Praėjusią savaitę, gegužės 14-20 dienomis, policijos pareigūnai šalies keliuose vykdė transporto priemonių nustatyto leistino važiavimo greičio kontrolę. Užfiksuota 2 013 leistino važiavimo greičio viršijimo atvejų. Daugiausia šių pažeidimų išaiškinta Klaipėdos - 427, Šiaulių - 348, Vilniaus - 327, Telšių - 187 ir Kauno - 146 apskrityse.

Leistiną važiavimo greitį vairuotojai daugiausia viršijo nuo 20 iki 30 km/val. - tokių atvejų užfiksuota 853. Nustatyti 748 atvejai, kai greitis viršytas nuo 10 iki 20 km/val., 309 atvejai - nuo 30 iki 40 km/val., 85 atvejai - greitis viršytas daugiau kaip 40 km/val. iki 50 km/val., daugiau kaip 50 km/val. greitį viršijo 18 transporto priemonių vairuotojai.

Per savaitę taip pat nustatyti ir 3 052 eismo dalyvių padaryti kiti Kelių eismo taisyklių pažeidimai.

Gegužės 1-3 dienomis vykdytos analogiškos prevencinės priemonės metu buvo išaiškinti 1 755 leistino važiavimo greičio viršijimo atvejai. Tarp jų daugiausia 904 atvejai - važiavimo greitis viršytas nuo 20 iki 30 km/valandą.

Šią savaitę, gegužės 21-27 d., mūsų šalyje vykdoma pavojingo ir chuliganiško vairavimo kontrolė.

Lietuvos kelių policijos tarnybos informacija

„Kögel“ transporto priemonių gamintojas plečia savo produkcijos pasiūlą. Neseniai pasirodžiusių 24 kubinių metrų talpos lovinių kėbulų asortimentą netrukus papildys talpesni – 27 kubinių metrų puspriekabių kėbulai su sustiprintais šoniniais bortais.

Naujasis savivartis, naudojant varžtų, kniedžių ir klijų technologijas, pagamintas iš pagerintos kokybės „Hardox-450” plieno. 1,67 metro aukščio bortams panaudoti labai tvirto S700 plieno lakštai. Lovinė konstrukcija ir važiuoklė apsaugotos antikoroziniu KTL ir nanokeramikos sluoksniu.

Serijiniai galiniai apsaugos nuo palindimo po transporto priemone skydai yra atverčiami, jie patvarūs ir reikalauja nedaug techninės priežiūros. Penkių pakopų nuleidimo sistema leidžia nuleisti apsauginį skydą su 48 laipsnių nuolydžio kampu ir saugiai bei greitai iškrauti krovinį.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” pradeda įgyvendinti didžiausią – 260 mln. litų vertės – projektą per atkurtos Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį. Šiuo metu baigiamas projektuoti Vilniaus aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrasis kelias ir netrukus prasidės jo statybos bei senojo kelio rekonstrukcijos darbai.

Projektą įgyvendina konkursą laimėjęs įmonių konsorciumas, kurio lyderė yra didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos įmonė „Kauno tiltai“, jame taip pat yra Lenkijos geležinkelių statybos bendrovė „Trakcja-Tiltra”, „Panevėžio keliai”, Latvijos „Belam-Riga” ir koncernui “MG Baltic” priklausanti Kauno statybos įmonė „Mitnija”.

Penktadienį, gegužės 25-ąją, rengiama oficiali projekto darbų pradžia, kurioje dalyvaus įmonių vadovai, susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Naujas geležinkelio aplinkkelis bus nutiestas iki 2014 metų birželio mėnesio, pranešė “Kauno tiltai”.

Teigiama, kad esant patogesniam susisiekimui, šalis taps patrauklesnė vežėjams, traukiniai važiuos aplenkdami Vilniaus miestą, jie galės važiuoti didesniu nei iki šiol – iki 80 km per valandą – greičiu, bus pervežama daugiau krovinių.

Kelio statybų metu 18-ai mėnesių traukinių eismas ruože Kyviškės-Valčiūnai bus uždarytas, o traukiniai laikinai važiuos per Kirtimų ir Vaidotų geležinkelio stotis. Naujas kelias bus 24,5 km ilgio, o jo vėžės plotis – 1520 mm. Be to, bus rekonstruojamas ir jau esamas 24,6 km vienkelis geležinkelio ruožas.

Didžiausią projekto darbų dalį sudarys žemės darbai – naujos geležinkelio kelio sankasos statyba ir dabartinės rekonstrukcija, daug laiko užims ir esamos geležinkelio infrastruktūros pritaikymas dvikeliui geležinkelio ruožui.

Pasak pranešimo, numatyta pastatyti 1 pėsčiųjų viaduką, įrengti 3 naujas ir demontuoti 3 esamas pralaidas, rekonstruoti ir pritaikyti dvikeliui geležinkelio ruožui 12 pervažų, 2 tiltus bei likusias 23 pralaidas. Siekiant mažinti traukinių skleidžiamą triukšmą, bus pastatyta 4,9 km triukšmą slopinančių sienučių, teritorija bus apsodinta želdiniais.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Šių metų gegužės mėnesį Rusijos Federacijoje įsigaliojo ATPK bei federalinio įstatymo „Dėl tarptautinių pervežimų automobilių transportu valstybės kontrolės ir dėl atsakomybės už jų vykdymo tvarkos pažeidimus“ pakeitimai. Kodekso bei federalinio įstatymo pakeitimai griežtina krovinių ir keleivių vežėjų atsakomybę, todėl palies ir Lietuvos transporto įmones.

Neteisėtas autotransporto priemonių, kurios registruotos kitose nei Rusijos Federacija valstybėse, panaudojimas kroviniams gabenti užtraukia administracinę baudą autotransporto priemonės vairuotojui nuo keturių tūkstančių iki penkių tūkstančių rublių; pareigūnams – nuo keturiasdešimties iki penkiasdešimties tūkstančių rublių; juridiniams asmenims – nuo keturių šimtų tūkstančių iki penkių šimtų tūkstančių rublių. Administracinis teisių pažeidimas suprantamais kaip užsienio (ne Rusijos Federacijos) vežėjams priklausančių autotransporto priemonių panaudojimas kroviniams tarp Rusijos Federacijoje esančių punktų vežioti. ATPK 11.26 straipsnio dispozicijoje aiškiai nurodoma į taip vadinamus kabotažinius vežimus. Lietuvos vežėjai būdingai neatlieka daug vidinių reisų Rusijos teritorijoje, na, o įsteigę įmones Rusijoje veikdami jos teritorijoje nepadarys straipsnio dispozicijoje minimo teisės pažeidimo.

Lietuvos vežėjams aktualesnis ATPK 11.29 straipsnis – tarptautinių pervežimų autotransportu vykdymas be leidimo. Tarptautinių pervežimų automobilių keliais vykdymas be leidimo, jeigu toks leidimas yra būtinas, užtraukia administracinę baudą autotransporto priemonės vairuotojui nuo trijų tūkstančių iki keturių tūkstančių rublių; pareigūnams – nuo trisdešimties iki keturiasdešimties tūkstančių rublių; juridiniams asmenims – nuo trijų šimtų tūkstančių iki keturių šimtų tūkstančių rublių. pagal taikomas sankcijas matyti, kad kaimyninė valstybė šiuos pažeidimus vertina kaip šiek tiek mažiau pavojingus. Tačiau vairuotojo, pareigūno ir juridinio asmens (matomai, besiverčiančio krovinių gabenimu) atsakomybė skiriasi atitinkamai dešimt ir šimtu kartų. Šiuo atveju administracinė atsakomybė iškyla gabenant krovinius autotransportu iš kitos valstybės į Rusijos Federaciją ar tranzitu per Rusijos Federaciją. Pažeidimu laikomas neturėjimas leidimų, kuriuos turėti yra būtina. Čia turimi omenyje ne krovinio dokumentai (sertifikatai, fitosanitariniai leidimai ar pan.), bet transporto veiklai būtini dokumentai, suteikiantys teisę važiuoti Rusijos Federacijos teritorija. Tai leidimai tarptautiniam krovinių vežimui, kuriais valstybės apsikeičia vadovaudamosi tarptautinėmis sutartimis. Tarptautinis krovinių gabenimas iš Rusijos Federacijos į trečiąsias šalis bei iš trečiųjų šalių teritorijos į Rusijos Federacijos teritoriją neturint trišalių leidimų baudžiamas administracine bauda atitinkamai 4.000,00 – 5.000,00 rub., 40.000,00 – 50.000,00 rub., 400.000,00- 500.000,00 rub.

Nustačius pažeidimus, Federalinio įstatymo „Dėl tarptautinių pervežimų automobilių transportu valstybės kontrolės ir dėl atsakomybės už jų vykdymo tvarkos pažeidimus“ papildymai numato teisę pareigūnams sulaikyti transporto priemonę iki bus pašalintos sulaikymo priežastys. Primintina, kad iki tol transporto veiklos kontrolę vykdantys įgalioti vykdomosios valdžios federaliniai organai turėjo teisę neleisti transporto priemonei judėti Rusijos Federacijos teritorija iki pažeidimų pašalinimo, o negalint pašalinti pažeidimų per tris valandas nuo transporto priemonės atvykimo, turėjo būti imamasi priemonių transporto priemonę iš Rusijos Federacijos teritorijos sugrąžinti. Pažeidimai, dėl kurių dabar gali būti sulaikyta užsienio vežėjo transporto priemonė, patys įvairiausi – leidimų bei kitų dokumentų, kuriuos numato Rusijos Federacijos tarptautinės sutartys, neturėjimas, šio Federalinio įstatymo reikalavimų nesilaikymas, Rusijos Federacijos tarptautinių sutarčių tarptautinių krovinių gabenimo srityje bei Rusijos Federacijos įstatymų transporto srityje pažeidimai. Kaip ir anksčiau, valstybinės kontrolės (priežiūros) pareigūnai sustabdyti ir tikrinti transporto priemones turi teisę tik stacionariuose ir kilnojamuose kontrolės punktuose Rusijos Federacijos teritorijoje bei praleidimo per valstybinę Rusijos Federacijos sieną punktuose, pateikus tarnybinį pažymėjimą.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Gegužės 22 d. specializuotos parodos „Transbaltica“ metu vyks Susisiekimo ministerijos organizuojama konferencija „Intelektinės transporto sistemos ir išmaniosios technologijos transporte ir logistikoje.“ Dėl techninių kliūčių transliaciją nutraukiame iš „Litexpo“ parodų centro. Išsaugotus pranešimus kviečiame žiūrėti CargoNews.lt nuo rytdienos!

Kaip praneša Susisiekimo ministerija, tarptautinėje konferencijoje bus apžvelgta Europos intelektinių transporto sistemų (ITS) politika ir įgyvendinimas, pristatyta dabartinės ITS plėtra ES lygmeniu, taip pat bus pristatyta inovacijų plėtra Lietuvos transporto sektoriuje. Savo patirtimi apie įdiegtus ir planuojamus intelektinių transporto sistemų sprendimus seminare dalinsis platus ratas verslo, valstybės institucijų, universitetų ir asociacijų atstovų.


Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Bendrovė „Goodyear Dunlop“ šiandien paskelbė baigusi bandyti apie 500 skirtingų sunkvežimių padangų, apimančių daugiau kaip 55 skirtingų dydžių bei 16 tipų, ir parengusi šias padangas taip, kad jos atitiktų naująsias Europos padangų ženklinimo taisykles, įsigaliosiančias 2012 m. lapkričio 1 d.

Bandymai buvo atliekami Liuksemburge įsikūrusiame „Goodyear“ naujovių diegimo centre, kuris yra pagrindinis bendrovės padangų tyrimų ir tobulinimo centras Europoje, tiesiogiai susietas su viena iš pagrindinių bendrovės krovininio transporto padangų gamykla. „Goodyear Dunlop“ turėjo išbandyti visas savo padangas. Tai daroma tam, kad padangos atitiktų naująsias Europos taisykles, reikalaujančias nuo šių metų lapkričio kartu su padangomis pateikti etiketę, nurodančią tris pagrindinius padangų savybių kriterijus. Naujasis padangų ženklinimo reglamentas reikalauja, kad kiekvienas gamintojas išbandytų padangas pagal naują klasifikavimo tvarką, pagrįstą griežtais ES kriterijais.

Bendrovė „Goodyear Dunlop“ neseniai Briuselyje surengė pirmąjį transporto parkų atstovų simpoziumą „Europos kelių krovininio transporto degalų naudojimo efektyvumo didinimas“ . Šiame renginyje dalyvavo apie 170 valstybinių institucijų ekspertų, krovininių transporto priemonių gamintojų ir transporto parkų savininkų iš 15 šalių, kurie visą dieną diskutavo ir dirbo keliuose seminaruose įvardydami iššūkius, su kuriais šiandien susiduria transporto sektorius.

„Goodyear Dunlop“ pradės diegti ženklinimą pagal nustatytą tvarką nuo gegužės 30 d., kai Europos Sąjungoje bus leidžiama savanoriškai ženklinti padangas. Atėjus lapkričiui ženklinimo informacija pagal ES reikalavimus bus pateikiama visų padangų techninėje ir reklaminėje medžiagoje bei internete.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Oro bendrovė „airBaltic“ išrinkta į inovatyviausių oro bendrovių dešimtuką, kurį sudarė nepriklausoma rinkos ir vartotojų tyrimų agentūra „Airlinetrends.com“.

„Mums malonu, kad patekome tarp 10 aukščiausiai įvertintų novatorių iš šimtų oro bendrovių visame pasaulyje. Su tokia atsidavusia ir energinga komanda „airBaltic“ ir toliau sieks kurti gaires inovacijoms, naudingoms keleiviams“, – sako „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.

Į „Airlinetrends.com“ sudarytą dešimtuką „airBaltic“ pateko, įgyvendinusi platų inovacijų spektrą. Oro bendrovė buvo pirmoji pasiūliusi skrydžio metu išsinuomoti išskirtinio dizaino „Mini Cooper“ automobilį, įsigyti rožių ar pasinaudoti „iPad“ planšetiniu kompiuteriu. „airBaltic“ taip pat buvo pirmoji oro bendrovė, pradėjusi dviračių nuomos „BalticBike“ ir „BalticTaxi“ taksi paslaugas, o skrendantiems verslo klase suteikusi galimybę pasirinkti ekologišką maistą.

„Airlinetrends.com“ dešimtuke „airBaltic“ užėmė 8 vietą, aplenkdama „AirAsia“ ir „All Nippon Airways“. Likusios į dešimtuką patekusios oro bendrovės bus paskelbtos po vieną iki birželio pradžios.

„airBaltic“ skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ vykdo skrydžius iš trijų Lietuvos oro uostų – Vilniaus, Kauno ir Palangos.

Šaltinis Air Baltic Corporation

Atsižvelgiant į naujai įrengtas eismo saugos priemones, nuo gegužės 23 d. magistralėje Kaunas–Klaipėda, apie 7 km ilgio ruože netoli Klaipėdos, didinamas leistinas automobilių greitis.

Maksimalus leistinas greitis padidės automagistralės Kaunas–Klaipėda ruože, esančiame nuo 299 km (Dauparų sankryžos) iki 306,3 km (Klaipėdos miesto ribos). Į šį ruožą patenka ir Jakų žiedinė sankryža su neseniai pastatyta estakada Kauno–Klaipėdos ir Klaipėdos–Kauno kryptimis.

1,6 km ilgio ruože nuo Dauparų sankryžos iki transporto svėrimo posto leistinas greitis didėja nuo 90 km/h iki 130 km/h (vasaros sezono metu) arba 110 km/h (žiemos sezono metu). Mažesnis leistinas greitis liks tik 300 metrų atkarpoje ties Dauparų autobusų stotele.

Dar dvejose automagistralės atkarpose nuo transporto svėrimo posto iki Klaipėdos miesto greitis didinamas nuo 90 km/h iki 110 km/h bei nuo 70 km/h iki 90 km/h.

„Padidinti leistiną greitį leido kelyje pastaraisiais metais įrengtos papildomos eismo saugos priemonės: kelio apšvietimas, apsauginiai atitvarai, rekonstruota kelio danga, papildomi kelio ženklai, ties  transporto svėrimo postu skiriamojoje juostoje įrengta tinklo tvora, neleidžianti pėstiesiems kirsti kelio“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Dėl įrengtų inžinerinių eismo saugos priemonių nuo šio pavasario greičiau galima važiuoti ir  magistralės dalyje tarp Vilniaus ir Kauno. Leistinas greitis padidintas ties Grigiškėmis bei 9 km ilgio ruože prieš Kauno miestą.

Pasak E. Masiulio, leistiną automobilių greitį ruošiamasi didinti ir magistralės ruože, kertančiame Kauno miestą. Per keletą metų rengiamasi visiškai atnaujinti magistralės ruožą tarp 94 ir 107 km, jame įrengiant papildomas eismo juostas, rekonstruojant ir pastatant naujas sankryžas, tiltus, viadukus ir tunelius.

Šaltinis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Verslas bus skatinamas kuo daugiau dėmesio skirti investicijoms. Jomis besirūpinančios įmonės galės tikėtis susigrąžinti iki pusės mokamų palūkanų.

Jų kompensavimui bus panaudota 30 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos.

Palūkanos bus mokamos iki 2015-ųjų pabaigos, tai reiškia, kad didžiausią naudą gaus tos įmonės, kurios anksčiausiai apsispręs investuoti, o tą esą svarbu padaryti iki kitų metų kovo 1-osios.

„Mes pradedame kompensuoti 50 proc. palūkanų įmonėms, kurios investuoja į aukštąsias ir vidutiniškai aukštas technologijas, tai yra, praktiškai į bet kurias gamybos technologijas, įsigyja įrenginius, programinę įrangą, specialias priemones, transportą, išskyrus lengvuosius automobilius, ir tam ima paskolą arba naudojasi išperkamąja nuoma.

50 proc. šių palūkanų bus kompensuojamos iki 2015 metų rugsėjo 30 dienos, o tai reiškia, kad priemonė sukurta tokiu būdu, kad kuo anksčiau verslas priims investicinį sprendimą, tuo ilgiau jam galios šitas palūkanų kompensavimas“, – sakė ūkio ministras Rimantas Žylius.

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Gegužės 22 d. specializuotos parodos „Transbaltica“ metu vyks Susisiekimo ministerijos organizuojama konferencija „Intelektinės transporto sistemos ir išmaniosios technologijos transporte ir logistikoje.“ Visą konferenciją rytoj transliuosime tiesiogiai, todėl negalėdami atvykti į „Litexpo“ parodų centrą (konferencijų salę 1.1.), Jus dominančius pranešimus galėsite stebėti įsijungę CargoNews.lt.

Kaip praneša Susisiekimo ministerija, tarptautinėje konferencijoje bus apžvelgta Europos intelektinių transporto sistemų (ITS) politika ir įgyvendinimas, pristatyta dabartinės ITS plėtra ES lygmeniu, taip pat bus pristatyta inovacijų plėtra Lietuvos transporto sektoriuje. Savo patirtimi apie įdiegtus ir planuojamus intelektinių transporto sistemų sprendimus seminare dalinsis platus ratas verslo, valstybės institucijų, universitetų ir asociacijų atstovų.

Kviečiame žiūrėti!

PROGRAMA

09:00 – 09:30
Dalyvių registracija

09:30 – 09:35
Sveikinimo kalba. Arūnas Štaras, LR Susisiekimo viceministras

Plenarinė sesija: ES ir Lietuvos ITS politika: planai ir perspektyvos
Moderatorius: Tomas Karpavičius, LR Susisiekimo ministerijos kancleris

09:35 – 10:05
Europos ITS politika ir įgyvendinimas.
Julie Raffaillac, Europos Komisijos mobilumo ir transporto generalinio direktorato (DG MOVE) atstovė

10:05 – 10:20
Dabartinė ITS plėtra ES lygmeniu ir ERTICO veikla (video pranešimas).
Hermann Meyer, ERTICO-ITS Europe generalinis direktorius

10:20 – 10:40
Lietuvos ITS politika ir įgyvendinimas: status quo ir esminiai pokyčiai formuojant ITS darbotvarkę.
Gražvydas Jakubauskas, LR Susisiekimo ministerijos Plėtros ir inovacijų skyriaus vedėjas

10:40 – 10:55
ITS Lietuva asociacija: Asociacijos tikslai, siekiai ir veiksmų planas.
Dainius Diska, ITS Lietuva asociacijos direktorius

10:55 - 11:00
Pertrauka.
Dalyviai kviečiami į parodos TRANSBALTICA atidarymą. Sveikinimo kalbą tars Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis

Sesija 1 – ITS taikymas kasdienėje veikloje: praktinių pavyzdžių aptarimas

11:05 – 11:20
Išmaniosios sistemos multimodaliniame viešajame transporte: jų nauda ir potencialas.  
Romualdas Mickus, UAB Merakas direktorius / ITS Lietuva asociacijos narys

11:20 – 11:40
Intelektualus eismo valdymas ir kontrolė: saugesni ir geriau kontroliuojami keliai, realaus laiko informacija eismo dalyviams. Egidijus Skrodenis,  Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus pavaduotojas

11:40 – 12:00
Inovatyvios technologijos lengvajame transporte. Naujovės ir tendencijos.
Vitoldas Milius,  Eko-vairavimo asociacija

12:00 – 12:20
Saugumo užtikrinimas diegiant e. Skambučio (e-Call) technologiją.
Artūras Kedavičius, Bendrojo pagalbos centro viršininkas

12:20 – 12:40
Vartotojų pasiruošimas ir parengimas priimti išmaniąsias technologijas ir inovacijas transporte: marketingas, mokymas, sąmoningumo didinimas.
Artūras Jakubavičius, Lietuvos inovacijų centro projektų vadovas

12:40 – 13:00
Klausimai pranešėjams ir reziumė

13:00 – 14:00
Pietų pertrauka

Sesija 2 – Multimodaliosios intelektinės sistemos ir paslaugos: apčiuopiama technologija ir jos nauda
Moderatorius:  Gražvydas Jakubauskas, LR Susisiekimo ministerijos Plėtros ir inovacijų skyriaus vedėjas

14:00 – 14:20
Intelektinė logistika: technologinės naujovės ir galimybės Lietuvos vežėjams ir ekspeditoriams.
Aldona Jarašūnienė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto inžinerijos fakulteto profesorė

14:20 – 14:40
ITS kaip instrumentas integruoti vandens transportą į multimodalinę transporto sistemą.
Algimantas Žygus, KVJUD Informacinių technologijų skyriaus viršininkas

14:40 – 15:00
Mokslinio potencialo įsitraukimas ir mokslinių tyrimų potencialas.
A. Jaržemskis, VGTU Transporto mokslo instituto direktorius

15:00 – 15:20
Kosminių technologijų pritaikymas transporto veiklai optimizuoti: jau naudojamos ir dar neatrastos galimybės. Vidmantas Tomkus, Lietuvos kosmoso asociacijos direktorius

15:20 – 15:40
Pažangių technologijų panaudojimas saugumui viešajame transporte užtikrinti.
Antanas Vindašius, LTRC Strategijos ir inovacijų grupės inžinierius

15:40 – 16:00
Klausimai pranešėjams ir reziumė

16:00 – 16:30
Konferencijos uždarymas

Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

 

CargoNEWS jau rašė apie tai, kad Baltarusijoje įsigalioja vasariniai sunkiasvorių transporto priemonių apribojimai. Rusijoje taip pat vežėjams reiks atkreipti dėmesį į termometro stulpelį.


Nuo gegužės 20 d. iki rugpjūčio 31 d. visuose federaliniuose keliuose bus draudžiamas vilkikų eismas, jeigu oro temperatūra bus aukštesnė nei 32 laipsniai pagal Celsijų. Draudimas galios dienos metu nuo 10:00 iki 22:00 val.


Šie draudimai negalios tik autobusams gabenantiems keleivius, taip pat vilkikams gabenantiems krovinius, kurie bus reikalingi stichinių ar kitokių nelaimių nusiaubtiems regionams, bei kelininkų technikai.


Taip pat verta atkreipti dėmesį į tai, kad kai kurie regionai įvedė papildomus apribojimus sunkiasvorėms transporto priemonėms vietinės ir regioniniuose reikšmės keliuose. Numatyti apribojimai pateikti lentelėje.


 

Apribojimų laikas

Temperatūra pagal Celsijų

Transporto priemonės, kurioms taikomas draudimas

Periodas kada leidžiama važiuoti

Astrachanės apskritis

gegužės 20 d. - rugpjūčio 31 d.

32

Krovininiai automobiliai

22:00-10:00

Voronežo apskritis

Birželio 1 d. – liepos 30 d.

32

Daugiau nei 5 t. ašies apkrova

22:00-10:00

Kemerovo apskritis

Pastoviai, nenumatyta apribojimų pabaiga

32

Krovininiai automobiliai

21:00-9:00

Kursko apskritis

Pastoviai, nenumatyta apribojimų pabaiga

32

Krovininiai automobiliai

21:00-9:00

Orlovo apskritis

birželio 15 d. – rugpjūčio 15 d.

32

Krovininiai automobiliai

21:00-9:00

Riazanės apskritis

Pastoviai, nenumatyta apribojimų pabaiga

32

Krovininiai automobiliai

22:00-10:00

Tatarstanas

gegužės 20 d. iki rugpjūčio 31 d.

32

Krovininiai automobiliai

22:00-10:00

Tverės apskritis

birželio 15 d. – rugpjūčio 15 d.

30

Krovininiai automobiliai

22:00-10:00

Čiuvakija

gegužės 20 d. iki rugpjūčio 31 d.

32

Krovininiai automobiliai

22:00-10:00

Jaroslavlio apskritis

birželio 15 d. – rugpjūčio 15 d.

32

Krovininiai automobiliai

21:00-9:00

 

 Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


2012 m. kovo mėn. įvyko atviras darbų „Transeuropinės reikšmės kelio Nr. 141 (Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda) plėtra. Priekulės aplinkkelio tiesimo I etapas. Sutartis Nr.1“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo 3 tiekėjai: ūkio subjektų grupė UAB ,,Kauno keliai“ ir AB ,,Latvijas tilti“, AB ,,Kauno tiltai“ bei ūkio subjektų grupė UAB ,,Lemminkainen Lietuva“ ir UAB ,,Hidrostatyba“. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešojo pirkimo komisija nustatė, kad atvirą konkursą laimėjo ūkio subjektų grupės UAB „Lemminkainen Lietuva“ ir UAB ,,Hidrostatyba“ pateiktas pasiūlymas.

2012 m. gegužės 2 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir ūkio subjektų grupės atsakingas partneris UAB „Lemminkainen Lietuva“ pasirašė rangos sutartį, kurios priimta suma (be PVM) yra 33,66 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 7,07 mln. Lt. Pagal paminėtą rangos sutartį Klaipėdos rajone bus atlikti Priekulės aplinkkelio I etapo statybos darbai: nauja 6,5 km ilgio kelio trasa apeis Priekulę iš rytų pusės ir jungs valstybinės reikšmės rajoninį kelią Nr. 2207 Dreižiai-Agluonėnai su krašto keliu Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda. Būsimoji trasa kirs Gruodės, Agluonos ir Minijos upes. 2011 m. spalio 4 d. Susisiekimo ministro įsakyme Nr. 3-606 numatyta, jog aplinkkelio tiesimo I etapo darbams finansuoti bus skirta iki 31,55 mln. litų su PVM Europos Sąjungos paramos (Sanglaudos fondo) lėšų.

Rangos sutartyje numatytus darbus tikimasi užbaigti 2014 m. gegužės mėnesį.

Projektas „Transeuropinės reikšmės kelio Nr. 141 (Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda) plėtra. Priekulės aplinkkelio tiesimo I etapas“ bus įgyvendinamas pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto „Transeuropinių transporto tinklų plėtra“ priemonę VP2-5.4-SM-01-V „Saugų eismą gerinančios inžinerinės infrastruktūros diegimas, miestų aplinkkelių tiesimas“.

Šaltinis LAKD

Per 2012 m. sausio–balandžio mėn. Klaipėdos uoste ir Būtingės terminale perkrauta 13,9 mln. t jūrinių krovinių, bendras krovos apimčių pokytis sudarė -5,0 proc. palyginus su atitinkamu laikotarpiu 2011 m. 2012 m. sausio–balandžio mėn. Klaipėdos uoste perkrauta 11,2 mln. t, pokytis -7,0 proc. arba -838,2 tūkst. t, o Būtingės terminale perpilta 2,7 mln. t, pokytis +4,1 proc. arba +105,9 tūkst. t. Klaipėdos uosto krovos rezultatų neigiamas pokytis yra apie 830 tūkst. t, t. y. lygiai toks pat, kaip ir birių trąšų krovos kritimas.

Didžiausias prieaugis pagal apimtį per 2012 m. sausio–balandžio mėn., palyginti su 2011 m. atitinkamu laikotarpiu, pasiektas dėl išaugusios rūdos(+160,4 tūkst. t), žalios naftos (+105,9 tūkst. t), pirminių ir apdorotų naudingųjų iškasenų, statybinių medžiagų (+104,0 tūkst. t), naftos produktų (+101,0 tūkst. t)

Didžiausias nuosmukis pagal apimtį 2012 m. sausio–balandžio mėn., palyginti su 2011 m. atitinkamu laikotarpiu, susidarė dėl birių natūralių ir cheminių trąšų (-829,8 tūkst. t) bei cukraus žaliavos (-145,5 tūkst. t) krovos.

Pagal krovinių grupes išaugo (+3,9 proc.) skystieji kroviniai, kurių perpilta 6 424,9 tūkst. (46,2 proc. bendros uosto krovos). Generalinių krovinių sumažėjo 5,8 proc., iš viso jų krauta 3 567,9 tūkst. t (25,7 proc. bendros uosto krovos). 16,1 proc. mažiau perkrauta biriųjų ir suverstinių krovinių, šios krovinių grupės apimtys sudarė 3 901,8 tūkst. t (28,1 proc. bendros uosto krovos). Per 2012 m. sausio–balandžio mėn. užregistruoti 2 209 laivų įplaukimai į Klaipėdos uostą ir Būtingės terminalą, iš kurių Būtingės terminale prisišvartavo 27 laivai (+3,8 proc. arba 1 laivu daugiau palyginus su 2011 m. atitinkamu laikotarpiu). Į Klaipėdos uostą įplaukė 1 599 tarptautiniai laivai (+6 laivai arba +0,4 proc. palyginus su 2011 metų sausio–balandžio mėn.), 583 vietiniai laivai (-32 laivai arba -5,2 proc.). 2012 metų sausio–balandžio mėn. į Klaipėdos uostą įplaukė 26 laivais arba 1,2 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu 2011 m. Keleivių per nagrinėjamą laikotarpį apsilankė 81 316, t. y. 4,8 proc. arba 3 725 keleiviais daugiau negu per atitinkamą 2011 m. laikotarpį.

Šaltinis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto portalo naujienų sistema

2012 m. gegužės 22–24 dienomis Vilniuje Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO (Laisvės pr. 5) vyks jau nuo 1995 metų kas antrus metus organizuojama tarptautinė logistikos ir ITS paroda ir konferencija „TransBaltica 2012“. Uosto direkcijos iniciatyva šioje parodoje Klaipėdos uostas bus pristatomas jungtiniu stendu.

Intelektinės transporto sistemos ir paslaugos, išmaniosios technologijos, „protingas“ ir ekonomiškas transportas bei jo valdymas – tokios transporto rinkos aktualijos persikels į parodą „TransBaltica“ ir taps svarbiausiomis jos temomis.


2012 m. gegužės 22 dieną Uosto direkcijos Technologijų skyriaus viršininkas Algimantas Žygus parodos metu vyksiančioje konferencijoje skaitys pranešimą „ITS kaip instrumentas integruoti vandens transportą į multimodalinę transporto sistemą“.


Šaltinis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto portalo naujienų sistema

Rytoj, gegužės 22 d., 9.30 val. Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ (Laisvės pr. 5) vyks Susisiekimo ministerijos rengiama tarptautinė konferencija tema „Intelektinės transporto sistemos ir išmaniosios technologijos transporte ir logistikoje“. 11 val. „Litexpo“ centre susisiekimo ministras Eligijus Masiulis taip pat atidarys tarptautinę transporto ir logistikos parodą „TransBaltica 2012“.

Tarptautinė konferencija apžvelgs Europos intelektinių transporto sistemų (ITS) politiką ir įgyvendinimą, pristatys dabartinę ITS plėtrą ES lygmeniu bei supažindins su inovacijų plėtra Lietuvos transporto sektoriuje. Savo patirtimi apie įdiegtus ir planuojamus intelektinių transporto sistemų sprendimus seminare dalinsis platus ratas verslo, valstybės institucijų, universitetų ir asociacijų atstovų.
Konferencijos dalyvius pasveikins susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.

Tarp konferencijos pranešėjų – Europos Komisijos Mobilumo ir transporto generalinio direktorato atstovė Julie Raffaillac, Europos intelektinių transporto sistemų ir paslaugų asociacijos „ERTICO-ITS Europe“ generalinis direktorius Hermann Meyer. Su Lietuvos ITS politika ir įgyvendinimu supažindins Lietuvos transporto ir ITS ekspertai. Konferenciją moderuos Susisiekimo ministerijos kancleris Tomas Karpavičius ir viceministras A. Štaras.

„Jau tampa tradicija, kad parodos „TransBaltica“ metu Susisiekimo ministerija kviečia verslo, mokslo ir valdžios institucijų atstovus pristatyti transporto srities inovacijas, svarbiausius nuveiktus ir planuojamus darbus. Pagrindinis tokių susitikimų tikslas – paskatinti bendradarbiavimą intelektinių transporto sistemų srityje, tiek kuriant, tiek ir jas diegiant visose transporto rūšyse“, – sakė viceministras A. Štaras.

Pasak viceministro, Susisiekimo ministerija siekia užtikrinti aukštą mobilumo kokybės lygį ir skatinti spartesnį regionų vystymąsi, plėtoti draugišką aplinkai ir saugų žmogui transportą. Vis daugiau dėmesio skiriama inovacijų, galinčių padidinti transporto ir logistikos sektoriaus konkurencingumą ir optimizuoti verslo procesus, pritaikymui praktikoje. Intelektinės transporto sistemos ir paslaugos yra būtent tas veiksmingas įrankis, kuris gali prisidėti prie efektyvios transporto sistemos kūrimo bei eismo saugos gerinimo.

Konferencija organizuojama tarptautinės transporto ir logistikos parodos „TransBaltica 2012“ metu. Nuo 1995 m. rengiama „TransBaltica“ yra didžiausia transporto ir logistikos paroda Baltijos šalyse, sukviečianti svarbiausius Lietuvos ir kaimyninių šalių transporto ir logistikos sektoriaus atstovus bei suteikianti galimybę pristatyti savo pasiekimus ir ieškoti naujų plėtros galimybių.

Šaltinis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt