Kauno oro uostas ruošiasi perimti estafetę iš Vilniaus: kyla laikinieji terminalai

%2017 %09 %22

 

Nuo kylančių laikinųjų išvykimo ir atvykimo terminalų iki papildomų stovėjimo aikštelių orlaiviams - pasiruošimas smarkiai išaugsiančiam keleivių srautui Kauno oro uoste vyksta visu pajėgumu. Šiuo metu kuriama laikinoji infrastruktūra bei rekonstruojamas oro uosto peronas leis Kaunui vidurvasarį aptarnauti iš Vilniaus oro uosto dėl rekonstrukcijos perkeliamus skrydžius ir keleivius.

Kaip pasakoja Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris, iki liepos vidurio Kauno oro uoste, kaip ir planuota, bus atlikti perono ir keleivių terminalo rekonstravimo darbai, pastatyti du laikinieji terminalai bei padidintas automobilių stovėjimo vietų skaičius.

„Vykstant oro uosto perono rekonstrukcijai yra plečiamas ir orlaivių stovėjimo aikštelių skaičius – nuo esamų 15 iki 22, o dar vėliau iki 24. Taip pat daugiau aikštelių turės iki pat orlaivio privestą elektrą. Dėl to galėsime greičiau aptarnauti daugiau lėktuvų ir, žinoma, daugiau keleivių. Be to, šiuo metu stiprinama perono danga leis čia stovėti didesniems ir sunkesniems lėktuvams“, - apie atliekamus pasiruošimo darbus Kauno oro uoste kalba Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.

Perono rekonstrukcijos darbus Kauno oro uoste vykdo AB „Kauno tiltai“.

Ruošiantis didesniems keleivių srautams, šalia nuolatinio Kauno oro uosto terminalo jau statomi ir du papildomi laikini keleivių terminalai: A terminalas bus skirtas išvykstantiems į Šengeno šalis, o C terminalas – iš Šengeno šalių atvykstantiems keleiviams. Laikinuosius terminalus stato „Ekoangarai“ ir jų partneriai „Cramo“.

Planuojama, kad laikiname išvykimo terminale bus įrengta 16 registracijos stalų, 4 registracijos savitarnos kioskai, 4 aviacijos saugumo patikros postai bei 6 įlaipinimo vartai. Be to, čia keliautojams savo paslaugas siūlys kavinės ir parduotuvės, veiks prekių automatai bei iš Vilniaus oro uosto persikėlęs Verslo klubas. Tuo tarpu laikinajame atvykimo terminale bus įrengtos 3 bagažo atsiėmimo
zonos.

Šiuo metu plečiamos ir šalia Kauno oro uosto esančios automobilių stovėjimo aikštelės, jose bus įrengta 700 papildomų vietų automobiliams statyti. Iš viso keleiviai galės naudotis daugiau nei 2000 vietų trumpalaikio ir ilgalaikio automobilių stovėjimo aikštelėse.

Voverio teigimu, prie pabaigos taip pat jau artėja sausį pradėti Kauno oro uosto nuolatinio keleivių terminalo rekonstrukcijos darbai.

„Pabaigus terminalo rekonstrukciją ne tik sutrumpės keleiviams būtinų atlikti procedūrų laikas, bet ir padvigubės parduotuvių plotas, atsiras didesnės ir patogesnės maitinimo erdvės riboto ir neriboto patekimo zonose. Be to, jau atsisakyta dviejų atskirų, Šengeno ir ne Šengeno zonos šalių, aviacijos saugumo patikros postų koncepcijos. Tai didina patikros procedūrų ir keleivių srautų valdymo
efektyvumą“, - sako Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius.

Po oro uosto pagrindinio terminalo rekonstrukcijos, jame taip pat atsiras naujos vaikų žaidimų erdvės, bus praplėsti tėvų ir vaiko kambariai, atnaujinti tualetai bei įrengtos naujos rūkymo zonos.

Kauno oro uostas šalies aviacijos centru taps nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val., kai Vilniaus oro uoste vyks orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija. Per šias 35 dienas skrydžiai iš sostinės bus perkelti į Kauno oro uostą.

Lietuvos oro uostai

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt