„Kögel“ siūlo nepamiršti ilgesnių puspriekabių

2013 07 24

 

Puspriekabių gamintojas „Kögel“ jau anksčiau rinkai yra pristatęs 1,3 m. ilgesnę už įprastą „Euro Trailer“ puspriekabę. Šiais metais Europos komisijai prakalbus apie galimybę prailginti maksimalų transporto priemonių junginių ilgį, gamintojo teigimu, vežėjai turėtų įvertinti šių puspriekabių naudojimo galimybes ateityje.
 
1,3 m. ilgesnė „Kögel“ puspriekabė pirmą kartą rinkai buvo pasiūlyta prieš septynerius metus. Šiuo metu galima įsigyti įvairių tokių puspriekabių: šaldytuvinių, užuolaidinių, kietašonių.
 
Tiesa, kol kas jas galima eksploatuoti tik tose valstybėse ar jų regionuose, kur įstatymiškai numatytas tokių transporto priemonių naudojimas, tačiau ateityje, jei Europos komisiją pakeis maksimalių transporto priemonių junginių ilgių taisykles, tokios puspriekabės gali būti naudojamos įvairiuose Europos keliuose.
 
Šiuo metu jas išvysti galima Vokietijoje, Skandinavijoje, Olandijoje. Šių šalių vežėjai, kurie naudoja ilgesnes puspriekabes, teigia, kad toks sprendimas pasiteisina. Jos yra pritaikytos specialiems maršrutams ir perveža iš anksto numatytus krovinius ir jų didesnis tūris bei ilgis yra produktyviai išnaudojamas.
 
Puspriekabės ilgis yra 14,9 m., o tūris iki 10 kubinių metrų didensis už įprastos puspriekabės tūrį. Tokios puspriekabės yra ekonomiškesnės ir labiau draugiškos aplinkai. Puspriekabėse telpa daugiau standartinių palečių. Maksimumas – plius 8 euro paletės. Tuomet vienos paletės transportavimui sunaudojamo kuro rodiklis taip pat sumažėja. Tyrimais įrodyta, kad kuro sąnaudos vienai paletei sumažėja apie 10 proc.
 
Standartinis vilkikas su puspriekabe ateityje turėtų siekti 18,75 m. ilgį. Būtent apie tokius pakeitimus kalba Europos komisija. Junginio su „Kogel“ prailginta puspriekabe ilgis siekia 17,8 m. Tad lieka dar apie 1m., kurį greičiausiai užims patobulintos ir labiau aerodinamiškos vilkikų kabinos.
 
Gamintojas teigia, kad 1,3 m. ilgesnis transporto junginys nekenkia eismo saugumui bei gali sėkmingai naudotis ir kita kelių infrastruktūra. Standartinėse stovėjimo aikštelėse tokioms transporto priemonėms problemų taip pat nekyla.
 
Gamintojas pasirūpino, kad tokiuose puspriekabėse būtų sumontuotos vaizdo filmavimo kameros, kurios informuoja vairuotoją apie tai kas vyksta už jo transporto priemonės.
 
Nuotraukoje apačioje minėtoji puspriekabė lyginama su standartiniu vilkiku su puspriekabe bei 25,25 m. ilgio transporto junginiu.
 

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt