„Lietuvos geležinkeliai“: ne „valstybė valstybėje“, o valstybės dalis

2017 07 06

 

„Lietuvos geležinkeliai“ siekia tapti didžiausią naudą Lietuvos žmonėms kuriančia bendrove. Tai vienas iš penkių svarbiausių bendrovės prioritetų, simboliškai pristatytas Valstybės dienos išvakarėse.

„Praeityje Lietuvos geležinkeliai“ sulaukė daug pagrįstos kritikos dėl neskaidraus paramos skirstymo, įtartinų sandorių. Dėl savo uždarumo bendrovė net buvo pradėta vadinti „valstybe valstybėje“. Mes visa tai siekiame pakeisti iš esmės. Pirmiausia, vadovaudamiesi atvirumo ir skaidrumo principais. Esame ne praeities stereotipų saistoma bendrovė, mes esame valstybės dalis ir didžiuodamiesi tuo šiandien sveikiname Lietuvą su artėjančia Valstybės diena“, - trečiadienį Vilniaus geležinkelio stotyje surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Liepos 5 dieną renginyje į kelionę palydėti pirmieji Lietuvos valstybės simboliu Vyčiu papuošti „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Profesorius Liudas Mažylis, kuris surado svarbiausią Lietuvos valstybės atkūrimo dokumentą – Vasario 16-osios akto originalą, susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovas M. Bartuška atidengė pirmuosius simbolius ant bendrovės traukinių.

Per artimiausius mėnesius planuojama valstybės simboliais papuošti visus traukinius ir lokomotyvus.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ vadovo, tai simbolinis žingsnis, iliustruojantis vieną iš penkių svarbiausių bendrovės prioritetų – tapti įmone, kuriančia didžiausią naudą Lietuvos žmonėms. Visa tai žymi pirmieji nuveikti darbai ir ambicingi tikslai.

„Dar metų pradžioje paviešinome visą informaciją apie anksčiau suteiktą paramą ir vidaus sandorius, patvirtinome naują paramos teikimo tvarką, kurios pagrindinis principas – maksimalus viešumas. Didiname konkurenciją viešuosiuose pirkimuose ir pradėjome reguliariai organizuoti viešus susitikimus su potencialiais konkursų dalyviais, kad suteiktume jiems visą reikalingą informaciją ir pritrauktume kuo daugiau dalyvių. Birželį pradėjome įgyvendinti ambicingą efektyvumo didinimo programą „LG Efektas“. Kurios vien tik viena iš dalių – administracijos valdymo pertvarka – leis bendrovei kasmet sutaupyti apie 9 mln. Eur. Tai tik pradžia siekiant užsibrėžtų ambicingų tikslų“, - teigia M. Bartuška.

„Lietuvos geležinkeliai“ išsikėlė ir visuomenei pristatė penkis prioritetus: tapti bendrove, teikiančia didžiausią naudą Lietuvos žmonėms, suburti geriausią komandą Lietuvoje, atsidurti tarp penkių didžiausių krovinių vežėjų Europos Sąjungoje, sukurti sąlygas keleiviams pasiekti pajūrį traukiniais per greičiau nei 3 valandas ir kelionę į Europą vykdyti 240 km/val. greičiu.

 

20170706 1

20170706 2

AB „Lietuvos geležinkeliai“

 

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt