Padėkos uosto kapitonui už didžiulį indėlį į Klaipėdos uosto veiklą

%2020 %09 %18


501 article Uosto kapitonas Alekna

Šiandien Klaipėdos uosto kapitonui Adomui Aleknai paskutinė darbo diena – aštuonerius metus atidavęs ypatingai atsakingam darbui, kapitonas pasirinko naują gyvenimo etapą. Tarp daugybės iššūkių kapitono darbe – į uostą įvestas vienas didžiausių konteinerinių  laivų pasaulyje.  Uosto direkcijoje Adomas Alekna dirbo nuo 2005 metų.

„Buvo labai malonu dirbti su šiuo kolektyvu ir džiaugiuosi, kad tiek daug padaryta uoste. Prieš penkioliką metų galėjome tik svajoti apie tokių parametrų laivus, kokie dabar atplaukia į uostą ir apie tokį laivybos intensyvumą. Bendras visų Uosto direkcijos padalinių darbas davė įspūdingų rezultatų ir tikiu, kad ateityje, atlikti visi numatyti uosto tobulinimo darbai, dar labiau sustiprins mūsų uosto konkurencingumą. Linkiu visiems sėkmingų darbų“, - atsisveikindamas su Uosto direkcijos kolektyvu sakė į pensiją išeinantis Uosto kapitonas Adomas Alekna.

„Mūsų kolektyvas ir visa uosto bendruomenė nuoširdžiai dėkoja svarbiausiam žmogui uoste - kapitonui Adomui Aleknai, kuris labai daug savo laiko atidavė šiam darbui ir čia paliko gilų pėdsaką bei didelę dalį savęs. Per tą laikotarpį padaryta išties labai daug. Bandžiau suskaičiuoti, kiek jis, kartu su komanda, iš viso įvedė į uostą laivų - ir tai yra apie 100 tūkstančių. Kad ir kaip nenorėjome atsisveikinti su kapitonu, tačiau įkalbėti toliau likti darbe, gaila, bet nepavyko. Ačiū už visus sprendimus ir viską, kas padaryta šiuo laikotarpiu. Linkime kapitonui didelės sėkmės, sveikatos ir atrasti gyvenime dar daug gražių dalykų“, - uosto kapitonui dėkojo Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Per aštuonerius metus, kai uosto kapitonu buvo Adomas Alekna, Klaipėdos uoste įvyko esminių permainų – uostas atsivėrė milžiniškiems laivams, uostą išgilinus iki 15 m, pasiekus 13,8 m grimzlę.. Pirmą kartą per visą uosto istoriją į Klaipėdą saugiai buvo priimtas vienas didžiausių konteinerinių laivų pasaulyje - 400 m. ilgio ir 59 m pločio laivas „MSC Ingy“. Šiais metais Klaipėdos uostas žengė dar vieną žingsnį – tapo vienu iš nedaugelio Europos jūrų uostų, kur laivus locmanai gali vesti ir nuotoliniu būdu.

Adomas Alekna 25 metus dirbo AB „Lietuvos jūrų laivininkystė“ ir 25 metus plaukiojo į jūrą, iš jų 13 metų dirbo kapitonu. Uosto direkcijoje A. Alekna dirbo nuo 2005 metų rudens, ėjo uosto kapitono pirmojo pavaduotojo bei Laivų eismo tarnybos viršininko pareigas. Vėliau tapo uosto kapitonu.

A. Alekna – ketvirtasis nepriklausomos Lietuvos uosto kapitonas. Jo pirmtakai - Liudvikas Stulpinas, Nikolajus Severinčikas, Viktoras Lukoševičius.

Nuo šiol laikinai Klaipėdos uosto kapitono pareigas eis Uosto kapitono pavaduotojas Eduardas Ringis.

Šaltinis www.portofklaipeda.lt

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: [email protected]
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt