AB „Lietuvos geležinkeliai” – vertingiausių Baltijos valstybių įmonių dešimtuke

%2017 %11 %21


 

Šis pozicijos pokytis yra dėsningas, įvertinus sąlygas, kuriomis tenka dirbti – geopolitinė bei makroekonominė aplinka pastaruoju metu nepalanki vežimo rinkai plėtoti. Krizė Ukrainoje, Rusijos ūkio recesija, lėtėjantis Kinijos ekonomikos augimas daro įtaką verslo plėtrai.

Vis dėlto, palyginti su kaimyninėmis šalimis, galima džiaugtis teigiamu rezultatu – 2016 m. pirmąjį pusmetį krovinių Lietuvos geležinkeliais vežta 1,6 proc. daugiau nei 2015 m. pirmąjį pusmetį, kuomet „Latvijos geležinkelių“ vežimai, palyginti su 2015 m. pirmuoju pusmečiu sumažėjo 19,8 proc., „Estijos geležinkelių“ – 23,3 proc., „Baltarusijos geležinkelių“ – 5,6 proc. Bendrovė per 2016 m. 9 mėn. vežė 35,4 mln. tonų krovinių, t. y. tiek, kiek ir per 2015 m. 9 mėn.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ aršioje krovinių vežimo konkurencinėje kovoje išlaiko savo pozicijas. Bendrovė yra 8-ta tarp didžiausių Europos Sąjungos vežėjų pagal krovinių gabenimo apimtis. Išnaudojant neužšąlančio Klaipėdos uosto infrastruktūrą, „Lietuvos geležinkeliai“ yra patogi logistikos grandis krovinių siuntėjams, gavėjams, ekspeditoriams.

Įmonė stengiasi išlaikyti tradicines Baltarusijos, Rusijos, Latvijos, Lenkijos, Kazachstano, Ukrainos rinkas, tuo pačiu skverbiasi į Skandinavijos, Vakarų Europos, Juodosios jūros baseino šalis, Kiniją. Klientų patogumui Rusijoje, Baltarusijoje, Kinijoje ir Kazachstane veikia „Lietuvos geležinkelių“ atstovybės, o Lenkijoje planuojama įkurti artimiausiu metu.

„Lietuvos geležinkeliai“ nuolat atsinaujina. Atnaujintas lokomotyvų parkas, kuris yra vienas moderniausių Rytų Europoje, taikomos naujos technologijos. Modernizuotas Eismo valdymo centras bei diegiamos elektroninės priemonės spartina „Lietuvos geležinkelių“ darbą ir prisideda gerinant klientų aptarnavimo kokybę.

Praėjusiais metais pradėjo veikti modernūs intermodaliniai terminalai Vilniuje ir Kaune, klientams siūlomas saugus, reguliarus, mažiau taršus, greitas krovinių gabenimas.

Įkūrus terminalus, atsirado naujų galimybių, leidžiančių didinti krovinių mobilumą, efektyviau naudoti transporto priemones, gerinti krovinių gabenimo, muitinės paslaugų kokybę, mažinti krovinių gabenimo išlaidas, bendradarbiauti su įvairių verslo rūšių kompanijomis. Kauno intermodaliniame terminale ir Šeštokų geležinkelio stotyje siūloma jungtis tarp skirtingo pločio geležinkelio vėžių (1520 ir 1435 mm).


AB „Lietuvos geležinkeliai“

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt