Pokriziniu laikotarpiu įspūdingai augęs eksportas šiemet pateko į iššūkių sūkurį. Tai liudija ir šiandien paskelbti Statistikos departamento duomenys – 2014 m. sausį–rugpjūtį, palyginti su atitinkamu 2013 m. laikotarpiu, eksportas smuktelėjo 2,4 proc. Vien rugpjūčio mėnesį eksportas sumažėjo 2,9 proc., o maisto produktų – 16,2 proc.


Ekonomikos atsigavimas Baltijos šalyse ir Vidurio Europoje tęsis toliau, nepaisant padidėjusios geopolitinės įtampos ir euro zoną apėmusio sąstingio, teigia SEB grupės analitikai šiandien Stokholme paskelbtoje Rytų Europos šalių ekonomikos apžvalgoje „Eastern European Outlook“. Pasak analitikų, Rusijos ir Ukrainos konfliktas užsitęs ir lems šių valstybių ūkio nuosmukį artimiausiais metais.

 

 

Lenkijos koncerno „PKN Orlen“ (toliau – PKN) antrinės įmonės AB „Orlen Lietuva“ (toliau – OL) ekonominė būklė yra sudėtinga. Pagrindinė priežastis – esminiai pokyčiai degalų pardavimo pasaulinėje rinkoje, dėl kurių žymiai sumažėjo Europoje dislokuotų naftos perdirbimo įmonių produkcijos paklausa ir išaugo konkurencija.
OL gebėjimus sėkmingai konkuruoti apsunkina du esminiai momentai.   

  

 

 

 
Didesni laivai – ilgesnis tranzito laikas 

 

Jūrinių pervežimų rinkoje įsivyrauja vis stiprėjanti tendencija gilintis ir spęsti jau vasaros sezono metu visuotinai deklaruotą didelės laivų pasiūlos ir mažo krovinių kiekio, įtakojančių pervežimo kainas problemas. „Maersk“ line pirmoji pranešusi apie ketinimus didinti eksploatuojamų laivų tonažus bei paleidusi didžiausią krovininį okeaninį laivą „Tripple-E“, gebantį vežti 18000 TEU, šiuo laiku sulaukia pasekėjų.

 

 

 

 

 
Birželio pabaigoje Japonijos jūrinė linija „ Mistsui O.S.K. Lines Ltd“ išplatino pranešimą apie linijos...

 

 

 

 

Vytautas Varasimavičius: „Esame pakankamai dideli globaliam verslui ir pakankamai maži personaliniam bendravimui“


Birželio pradžioje Vokietijos mieste Miunchene vykusiame didžiausiame Europos logistikos renginyje partneriams ir klientams prisistatė...

 

Negabaritinių krovinių gabenimas: ledai pajudėjo

Andrius Sutnikas
Klaipėdos mokslo ir technologijų parko komunikacijos vadovas

Kiekvienais metais Pietų Baltijos regione išrašoma daugiau kaip 60000 leidimų pervežti negabaritinius krovinius. Plėtojant svarbius energetinius projektus, statant ir modernizuojant gamyklas, tokio tipo krovinių daugėja, todėl visos šalys stengiasi, kad negabaritinių krovinių gabenimas būtų kuo sklandesnis ir greitesnis.


Negabaritinių krovinių gabenimas: ledai pajudėjo

Andrius Sutnikas
Klaipėdos mokslo ir technologijų parko komunikacijos vadovas

Kiekvienais metais Pietų Baltijos regione išrašoma daugiau kaip 60000 leidimų pervežti negabaritinius krovinius. Plėtojant svarbius energetinius projektus, statant ir modernizuojant gamyklas, tokio tipo krovinių daugėja, todėl visos šalys stengiasi, kad negabaritinių krovinių gabenimas būtų kuo sklandesnis ir greitesnis.


 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt