„LTG Link“ pirks naujus traukinius – prasideda rinkos konsultacijos

2020 07 14


558 article traukinys 4

„Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“, neseniai pristačiusi savo naująjį prekės ženklą „LTG Link“, skelbia apie pradedamas rinkos konsultacijas dėl traukinių parko atnaujinimo. Planuojama, kad naujieji riedmenys užtikrins patogias keliones skirtingų poreikių keleiviams, o taip pat – žymiai sumažins gamtoje paliekamą kelionių pėdsaką.

„Tai – vienas iš pagrindinių įsipareigojimų, kurį liepos 3-iąją, pristatydami „LTG Link“ prekės ženklą, davėme visuomenei. Naujas mūsų veidas žymi ir siekį kurti naują keliavimo traukiniais kultūrą bei tapti pirmuoju pasirinkimu keliaujantiems. Viena iš priemonių tam pasiekti – komfortiškos kelionės gamtai draugiškais, moderniais, patogiais traukiniais, kurie bus pritaikyti skirtingų poreikių keleiviams“, – pasakoja „LG Keleiviams“ vadovas Linas Baužys.

Pasak L. Baužio, atnaujinimai prasideda nuo rinkos konsultacijų: gamintojai bus kviečiami pristatyti naujoves, pasidalinti įžvalgomis dėl naujų riedmenų, patarti išsigryninant technines specifikacijas. Remiantis šia informacija, bus formuojamas ir skelbiamas viešasis pirkimas – numatoma, kad jo vertė sieks daugiau nei 200 mln. eurų.

„Ši investicija – tai investicija į ateitį. Ruošiamės kelionių traukiniais kokybiniam lūžiui. Atnaujinti keleivinių riedmenų parką būtina, nes dalis traukinių yra technologiškai pasenę, neatliepia šiuolaikinių keliavimo įpročių, nėra pritaikyti individualių poreikių turintiems asmenims. Kuo patogesnius ir modernesnius traukinius turėsime, tuo geresnės bus kelionių patirtys. Tik patenkindami keleivių poreikius, paskatinsime juos dažniau keliauti traukiniais ir tausoti mūsų šalies gamtą“, – teigia L. Baužys.

Bendrovė skaičiuoja, kad atnaujinus traukinių parką ir traukiniams pajudėjus naujai elektrifikuotais ruožais, į aplinką per metus patenkančio anglies dioksido (CO2) kiekis sumažės apie 7 mln. kilogramų. Naujiems elektriniams traukiniams pradėjus kursuoti pagrindine šalies geležinkelių magistrale Vilnius–Klaipėda, dabar naudojami patogūs dyzeliniai traukiniai, o taip pat ir naujai perkami riedmenys pakeis šiuo metu regioniniuose maršrutuose kursuojančius senuosius traukinius.

Visi naujieji traukiniai bus pritaikyti individualių poreikių turintiems keleiviams, tarp jų – ir senjorams, šeimoms su mažyliais ar judėjimo negalią turintiems žmonėms.

Sutartį dėl naujų traukinių įsigijimo planuojama pasirašyti kitų metų pabaigoje. Galutiniai pasirinkimai ir techninės charakteristikos paaiškės baigus rinkos konsultacijas ir įsivertinus finansavimo galimybes – įmonė traukinius įsigyti planuoja dvejopai: savomis lėšomis ir pritraukus ES finansavimą. Tokio finansavimo pavyzdžių esama kitose Europos Sąjungos šalyse: naujus traukinius, dalinai finansuojant iš ES fondų (Sanglaudos fondo, ERPF ir kt.), įsigijusios ir mūsų kaimynės – Estija ir Lenkija.

Šio finansavimo, teikiamo ES, tikslas – vystyti geležinkelių transportą, kaip vieną iš stiprių aplinkosaugos dedamųjų. Kelionės traukiniais, lyginant su kitomis transporto priemonėmis, aplinkoje palieka mažiausią pėdsaką.

Šaltinis www.litrail.lt

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt