Nauji „Stena Line“ keltai Nynäshamn-Ventspils maršrute

2020 10 26


Keltų bendrovė „Stena Line“ paskelbė apie savo veiklos Baltijos jūros regione plėtrą ir stiprinimą. Kitais metais dabartinius Nynäshamn-Ventspils maršruto laivus pakeis du šiuolaikiniai keltai: „Stena Lagan“ ir „Stena Mersey“. Naujieji keltai keleiviams taps patraukliu būdu keliauti Baltijos jūra. Be to, krovinių pervežimo pajėgumai padidės dar 30 proc.

„Stena Line“ yra viena pirmaujančių pasaulyje keltų kompanijų, aptarnaujanti 18 keltų maršrutų Europoje. Trys iš jų veikia Baltijos jūroje. Nuo 2012 m., kai „Stena Line“ įsigijo keltų maršrutą tarp Ninäshamno Švedijoje ir Ventspilio Latvijoje, ji daugiau nei dvigubai padidino savo reisų skaičių – nuo vieno laivo ir 10 reisų per savaitę iki dabartinio tvarkaraščio, pagal kurį keleiviai ir kroviniai plukdomi dviem laivais 24 reisais per savaitę.

„Stena Line“ paskelbė apie savo pozicijų stiprinimą bei plečiamą pasiūlą tiek keleiviams, tiek krovinius transportuojamiems klientams Baltijos jūroje, 2021 m. Nynäshamn-Ventspils maršrutui priskiriant du modernius ir pailgintus „RoPax“ tipo laivus – „Stena Lagan“ ir „Stena Mersey". Su šiais dviem patogiais keltais kelionė jais taps daug kokybiškesnė, taigi „Stena Line“ bus išties patrauklus pasirinkimas keliaujantiems per Baltijos jūrą. Taip pat beveik trečdaliu padidės maršruto krovinių pervežimo pajėgumai.

Įspūdinguose 222 m ilgio keltuose daug vietos ir keleiviams, ir kroviniams. Interjeras bus modernizuotas pagal gerai pažįstamą šviesų ir erdvų „Stena Line“ skandinavišką dizainą. Keleiviai tikrai įvertins naujoves. Keltuose bus įrengtos naujos kategorijos kajutės keleiviams, didelė moderni parduotuvė laive, poilsio zonos su atlošiamosiomis kėdėmis ir daug kitų prekybos taškų, įskaitant 2 restoranus, barą, kavinę ir atvirą erdvę ant denio.

Kajučių skaičius beveik padvigubės, jose bus 764 patogios lovos. Kelionė taip pat taps patrauklesne - šiuo maršrutu keliaujantys keleiviai galės leisti laiką bare, mėgautis trijų patiekalų vakariene restorane arba gurkšnoti kavą kavinėje. Atviroje terasoje keleiviai galės padžiaugti gaiviu oru, mėgautis jūros vaizdais o vasarą – net šiek tiek įdegti.

„Pastebėjome išaugusią klientų paklausą visame Baltijos jūros regione. Dabar toliau stipriname savo pozicijas ir klientų siūlome naujus modernius laivus ir didesnes krovinių pervežimų apimtis”, – teigia „Stena Line“ generalinis direktorius Niclas Mårtensson.

Ilgesni laivai iš Airijos jūros

2005 m. Italijos laivų statykloje „Visentini“ buvo pastatyti du modernūs „RoPax“ tipo laivai „Stena Lagan“ ir „Stena Mersey". Jie pastaruosius 10 metų plaukiojo „Stena Line“ Airijos jūroje maršrutu tarp Belfasto ir Liverpulio. Siekiant formuoti labiau standartizuotą ir šiuolaikiškesnį laivyną, šie du laivai bus atnaujinti, modifikuoti ir pailginti prieš tolimesnį jų eksploatavimą „Stena Line", kad nuo 2021 m. galėtų galėtų plukdyti keleivius ir krovinius maršrutu Nynäshamn-Ventspils. Laivų modernizavimą ir remontą atlieka „Stena RoRo“ ir „Sedef Shipyard“ įmonėsTurkijoje.

Du laivai bus pailginti 36 metrų vidurio atkarpa, po rekonstrukcijos jie bus 222 metrų ilgio, juose tilps 200 kajučių, 970 keleivių ir 2875 krovininių juostų metrai bei papildomas automobilių denis. Tai leis transportuoti 30 procentų daugiau krovinių. Siekiant padidinti krovos efektyvumą, laivuose bus įrengtos dviejų aukštų įvažiavimo linijos. Laivuose taip pat bus įrengti hibridiniai šveistuvai.

Pirmasis iš dviejų laivų, „Stena Lagan“, šiuo metu yra Sedef laivų statykloje Tuzloje, Turkijoje, maršrutu Nynäshamn-Ventspils jis turėtų pradėti kursuoti 2021 m. pradžioje. „Stena Mersey“ iki šiol plaukioja Belfasto - Liverpulio maršrutu, 2021 m. sausio mėn. jį pakeis trečiasis „E-Flexer Stena Embla“ laivas, ir „Stena Mersey“ bus išplukdytas į Sedefo laivų statyklą. Tikimasi, kad jis naujuoju maršrutu pradės plaukioti dar 2021 metais.

„Ir toliau remiamės sėkminga „RoPax“ koncepcija, apimančia krovinių ir keleivių pervežimus. Šie du nauji laivai puikiai papildys mūsų laivyną ir turėtų nudžiuginti mūsų keleivius. Nekantrauju juos pasveikinti mūsų maršrutuose“, - teigia Johan Edelman, nuo spalio 1 d. paskirtas „Stena Line“ Baltijos jūros šiaurinės dalies prekybos direktoriumi.

Apie maršrutą:

Plaukiama 8,5 val. – tai sparčiausia kelionė jūra tarp Švedijos ir Baltijos šalių. Maršrutas patogus ir keliautojams, ir krovinius pervežančioms įmonėms, jį dažnai renkasi gamybos ir statybų pramonės įmonės Švedijoje.

Informacija apie laivus:

Pavadinimas: „Stena Lagan“ ir „Stena Mersey“
Statybos metai: Pastatyti 2005 m. Italijos laivų statykloje „Cantiere Navale Visentini“
Modifikuoti / pailginti: „Stena RoRoRo“ 2020-2021 m. Sedef laivų statykloje Tuzloje, Turkijoje.

Ilgis: 222 metrai
Keleivių vietų skaičius: 970
Krovinių vežimo pajėgumas: 2 875 juostiniai metrai
Kajučių skaičius: 200

Stena Line´s Baltic Sea operation on the routes Ventspils (Latvia) - Nynäshamn (Sweden) and Liepaja (Latvia) - Travemünde (Germany) is managed by Stena Rederi A/S, a consolidation of Stena AB’s Danish ferry and shipping activities in Hellerup. Stena Line is one of Europe's leading ferry companies with 36 vessels and 18 routes in Northern Europe. Stena Line is part of the Stena AB Group, which has about 16 000 employees and an annual turnover of around 37 billion SEK.

Šaltinis Cision

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt