baltijos jūros uoste, sako Johan Wallén, Stokholmo uostų Rinkodaros ir pardavimo vadybininkas.

Naujasis jūrų keltų terminalas

    12 hektarų
    krantinių ilgis 525 metrai
    200 000 talpos vienetų per metus
    stovėjimo aikštelės 142 priekaboms
    ITS – išmanioji transporto sistema.
    4 000 kvadratinių metrų sandėliavimo ploto uosto įrenginiuose

Išsami informacija pateikta šiuo adresu: https://www.portsofstockholm.com/stockholm-norvik/roro-terminal/

Maršrutas Nineshamno– Ventspilis:

Nuo to laiko, kai „Stena Line“ 2012 m. įsigijo jūrų keltų maršrutą iš Nineshamno (Švedija) į Ventspilį (Latvija), bendrovė daugiau kaip du kartus išplėtė savo operacijas – nuo vieno laivo ir 10 reisų per savaitę iki dviejų laivų ir 24 reisų per savaitę laikantis nustatyto tvarkaraščio.

Kelionė iš Nineshamno į Ventspilį ir atgal trunka 8.5 val. ir tai greičiausiai įveikiamas jūrų maršrutas tarp Švedijos ir Baltijos šalių. Šis maršrutas dažnai pasirenkamas gabenant krovinius ir turizmo reikmėms bei yra svarbus Švedijos gamybos ir statybos sektoriams.

Šaltinis CISION

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt