Naujas kasdienis „GEFCO Baltic“ krovinių gabenimo maršrutas – iš Lenkijos į Baltijos šalis ir Suomiją

%2017 %03 %23

 

Transporto ir logistikos bendrovė „GEFCO Baltic“ pradeda teikti naują paslaugą – kasdienį siuntų gabenimą iš Lenkijos į Baltijos šalis ir Suomiją. Kroviniai dėžėse ir ant palečių bus pristatomi per 48-96 valandas. Ši paslauga bus naudinga įvairioms įmonėms, nes suteiks galimybę siųsti itin įvairaus dydžio siuntas – nuo smulkių paketų iki 20 palečių vienu metu.

„Daugelyje verslo sričių būtina efektyviai valdyti laiką ir resursus, norint suspėti su konkurentais. Atsižvelgdami į permainingą situaciją įvairiose rinkose, klientai siekia geriau koordinuoti išteklius ir ieško sprendimų, kurie padidintų efektyvumą, greitį ir laiko planavimo galimybes. Džiaugiuosi, kad naujoji mūsų paslauga atitinka šiuos poreikius ir neabejoju, kad ji sulauks didelio esamų ir potencialių mūsų klientų susidomėjimo“, – pristatydamas naująją paslaugą kalbėjo „GEFCO Baltic“ generalinis direktorius Martynas Keršys.

Naujasis maršrutas yra puikiai sujungtas su visu GEFCO sausumos transporto tinklu Europoje, apimančiu 297 būstines ir leidžiančiu stebėti siuntas „GEFCO Track and Trace“ sistemoje, suplanuoti optimalų maršrutą, užtikrinti konkurencingą gamybos proceso trukmę ir galimybę naudotis GEFCO sandėliais pristatant prekes į prekybos vietas laiku. Galimybė kasdien išsiųsti siuntas įmonėms užtikrins greitą pristatymą ir leis neprarasti laiko. Taigi pagal pervežimo laiką naujoji „GEFCO Baltic“ paslauga šiuo metu yra viena geriausių rinkoje. Kai laikas itin svarbus – galimybė būti greitesniems už konkurentus gali užtikrinti sėkmę.

Be to, „GEFCO Baltic“ teikia ir pakuočių grąžinimo paslaugą, kai pakartotiniam naudojimui klientui grąžinamos, pavyzdžiui, medinės dėžės ar plieno konteineriai. Tai – tvarios veiklos sprendimas, palankus ne tik aplinkai, bet ir verslo plėtrai.


Tendencijos logistikoje: patikimumas ir efektyvus duomenų naudojimas

Kalbėdamas apie logistikos ir transporto sektoriaus tendencijas, M. Keršys pažymi, kad krovinių sekimo sistemos šiame sektoriuje dabar užima stabilią poziciją. „Tačiau prognozuojama, kad per artimiausius kelis metus bus sparčiai kuriami įrankiai, suteiksiantys klientui galimybę reguliuoti siuntų gabenimą: pavyzdžiui, bet kuriuo metu sustabdyti pristatymą arba pratęsti siuntų laikymą sandėlyje. Vartotojas pageidauja prekes gauti vos jas užsisakęs, ir dėl to ateityje taip pat didės pristatymo greitis bei galimybė numatyti pristatymo terminą“, – teigia M. Keršys.

Centralizuota sistema, leidžianti galutiniam vartotojui sekti siuntas ir matyti pristatymo progresą mobiliosios programėlės pagalba, tapo nuolatiniu klientų poreikiu. Pirkėjas nori žinoti, kada siunta buvo paimta ir ar ji bus pristatyta laiku. Patikimumas ir nuspėjamumas tapo kertinėmis logistikos ir transporto sektoriaus savybėmis.

Įvairūs šaltiniai taip pat akcentuoja poreikį valdyti ir analizuoti „didžiuosius duomenis“ (angl. big data), vertinant paslaugų kokybę ir klientų poreikių užtikrinimą. Istoriniai ir realiu laiku gaunami duomenys gali padėti planuoti tiekimą ir sandėliavimą, leidžia priimti geresnius verslo sprendimus.


Ekonomikos procesai kelia naujus iššūkius

Efektyvumas ir greitis – ne vieninteliai reikalavimai logistikos paslaugų teikėjams. Jie taip pat turi būti pasiruošę iššūkiams, kuriuos kelia nevienodas ekonomikos vystymasis. „Dirbant pasauliniu mastu, svarbu nepamiršti, kad rinkose nuolat mainosi augimas ir recesija – procesai, veikiantys visus jų dalyvius. Klientų poreikiai priklauso nuo rinkų, todėl GEFCO užduotis yra suderinti jų poreikius su galimybėmis. GEFCO ir kitos logistikos bendrovės ieško būdų, kaip klientų verslo procesus padaryti efektyvesnius ir mažiau priklausomus nuo geopolitinių ir geoekonominių aplinkybių“, – dėsto M. Keršys.

M. Keršys taip pat pabrėžia, kad šiais metais Baltijos šalių logistikos rinka turėtų augti, jei stabilų augimą išlaikys visų trijų šalių ekonomikos ir kils eksporto apimtys. Prie to turėtų prisidėti ir Europos rinkų augimas, kurio tikimasi visuose sektoriuose.



GEFCO Baltic

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt