„airBaltic“: Pigių skrydžių kampanija ir kovo 8 d. šventė sutapo netyčia
2013 03 06
Smulkiau
Šią savaitę „airBaltic“ pradeda įgyvendinti pigių bilietų kampaniją „SuperSaver“, kuri sutampa su kovo 8 d. švenčiama Tarptautine moters diena. Tai yra atsitiktinis sutapimas, nesusijęs su pasklidusiomis dvejonėmis dėl „airBaltic“ skelbtų kampanijų, kuomet bilietų į skrydžius galima įsigyti pigiau, korektiškumo.
Jei galimybė nusipirkti bilietų į skrydžius šią dieną ką nors įžeidžia, mes nuoširdžiai atsiprašome. Tvirtai tikime, kad keliauti yra smagu, ir stengiamės padaryti viską, kad kuo daugiau žmonių galėtų skristi. Įskaitant ir naujas kryptis – Prahą, Sardiniją, Maltą, Kiprą ar Vengriją, prie Balatono ežero.
Noriu pabrėžti, kad oro bendrovė skatina norą keliauti už keleiviams priimtiną kainą ir tam naudojasi kiekviena galimybe. Pigesnius skrydžių bilietus „airBaltic“ siūlė per Heloviną, Šv. Valentino dieną, Kalėdas ir kitas šventes.
„airBaltic“ skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje oro bendrovė skrydžius vykdo iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų.